Vastaus: Buzz! Visailun maailma
Ei niitä nimiä taida kyllä päästä kirjottamaan. Juontaja sanoo siinä jotain sinne päin että "valitse nimesi alkukirjain ja selaa listaa, jos listasta ei löydy haluamaasi nimeä, voit palata takaisin ja valita uuden kirjaimen". Pitää siis valita listasta jollain toisella kirjaimella alkava nimi. Noh, listalla ei ole nimeäni eikä mitään sopivaa "lempparinimeä". Surkeaa...
Onjoo vähän valitettavaa, että kaikkia yleisiä nimiä ei löydy. Ilmeisesti tämäkin on kaatunut taas lokalisointiin, eli joku fixattu määrä nimiä ja jokaiselle nimelle on sitten joka kielelle oma vastine?
Ja siinä ei ole edes mitään logiikkaa että mitkä puuttuu ja mitkä on. Välipäivinä kun tuota pelattiin, niin hieman ihmettelin kun muistaakseni esim. "Tomi" ei löydy sieltä, mutta "Kalevi" kyllä esim. löytyy. Kumpiakohan mahtaa olla enemmän pelaamassa? Vähän huolellisemmin olisi voinut nuo katsoa....
Visailun maailma peli on myös kamalan buginen. Ja aika pahojakin juttuja ilmennyt usein kuten se, että Buzz lukee eri kysymyksen ääneen mitä kysytään -> Tämmöstä virhettä ei pitäsi päästä laadunvalvonnasta läpi!
Toinen pahempi juttu on se, että pari kertaa meille tuli noin 20 pelin aikana täsmälleen sama kysymys-setti. Siis JOKA kysymys oli sama kun aiemmin ja taisi jopa olla sama järjestys. Aika paha juttu, en muista että wanhemmassa pelissä olisi ikinä käynyt noin? Yksittäisiä saattaa tulla joskus, mutta ei koko settiä samaa....ei ikinä ole tullut.
Mutta online peli on kyllä ihan mukava lisä tuossa uudessa, tosin senkin toteutuksessa olisi vähän toivomisen varaa. Kun siinä aika usein menee tiimipeliksi, niin olisi ihan toivottavaa että pystyisi määritteleen että montako pelaajaa ottaa netistä omien pelaajien lisäksi?
Kattoo nyt sitten, itellä aika satunnaista tuo Buzzin peluu ja tässä kohtaa ei vaikuta siltä että tarvisi päivittää. Varsinkin kun olen ostanut isolla rahalla vaikka mitä kysymys settejä wanhaan peliin. Ilmeisesti ne ei uudella pelillä sitten ole enää käytettävissä kuitenkaan? Jos näin on, niin se tulee oleen päivityksen esteenä luultavasti monella muullakin kuin mulla? Lisäksi mua hieman häiritsee kun on noin buginen peli laitettu kaupan hyllylle...