Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 2

sale90 sanoi:
Miten tuol lives on ollu pelaajia?

Peliseuraa kyllä löytyy, mutta lyöttäytyminen yhteen muiden suomalaisten kanssa on tehty kyllä hankalaksi. Livessä juuri peliseura tekee sen pelin ja jos suomalaista niin sen parempi.

Thingy sanoi:
Nopea tyhmä kysymys:

Onko pelissä kahden pelaajan splitscreen co-op / vastakkain peluumahdollisuus? Vai onko tämäkin vedetty Vtuiks? :confused:

Vastakkain pystyy pelaamaan, mutta co-op mahdollisuutta ei ole. Tästä on netissä ollu jonkinnäkönen adressi et saatais co-op toimimaan. Tuskin tällasta päivitystä tähän versioon tulee.

Doodi nyt on tämäkin peli ostettu. Lauantaina pääsen pelaa ;)

Olen nyt vetänyt sil vaikeimmalla tasolla oliko se veteran, niin sen ekan tehtävän ihan alusta ja sit sen aavikko osuuden ja täytyy sanoo et ainakaan aavikko osuus ei ollut mikään helppo päästä läpi veteranilla, kun kuolee melkein heti, jos saa osumaa, mutta onneks noita check pointteja on aika lähekkäin aina, niin ei tarvi alotella kovin kaukaa alusta jos kuolee.

Ehkä viellä koitan päästä pari muuta osuutta läpi veteranilla, mutta karmii jo ajatus kahesta mapista USA joukoilla vetää veteranilla, koska niissä tiedän kuolevani monta kertaa, koska vastuksia on niin paljon tapettavana ja helpollakin vaikeusasteella meni pikku tovi ennen kun pääsin aina eteenpäin.

[FIN]Scorpion sanoi:
Olen nyt vetänyt sil vaikeimmalla tasolla oliko se veteran, niin sen ekan tehtävän ihan alusta ja sit sen aavikko osuuden ja täytyy sanoo et ainakaan aavikko osuus ei ollut mikään helppo päästä läpi veteranilla, kun kuolee melkein heti, jos saa osumaa, mutta onneks noita check pointteja on aika lähekkäin aina, niin ei tarvi alotella kovin kaukaa alusta jos kuolee.

Ehkä viellä koitan päästä pari muuta osuutta läpi veteranilla, mutta karmii jo ajatus kahesta mapista USA joukoilla vetää veteranilla, koska niissä tiedän kuolevani monta kertaa, koska vastuksia on niin paljon tapettavana ja helpollakin vaikeusasteella meni pikku tovi ennen kun pääsin aina eteenpäin.

Nisun ansiosta pääsin tyyppamaan tätä XO:n CoDia, tosin juuri vaikeimmalla vaikeusasteella. Minäkään en mikään veteraani ole, melko vihreäkin kun CoD-peleistä puhutaan. Kuitenkin vaikeustaso oli passeli, mutta välillä mm. juutuin kohtaan, mihin meni luultavasti lähemmäs 100 yritystä ennen kuin pääsin läpi. Kannattaa nimenomaan pyrkiä suojiin ja täräytellä aina pari vihua päiviltä, ja kun näyttää todella pahalta kannattaa turvautua kranaatteihin. Kuitenkin voin todeta, että ei nuo mahdottomia ole. On vain yritettävä eri taktiikoita ja sen millä luulee onnistuvansa hioo niin täydelliseksi, että lopulta onnistuu. Voin myös sanoa, että näitä vaikeita kohtia tulee varmasti lisää, ja taso vain nousee. Vaaditaan vain mielipuolista kärsivällisyyttä.

Ehdottomasti hyvä peli, vaikka piinapenkkiin jouduin :)

Se kohta yhes aavikko tehtävässä on tosi paha missä joudutaan väijytykseen sinne pikku kujalle ja molemmat ulos pääsyt on tukittu ja sit pitää odottaa, että joku avaa sen portin. No sen vedin eilen veteranilla ja kuolin varmaan 50 kertaa ennen kuin löysin itelleni paikan mihin mennä odottamaan, että se portti avataan. Meni kyl hermot siinä. :p Helpolla vaikeusasteella sen kohan pääs parilla uudelleen yrityksellä läpi. Mut joo, kun löytää sen oikean tavan hoitaa tilanteen, niin ei se sit vaikee kohta ole. Kärsivällinen kyl joutuu olemaan ja edetä maltilla, joka ei ole minun tapani ammunta peleissä, mutta kyllä tossa tulee pakosta kärsivälliseksi, jos haluaa pysyä hengissä. :D

Kokielin cod2 demoa vga-kaapelin kanssa ja värit näyttivät "puhkipoltetuilta" ts. aivan liian vaaleilta. Kellään muilla vastaavaa ongelmaa? Muuten vaikutti aika tylsältä räiskinnältä. Tunnelma oli kohdallaan mutta viholliset olivat aivan liian tyhmiä ja tapahtumat olivat liiaksi skriptattuja.

Jimi sanoi:
Tunnelma oli kohdallaan mutta viholliset olivat aivan liian tyhmiä ja tapahtumat olivat liiaksi skriptattuja.

