Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz! Visailun maailma

Vastaus: Buzz! Visailun maailma

OSaako joku sanoa mitä kaikkia uusia kierroksia VMässä on verrattuna SNään. JA mitä kierroksia SNstä lähtenyt pois. Ilmeisesti SN oli TV visan hiilikopio, niin voi verrata siitäkin.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma [Hype]

Ei ainakaan yleensä ole ulkomailta ostetuissa Buzz-peleissä ollut suomenkieltä.

Näistä kieliasioista pitäisi tiedottaa paremmin. Ilmeisesti Suomen neropatissa on myös englannin kieli. Onko näin myös Visailun maailmassa? Koska minulla on paljon ulkolaisia kavereita, on tärkeää, että pelejä pystyisi pelaamaan myös niin, että kaikilla on tasapuoliset lähtökohdat.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Eilen tulleessa Tarjoustalon mainoksessa oli Visailun maailma-peli, buzzerit sekä kaksi lisäosiota hintaan 39,90€. Rohkenen epäillä että olisikohan näin....No jos on niin kiitän ja kumarran ja haen jouluksi omani pois.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Eilen tulleessa Tarjoustalon mainoksessa oli Visailun maailma-peli, buzzerit sekä kaksi lisäosiota hintaan 39,90€. Rohkenen epäillä että olisikohan näin....No jos on niin kiitän ja kumarran ja haen jouluksi omani pois.

Kävin tänään tarjoustalossa ja oli hyllyssä viesti että lehteen on tehty vahinko, pakettiin ei sisälly buzzereita vaan pelkkä peli.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Kävin tänään tarjoustalossa ja oli hyllyssä viesti että lehteen on tehty vahinko, pakettiin ei sisälly buzzereita vaan pelkkä peli.

No tuo oli oli kyllä aika selvä juttu. Eipä tarvi lähtee itse sitä katselemaan sitten sieltä. Vai voishan sen mainoksen ottaa mukaan ja tehdä hirvee shöw paikan päällä ja vaatia oikeutta! Kun kerran mainostetaan niin täytyyhän se siihen hintaan saada.... :eek:
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Tänään kukaan pelaamassa?

En tiedä, mutta kertoisitko sinä ystävällisesti, että saako tästä Visailun maailmasta ( eli suomenkielisestä versiosta) valittua englanninkielen peliin? Edellisestä neropatti-buzzista niin sai tehtyä.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Ei pysty. Tai ainakin edellisissä on pitänyt heti alussa valita kieli mutta ei tullut mitään että voi valita. Ei näytä että valikostakaan voi säätää sitä.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Ei pysty. Tai ainakin edellisissä on pitänyt heti alussa valita kieli mutta ei tullut mitään että voi valita. Ei näytä että valikostakaan voi säätää sitä.
Mutta kokeilitko vaihtuuko pelin kieli englanniksi, jos PlayStationin asetuksista vaihtaa järjestelmäkieleksi englannin?
Ainakin Buzz TV-visan kieli vaihtuu tuolla tavalla. Tämän visailun maailman kanssa en ole kokeillut, mutta aika oudolta tuntuisi jos pelissä ei olisi ollenkaan englantia mukana.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Ei pysty. Tai ainakin edellisissä on pitänyt heti alussa valita kieli mutta ei tullut mitään että voi valita. Ei näytä että valikostakaan voi säätää sitä.

Kiitoksia tiedosta! Ilmeisesti siis tässä ei sitä ole, harmi.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Olen uusi buzz pelaaja ja kysynkin nyt että miten noi storesta ladatut kysymys paketit saa valittavaksi. Asetuksista laitoin ne päälle mutta niitä ei saa silti valittua siitä valikosta missä aiheet on.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Olen uusi buzz pelaaja ja kysynkin nyt että miten noi storesta ladatut kysymys paketit saa valittavaksi. Asetuksista laitoin ne päälle mutta niitä ei saa silti valittua siitä valikosta missä aiheet on.
Jos haluat pelata pelkkiä storesta ladattuja kysymyspaketteja, niin valitset tuon Kysymyspakettipelin, muussa tapauksessa peli tarjoa ladattuja kysymyspaketteja satunnaisesti vaihtoehtoina seuraavan kierroksen kysymysluokkaa valittaessa.
attachment.php
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Mielestäni Visailun Maailma on tähän asti paras julkaistu Buzz. Koko pelin ideahan on juuri pelata kaveri porukalla. Kysymys aiheet, joita tarvitsee jokaiselle kierrokselle valita, ovat parhaita koskaan.

