Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Buzz! Visailun maailma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja beddis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
BUZZ Space Quiz

Latasin tuon Space Quiz-kysymyspaketin Storesta mutta sitä ei näy pelissä (Visailun Maailma).
Samalla tavalla latasin aiemmin Safarin ja muut paketit ja ne näkyvät kysymyspakettilistalla ihan ok.
Muuta en oikein osaa kertoa kuin että apua tarvittaisiin. Ei kai tuota kauppaa voi peruakaan ?
En kyllä halua perua vaan ne kysymykset joista maksoinkin...

Todella kiitollinen avustanne !!!!!!
 
Vastaus: BUZZ Space Quiz

Latasin tuon Space Quiz-kysymyspaketin Storesta mutta sitä ei näy pelissä (Visailun Maailma).
Et ole suinkaan ainoa, jolle noin on käynyt.

En tosin nyt enää jaksanut lueskella ketjua sen pidemmälle, eli en tiedä, onko asiaan tullut mitään virallista vastausta Sonylta (tai edes Nordisk Filmiltä).
 
Vastaus: BUZZ Space Quiz

Muuta en oikein osaa kertoa kuin että apua tarvittaisiin. Ei kai tuota kauppaa voi peruakaan ?
En kyllä halua perua vaan ne kysymykset joista maksoinkin...

Laita viestiä Nordisk Filmille osoitteeseen fi-hotline@nordiskfilm.com. Lähettivät reklamaation eteenpäin ja kahdessa päivässä hyvittivät rahat takaisin. Laita viestiin mukaan kaupan tiedot, ne saat sieltä ps3:n valikoista, en nyt muista tarkalleen mistä mutta siellä on kaikki tehdyt kaupat muistissa...
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Eka kertaa itsellä eilen tuli just jossain lasten kysymyksissä noit bugeja, et buzz luki minkä sattuu kysymyksen vaikka oikeasti kysymys oli ihan muu... Onneks olin lukenut aiheesta täältä ennen sitä, ettei saanut ihan ihmeissään olla..

Tota trophy listaa oon etsinyt vaikka mistä, mut en oo kyl löytäny. 57% olis nyt kasassa... Tota en kyllä tajua, et millä saa sen "anna muiden odottaa summerinvalinta ruudussa" ?

Entä se palkinnot trophy? Ku olen tasan saanut ne kaikki palkinnot jo joskus, mut täytyykö ne saada aina muutaman kerran vai miten? Ku eilen bongas kaksi palkintoa sit vain yhtäkkiä. Vai vaikuttaneeko, kun en ole ihan aina odottanut loppuun asti, vaan painanut buzz näppäimellä vähän vauhtia palkintojen jaon jälkeen.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Tässä vertaat nyt MyBuzz -kysymyksiä pelin omiin kysymyksiin.
Monet MyBuzz-kysymyksistä on täysin luokatonta kuraa, koska porukka on väsännyt niitä trophyjen kalastelutarkoituksessa, eivätkä älyä poistaa noita täysin järjettömiä kysymyksiä. :mad:
Eikä noissa kirjainsekameteleissä mitään logiikkaa olekaan, vaan ne on useimmiten vain rämpytetty näpppäimistöltä, että saisi mahdollisiman helposti tehtyä 20 MyBuzz kysymystä.

Eilen just huomasin tän ongelman tässä Visailun Maailmassa. Mikä idea noit on ylipäänsä laittaa julkisiksi? Mä sain sen visantekijä trophyn aiemmilla buzzeilla, vaikka laitoin just muutaman tollasen hölynpöly visan ja ne laitoin niin ettei näy kuin itselle. Muutaman tein julkisesti ja ne oli sit sellasia missä tosiaankin oli oikeita ja ihan "hyviä" kysymyksiä. Kaikki ei oo ilmeisesti hiffannu...:confused:
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Tota trophy listaa oon etsinyt vaikka mistä, mut en oo kyl löytäny. 57% olis nyt kasassa...
Suomenkielistä trophylistaa ei ilmeisesti kukaan ole nettiin jaksanut kirjoittaa, joten sen näkee tällä hetkellä vain sieltä PS3:n trophyvalikosta. Englanninkielinen lista löytyy tästä!
Tota en kyllä tajua, et millä saa sen "anna muiden odottaa summerinvalinta ruudussa" ?
Helpoimmin tuon saa vaikkapa siinä valikossa missä valitaan summeriääni, kun painaa vain sen värinäppäimen pohjaan millä valikot alkavat rullaamaan. Trophy pitäisi kilahtaa parissa sekunnissa.:rolleyes:

Entä se palkinnot trophy? Ku olen tasan saanut ne kaikki palkinnot jo joskus, mut täytyykö ne saada aina muutaman kerran vai miten? Ku eilen bongas kaksi palkintoa sit vain yhtäkkiä. Vai vaikuttaneeko, kun en ole ihan aina odottanut loppuun asti, vaan painanut buzz näppäimellä vähän vauhtia palkintojen jaon jälkeen.
Montako erilaista niitä palkintoja edes on? Joitakin palkintoja tuntuu saavan huomattavasti useammin kuin toisia. Ilmeisesti ne kaikki palkinnot täytyy kuitenkin voittaa sillä yhdellä pelaajaprofiililla, ettei onnistu että itse voittaa puolet palkinnoista ja kaveri loput.

