Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz! Visailun maailma

Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ehkä toi toimisi, jos joka kysymykseen vastaisi oikein ja vielä reippaasti lukemalla kysymykset, mutta ei ainakaan mun tuttavat ja kaverit ole siihen kykeneet. Jokainen on lytännyt ton viimisen osion täysin. Toinen asia mihin toivoisi muutosta on, että saisi pois näitä "ottelua tasoittavia" osioita. Esim piirakka-sota ja pisteiden kähvellys. Mekin pelataan yleensä aina neljällä hengellä ja siitä johtuen sen hetkinen johtava pelaa tavallaan kolmea vastaan. Aina kärkimies saa piirakkaa ja tulee ryöstetyksi. Peli tasottuu aina kummasti, valitettavasti. Mielestäni pommiosuus on ihan jees. Eikä siinä toimi se sytytyslankajuttu, koska siinä voisi taktikoida Pommin toiselle juuri ennen kuin aika loppuu.

Peli taitaa ilmestyä tasan viikon päästä (28.10).
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ehkä toi toimisi, jos joka kysymykseen vastaisi oikein ja vielä reippaasti lukemalla kysymykset, mutta ei ainakaan mun tuttavat ja kaverit ole siihen kykeneet.
Omassa lähipiirissäni tuo Final Countdown on aina otettu hyvin vastaan, koska se on monesti taannut jännityksen säilymisen ihan loppuun asti. Toki jos on koko kisan vastaillut suurimman osan väärin, ei viimeisessä vaiheessakaan enää voittoon asti varmaankaan nouse. Yhtään menestyksekästä rämpytystaktiikka en ole nähnyt, vaan kyllä voittaja on lähes poikkeuksetta voittonsa ansainnut tiedoillaan (ja osaksi reflekseilläänkin).
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ihmettelen tota kyllä kovasti, koska meillä voittaa aina se joka käyttää vähiten aikaa vastauksiinsa olivat ne sitten oikein tai väärin. Muutama kaverini lukee ihan periaatteesta ensin kysymykset ja vastaavat vasta sitten. He eivät kyllä voita koskaan, vaikka oikeitakin vastauksia tulisi.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Eikä siinä toimi se sytytyslankajuttu, koska siinä voisi taktikoida Pommin toiselle juuri ennen kuin aika loppuu.
Mitään faktatietoa minulla ei ole tuon pommiosion toimintaperiaatteesta, mutta onhan siinä joku näennäinen "sytytyslankasysteemi" nykyisinkin, eikä mielestäni koskaan vastausaika voi uudella pelaajalla olla 0sekuntia, vaan siinä on pommin siirron jälkeen aina joku minimiaika ~1-2s. mutta ei sekään kyllä riitä kysymyksen sisäistämiseen.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Jees, taitaa siinä joku minimiaika olla, että kerkee rämpytyksen tekemään. Kattelin tossa vähän tulevan pelin trophylistaa niin on siellä taas aikamoinen soppa keitetty. Vihaan noita trophyjä, jotka on täysin kiinni muista pelaajista. No mulla on minimi saada 60% trophyistä joka pelistä mitä pelaan. Ehkä se täyttyy.

Minua voi lisäillä kaverilistalle, jos peliseura kelpaa.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Sokeerava paljastus juontaja Buzzista! Jos ei halua spoilata alku introa, jätä spoileri väliin.

Hän on lähes kalju ja käyttää peruukkia. Ja vatsa laitetaan sisään korsetilla. Vähän kun meikäläinen, mutta ilman peruukkia/korsettia :D

No joo.