Itse juuri pistin Suomen Neropatin myyntiin ja jätän hyllyyn vai ja ainoastaan Visailun Maailman. Jos joku etsii SN Buzz pelin, voi kysellä privaatisti.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Mielestäni Visailun Maailma on tähän asti paras julkaistu Buzz.

No olisi, jos kategoriat saisi valita itse. Tulisi nyt edes maksullisena ladattavaksi yleiset elokuva-ja musiikki-aiheiset kysymyspaketit. Tai sitten tarpeeksi noita alagenre-paketteja, että yhteen aihealueeseen sidotun visailun saisi edes jotenkin aikaiseksi.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Voi voi kun olis joku kategoria joka liittyis sotiin. Esim. Toiseen maailmansotaan liittyvä paketti olis enemmän ku bueno. Muutenkin enemmän sotahistoriallisia kyssäreitä.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Onko joku saanut uusista kysymyspaketeista Rock Idols Quiz ja Euro Sports Quiz toimimaan? Ei tunnu toimivan ainakaan mulla... vai oonko tehny jotain väärin...?
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Onko joku saanut uusista kysymyspaketeista Rock Idols Quiz ja Euro Sports Quiz toimimaan? Ei tunnu toimivan ainakaan mulla... vai oonko tehny jotain väärin...?
Tuo Rock Idols -kysymyspaketti kiinnostaisi minuakin (onkohan siinä samoja kysymyksiä, kuin storesta jo poistuneessa Rockin Legendat -kysymyspaketissa?).
En ole kuitenkaan uskaltanut sitä mennä nyt ostamaan, kun viimeksi ostamani Space Quiz -kysymyspaketti ei suostunut toimimaan ollenkaan.
SCEE kyllä perui kaupan ja palautti rahat, mutta lähes kuukausi tuohon prosessiin kului. Vaikka olikin vain alle viisi euroa kyseessä, niin eniten otti päähän se vaiva minkä joutui näkemään sähköpostirumban takia.

Omassa päässäni olen pohtinut, että voisiko tämä uusi visailun maailma sekoittaa jotenkin tuota ladattavien kysymyspakettien asentumista.
Tuo toimimaton kysymyspaketti asentui Buzz!: Quiz TV -nimisen tiedoston sisään, kun taas
kaikki aiemmin ostamani kysymyspaketit on asentuneet Buzz!: TV Visa -tiedoston sisään.
Olisikohan kysymyspaketti toiminut oikein, jos viimeksi pelattu Buzz-peli olisi ollut TV-visa, eikä Visailun maailma?
Vai olisiko tuo kysymyspaketti pitänyt ostaa Visailun maailma pelin -sisältä, eikä suoraan Storesta?
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

SCEE kyllä perui kaupan ja palautti rahat, mutta lähes kuukausi tuohon prosessiin kului. Vaikka olikin vain alle viisi euroa kyseessä, niin eniten otti päähän se vaiva minkä joutui näkemään sähköpostirumban takia.

elikä mihinkäs osotteeseen sitä postia kannattaa laittaa? vois kysellä vähän itekin:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

elikä mihinkäs osotteeseen sitä postia kannattaa laittaa? vois kysellä vähän itekin:(

Nordisk Filmille osoitteeseen fi-hotline@nordiskfilm.com. Välittivät sieltä tiedon SCEE:lle. Nordisk Filmin kanssa kirjeenvaihto oli nopeaa, mutta SCEE:llä näytti olevan muita kiireitä ja lopullisen vastauksen saamiseen meni n. kuukausi.

[Edit] Ja toiminnan nopeuttamiseksi kannattaa viestiin liittää heti Buzz-pelien Disc-ID:t, eli BCES-xxxxxxxxx ja Storesta sähköpostiin saamasi vahvistusviesti kysymyspaketin ostosta.
 
Ylös Bottom