Peli on skriptattu, totta, mutta tuo tekoälyn tyhmyys on suoraan verrannollinen vaikeustasoon. Ota sieltä se vaikein eli Veteraani ja uskon että saat jo aika kivaa vastusta eikä ramboilut näihin enään paljoa tehoa.

Asioita joita haluaisin tohon tulevan:

- Korjais noi lagi ongelmat, kun välillä peli diconnectaa jo heti kun peli on alkanut.
- Saa itse tehdä huoneen ja valita maan mitä pelata.
- Voi tehdä huoneen johon pääsee vain kaverit, niin kuin pgr3:ssa.
- Pari uutta mappia.

Jos noi tulisi päivityksessä, niin voisi jopa klaaneja perustaa ja pelata matseja.

Talk Xbox kertoo mielenkiintoisesta kikkailusta, jonka avulla paikkaamattomallakin CoD2:lla väitetään pystyttyvän pelaamaan jopa 16 hengen Live-kahakoita:
http://www.talkxbox.com/article1660.html

Varsinaisesti helppokäyttöiseksi en tuota kikkaa uskaltaisi mainostaa, eikä tämä tietysti auta lagiin tai muihin verkkopelin ongelmiin, mutta hattua täytyy nostaa tuollaisen testailun vaatimalle pioneerihengelle!

Xbugs sanoi:
Talk Xbox kertoo mielenkiintoisesta kikkailusta, jonka avulla paikkaamattomallakin CoD2:lla väitetään pystyttyvän pelaamaan jopa 16 hengen Live-kahakoita:
http://www.talkxbox.com/article1660.html

Varsinaisesti helppokäyttöiseksi en tuota kikkaa uskaltaisi mainostaa, eikä tämä tietysti auta lagiin tai muihin verkkopelin ongelmiin, mutta hattua täytyy nostaa tuollaisen testailun vaatimalle pioneerihengelle!

Tästä glitchistä on nyt myös ilmestynyt video. Ihan hauska kun ovat keksineet tälläisen takaoven mahdollistamaan suuremmat pelaajamäärät serverille. Videota katsellessa tuon tajusi paremmin.

Tänään ilmestyy päivitys peliin jonka huhutaan mahdollistavan omat huoneet ja kaverikutsut.

Nisupulla sanoi:
Tänään ilmestyy päivitys peliin jonka huhutaan mahdollistavan omat huoneet ja kaverikutsut.

Kyl oiski liika hyvä asia, sillä justiinsa peli postiluukusta tipahti. Eipä sisältänyt tuo Dashboardin päivityskään kaikkea sitä, mitä huhuiltiin.

Paavi sanoi:
Kyl oiski liika hyvä asia, sillä justiinsa peli postiluukusta tipahti. Eipä sisältänyt tuo Dashboardin päivityskään kaikkea sitä, mitä huhuiltiin.

Kiitettävän tasoinen yksinpeli ansaitsisi kyllä samantasoisen nettipelin. Ikävää kun joka matsin jälkeen kaikki lentävät pihalle. Jos saisi valita joko 16 pelaajaa tai omat huoneet, olisi valinta kyllä jälkimmäinen. Oma huone ja niin ettei sinne pääse muuten kuin kaverilistojen kautta. Tuon tuplamäärän pelaajia voisi sitten hoitaa tuolla glitchillä ;)

Olin eilen pelissä jossa oli 11 pelaajaa. Luulin että se päivitys on jo tullu mutta sitte tajusin että se oli varmaan toi clitch juttu. Mutta se mitä ihmettelen on että se oli team deathmatch ja pelin päättymisen pisteraja oli 300 pistettä normaalin 50 sijaan. Mitenköhän se on mahdollista?

samulii sanoi:
Olin eilen pelissä jossa oli 11 pelaajaa. Luulin että se päivitys on jo tullu mutta sitte tajusin että se oli varmaan toi clitch juttu. Mutta se mitä ihmettelen on että se oli team deathmatch ja pelin päättymisen pisteraja oli 300 pistettä normaalin 50 sijaan. Mitenköhän se on mahdollista?

Olin tänään pelissä jossa oli 9 pelaajaa ja mun team sai 197 tappoa ja mä sain ite 74 tappoa, eli olin paras. :p Peli ei muuten lagannut ollenkaan. :eek:

Edit: Yks kaveri pelissä sano, että siinä päivityksessä voi tulla sellanen juttu, että pystyy luoda klaanin. Onko tieto tosta asiasta kellään?

[FIN]Scorpion sanoi:
Olin tänään pelissä jossa oli 9 pelaajaa ja mun team sai 197 tappoa ja mä sain ite 74 tappoa, eli olin paras. :p Peli ei muuten lagannut ollenkaan. :eek:

Edit: Yks kaveri pelissä sano, että siinä päivityksessä voi tulla sellanen juttu, että pystyy luoda klaanin. Onko tieto tosta asiasta kellään?

Klaani asiasta en tiedä, mutta itsekkin koitin yli 8 pelaajan servua eikä lagannut. Itsekkin olin paras roundissa :p

Päivitystä ei siis ole ilmeisesti vielä tullut? Tänääkö piti ilmestyä? Muistelin lukeneeni joskus aikaisemmin tais olla peliplaneetasta, että sen pitäis tulla tän viikon aikana. Tarkkaa päivää ei sanottu.

Ylös Bottom