Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Cthulhu, Jelppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Garam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Garam

New Member
Elikkäs olen jumissa marsh refineryn jossakin kaasukammiossa. Ne agentit on pidättäny sen jacob marshin ja menin uudestaan alas siitä hissin vieressä olevasta luukusta. Ja siellä tuli sitten vastaan sellanen iso avara huone ja se örkki on levittäytynyt sinne. Samassa huoneessa on 4 avattavaa kaasuputkea joita olen yrittänyt availla. Löysin jo sen jakarinkin, mutta onko niillä putkilla jotakin avausjärjestystä tai jotain mitä en ole huomannut?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Cthulhu, Marsh Refinery

Siellä on kolme jotka avautuvat jakarila ja yksi jossa on 'ratti' valmiina.
Kun kaikki muut ovat auki avaa viimeiseksi se jossa on ratti ja kipitä takaisin risteyshuoneeseen, jonka lattaissa olevasta reiästä tulit. Risteyshuonessa on rikkinäinen ovi, jonka avausnappia painamalla se räjähtää saranoiltaaan ja matka jatkuu taas...

Vastaus: Call Of Cthulhu, Jelppiä

Joo eipä pitkälle pötkitty.. Jäin uudestaan jumiin tälläseen puzzleen jossa se marsh ja pari apuria harrasti jotain palvontaa alttarilla. Siinä on cthulhun, dagonin ja hydran patsaat ja sitten niiden eteen pitää polvistua lukemaan joitan merkkejä. Patsaiden takana olevista napeista varmaan avataan se ovi, mutta kun olen mielestäni koittanut jo kaikkia mahdollisia järjestyksiä niillä merkeillä, eikä se ovi silti aukea.. Neuvokaa nyt joku joka osaa.

Lattialla oli jotain seinäpalasia, joista pystyy hahmottamaan koko taulun sisällön. En muista pitikö tämä vielä yhdistää jotenkin patsaiden edessä lattialla oleviin koodirimpsuihin (näkyvät polvistumalla). Noista se napsuttelujärjestys kuitenkin muodostuu.

Niinkuin Burana sanoi, mutta jos et jaksa pähkäillä:
Dagon, Hydra, Dagon, Cthulhu, Dagon, Cthulhu.

Kiitos!! Ja älkää hävitkö minnekkään saatan vielä tarvita teitä xD

Ylös Bottom