Lisäkysymykset tosiaan toimii tai niille on arvosteluversiossa paikka mistä löytyvät. Ei vaan kyseiselä pleikkarilla minulla ole niitä, niin ei saa toimimaan. Kysymys settejä voi yhdessä pelimuodossa valita itse mukaan, eli esim piirakanheittoa ei tartte valita. Uusiakin löytyy, niistä tuonnempana lisää. Peli kutsuu myös pelaajaa nimellä. Toimii siten, että suotetään nimen alkukirjaimia ja pelissä on nimiä valmiina. Eli jos on joku eksoottinen nimi tai nimimerkki. niin tällöin homma ei tietty onnsitu. Varmaan suurin osa suomalaisista etunimistä on mukana.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Onko tietoa toimivatko vanhojen pelien yhteydessä tehdyt MyBuzz-kyssärit tässä pelissä?

Jos toimii, taidan saada kaksi hopeapystiä ja yhden kultaisen kun vain käynnistän pelin, niitä vanhoja visoja kun on ihmiset pelailleet ja arvostelut ovat juuri ja juuri riittävän hyviä täyttämään trophyvaatimukset.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ohoh, tämä on näemmä eilen lähtenyt matkalle. Mieluisa yllätys, sillä tämä on kuitenkin odotuslistan keulilla ollut hetken, vaikka syksy on täynnänsä näitä superjulkaisuja. Jospas nyt viihtyisi aina hieman pidempään Buzzin parissa, kun saa hieman edes kustomoitua pelin kulkua. Piirakat ja pommit jäävät ainakin pois, toivottavasti sen nosturifinaalin saa myös poikkeen. Vaikka se toki antaakin hienosti mahdollisuudet sillekin, joka on jo toivottoman kaukana takana pisteissä.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ilmotelkaa jos joku on pelin jo kaupasta löytänyt. En jaksa lähteä itse etsimään. Odottelen peliä silti vasta keskiviikoksi kauppoihin.

Bedlam, miksei pelaaminen ei enää kiinnosta?? ;D
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Onko tietoa toimivatko vanhojen pelien yhteydessä tehdyt MyBuzz-kyssärit tässä pelissä?

Jos toimii, taidan saada kaksi hopeapystiä ja yhden kultaisen kun vain käynnistän pelin, niitä vanhoja visoja kun on ihmiset pelailleet ja arvostelut ovat juuri ja juuri riittävän hyviä täyttämään trophyvaatimukset.
Missä Buzz-pelissä tuollaiset trophyt on, jotka vaativat muiden pelaajien arvosteluja?
Eikö TV-visan trophyvaatimus ollut vain, että täytyi tehdä ja julkaista 20-MyBuzz kysymyspakettia.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Uudessa pelissä on tommosia trophyjä. Siellä on monia tosi älyttömiä trophyjä, jossa vaaditaan toisten pelaajien apua / mukanaoloa.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Yksi trophy taisi olla, että pitää 5 ERI kaverilta saada kutsu/invite pelaamaan Buzzia. Ei mitään mahdottomia, mutta kyllä noi peli-intoa latistaa. Mulla on 2-3 kaveria, jotka tätä pelaa. Siitä on hyvä lähteä...
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Uudessa pelissä on tommosia trophyjä. Siellä on monia tosi älyttömiä trophyjä, jossa vaaditaan toisten pelaajien apua / mukanaoloa.
Olisiko linkkiä johonkin mistä näkisi nuo tulevan Buzz-pelin trophyt.
On kyllä aika raivostuttavia sellaiset trophyt, jotka ovat paljolti riippuvaisia muista pelaajista.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Bedlam, miksei pelaaminen ei enää kiinnosta?? ;D

Enhän minä sitä tarkoittanut, tänä syksynä olen pelaillut enemmän kuin vuosiin. Mutta kun tuo Buzz on oikeastaan ainoa peli, jota avovaimokin tykkää pelata. Crash Team Racingin lisäksi. Ei kehtaa kaikkia iltoja ihan yksin tuolla pelihuoneessa paukuttaa ;)
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

En minäkää sitä tarkottanu mitä sinä luulit. Et ole viikkoon vaan ollu pelaamassa. ;D
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

XShava, saakos edellisen Buzzin kyssärit siirrettyä tuohon uuteen jos omistaa molemmat?
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ei lisäkysymykset, vaan ne pelin omat kyssärit.
 
Ylös Bottom