Eilen just huomasin tän ongelman tässä Visailun Maailmassa. Mikä idea noit on ylipäänsä laittaa julkisiksi? Mä sain sen visantekijä trophyn aiemmilla buzzeilla, vaikka laitoin just muutaman tollasen hölynpöly visan ja ne laitoin niin ettei näy kuin itselle. Muutaman tein julkisesti ja ne oli sit sellasia missä tosiaankin oli oikeita ja ihan "hyviä" kysymyksiä. Kaikki ei oo ilmeisesti hiffannu...:confused:
Toinen asia mikä noissa MyBuzz-kysymyksissä, tai oikeastaan niiden pelaajissa ärsyttää on se että vaikeille kysymyksille annetaan yleensä automaattisesti huonoja pisteitä, vaikka kysymykset muuten olisi laadukkaita. Aivan kuin se olisi kysymysten vika ettei pelaaja tiedä vastausta. Itse yritän pisteytyksessä arvioida kysymysten yleistä laatua enkä niinkään vaikeusastetta, enkä varsinkaan kysymysaihetta. Pari tekemääni visaa ei ole kovinkaan korkeita pisteitä saanut ilmeisesti juuri nippelitietoihin perustuvan vaikeutensa takia. Mutta pakkohan niitä ei ole pelata, kun kysymysten aiheetkin on niissä aika tiukasti rajattu.
Hyvistä kysymyksistä voi oppia jotain vaikka vastaisikin väärin.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

tossa "anna odottaa summerinvalintaruudussa" on sellanen, et kun valitaan summeriääniä niin odotat niin pitkään kunnes saat trophyn. Pitää olla moninpeli.-
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Kiitos vinkeistä, en olis koskaan saanut tota summeri hommaa varmaan ilman tätä, yritetty vaikka millä tavalla. Ja palkinnot tuli eilen kokoon, olikin kiinni vain kiikareista jotka buzz antoi. Luulin ensin, et ne palkinnot pitää saada sinne playstation Homeen, ku buzz tosiaan pari päivää sitten antoi kaksi palkintoa sinne. En sit tiedä millä perusteella ne tuli, mut niillä ei ole mitään merkitystä trophyjen kannalta. Kauanpa jaksoi pantata tota viimeistä palkintoa, ku peli ollut ahkerassa käytössä aikalailla julkaisupäivästä asti.

Nyt puuttuis enää my buzz arvostelu trophy ja yli 25 voittoa online peleistä. Sit toki kaikki ne kamera hommat ja jäävätkin puuttumaan. Tyhmää mun mielest et tollasia trophyjä edes on :(

Defeat, toi on tosi, että monesti jos visassa on vaikeampia kysymyksiä, se saa huonot arvostelut. Itse arvostelen yleensä sillä perusteella miltä visa päällisin puolin vaikuttaa. Jos on tyyliin vastaukset srnitejoiehtoewh eotjewtjo niin sillon on yhden tähden paikka, kun miinustakaan ei voi antaa.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Ostin pelin tänään 35€ hintaan, ja nyt peliseuraa kaivataan. Nimimerkki Slouwros, pistäkää mielellään Buzz (tai jtn) viestiosioon/otsikkoon. Enköhän muutenkin hyväksy, kun ei muualta minua voi noin yhtäkkiä löytää.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Miten ton itse buzzin saa pois tästä pelistä kun luin, että sen kaakatuksia ei tarvitse kuunnella. :D
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Täälläkin kaipailtais peliseuraa moninpeliin. Viestiin vois laittaa buzz seuraa. (Ja jos joku haluaa hankkia trophyja, niin sekin kyllä onnistuu.)
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Tuli Buzz haettua tänään, mutta näyttäisi peliserverit olevan pois käytöstä :mad: Matsia voin halukkaiden kanssa ottaa, jahka alkaa pelittämään taas! :)
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Onko joku ostanut näitä uusimpia kysymyspaketteja ja saanut ne toimimaan?
Kiinnostaisi se avaruusvisa, jonka kerran jo ostin, mutta ei toiminut.
Ja sitten se uudempi joku Rock-visa (onko se sama kuin aiemmin storesta poistettu Rockin legendat -visa?).
Sekä tämä vasta ilmestynyt National Geographic Kids Quiz.

Jos jollain on tietoa näistä ja niiden toiminnasta, niin voisi ilmoittaa.
Ei jaksaisi ainakaan toista kertaa samoja ostaa ja taas NordiskFilmiä pyytää palauttamaan rahoja jos ei vieläkään toimi.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Tuli myös hankittua buzz visailun maailma sekä summerit ja olisinkn peliseuraa vailla.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Joo sen kerran kun oisin netissä tota pelannut niin on serverit pois käytöstä.. Noh ootellaan jos ne sieltä käynnistyis.
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

Eilen hain anttilasta erikoisversion (sisälsi kaksi kyssäri pakettia storesta) hintaan 79€. Erittäin kiva peli. Varsinkin tuo online peli, kun pelaa avokin kanssa yhdessä. Saa lisäillä kaveriksi, jotta pääsisi testaamaan konsolifin:läisten yleistietoutta :)

PS. Pääseekö tuosta online-pelistä jotenkin takaisin päin jos ei ole muita pelaajia, muuten kuin sammuttamalla koko pelin?
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

PS. Pääseekö tuosta online-pelistä jotenkin takaisin päin jos ei ole muita pelaajia, muuten kuin sammuttamalla koko pelin?

Pääseehän siitä, pitää painaa kaikkia värinäppäimiä pari sekuntia pohjassa ja tadaa, siihen tulee pieni valikko josta voi poistua :)
 
Vastaus: Buzz! Visailun maailma

niin tota piti kysyä, että kun oon tehnyt noita visoja ja tropheissa lukee, että visaasi on pelannut yli 25 henkilöa ja se on saanut yli 2,5 tähteä ja visaasi on pelannut yli 100 eri henkilöä. Kaikki noi on, mutta ei trophyä tipu?
 
Ylös Bottom