Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 3

Vastaus: Call of Duty 3

jupasa sanoi:
Olen tämmöinen noviisi tässä peligenressä. Pelasin jonkin aikaa helpoimmalla tasolla ja rupesi tuntumaan siltä, että normal-vaikeustaso voisi olla sopivampi. Onko nyt niin, ettei vaikeustasoa voi vaihtaa kesken kampanjan, vaan joudun aloittamaan kapanjan uudella vaikeustasolla alusta?
Kokonaan alusta.
Voit toki vaihtaa, mutten usko että saat mitään archiementtiä pelin läpäistyäsi.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Tulipas juuri reihuttua suomalaisten kanssa livessä. :p LOISTAVAA! Medicinä toimin suurimman osan ajasta ja tulihan niitä omia pelastettua rutkasti. Erittäin mukavaa pelata varsinkin suomalaisten kanssa livessä.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Kyllä nyt ****ttaa. Minulla toimi kohtuu hyvin ennen tuota päivitystä, nyt ei ole mitään muuta kuin ongelmia.
Yrittäessä liittyä matseihin tulee liian usein vain "could not connect to the host /all players", ja jos pääseekin niin silloin tällöin tulee kesken kaiken ruutuun "game session is no longer avalaible" ja takaisin valikoihin. :confused:
Myös ruutu joskus jää mustaksi respawnin jälkeen - alakulmassa näkyy se kolmonen ja tähdet latailee - eikä näytä auttavan mikään muu kuin pelistä lähteminen :mad:
Rankkimatsit sentään näkyy toimivan mutta niistä en välittänyt alunperinkään, joten eipä merkitystä.

No, voisi Enchanted Armsin aloittaa seuraavaa paikkausta odotellessa :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 3

Kar98K on kyllä keposeen paras ase tuossa pelissä. <3 Ärsyttää vain, että oma boksi hajosi juuri silloin kun olin saanut CoDin.. :'(
 
Vastaus: Call of Duty 3

Pibe sanoi:
En tiedä onko tästä jo uutinen, mutta joinimispäivitys on saapunut ladattavaksi :)

Latautuuko tuo päivitys automaattisesti vai pitääkö hakea jostain erikseen? En ole ainakaan huomannut että päivitystä olisi laitaillut, enkä löytänyt marketplacesta mitään. On ollut ongelmia niin h......ti että haluiaisi jotain parannusta tuohon.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Se päivitys tulee automaattisesti kun laittaa codin sisään, mutta ei se ilmeisesti paljoa auttanut niihin ongelmiin... Ainakaan kaikilla.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Valor Pack ladattavissa 800 pojon hintaan. Tosin nämä uudet mapit eivät toimi(tai niitä ei löydy koneelta vaikka ne on sinne ladattu), joten ei kannata ladata vielä.
 
Vastaus: Call of Duty 3

eke sanoi:
Valor Pack ladattavissa 800 pojon hintaan. Tosin nämä uudet mapit eivät toimi(tai niitä ei löydy koneelta vaikka ne on sinne ladattu), joten ei kannata ladata vielä.
Ite ehdin ladata, ei toimi. Nyt vissiin vedetty marketplacelta pois...
Täällä
tiedoitetaan asiasta..
 
Vastaus: Call of Duty 3

Juu hyvä kun lataa kentät eikä niitä silti ole valittavissa :mad:
Kämmivät helvetin hyvän pelin täysin ensin joinimisongelmilla--->kaikki lopettaa pelaamisen, ja sen jälkeen huonoilla mappipakeilla--->kaikki suuttuu lisää ja ei varmana pelaa.

Loistavaa toimintaa, olen melkein tyytyväinen että ostin tuon pelin!
 
Vastaus: Call of Duty 3

Löytyisiköhän tässä pelissä mitenkään (miten helposti) suomalaisia servuja? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 3

Alkanu itteänikin pänniä nuo joinimis ongelmat. Enkä muuten tuota pelaile, kuin kaverin kanssa mennään vaa player matchiin samaan servuun pelaamaan. Muuten ei innosta kyseinen peli niin hirveästi enään.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Onkos kukaan vielä rohjennut ladata eilen uudelleen julkaistua Valor Packia? Ilmeisesti toimii tällä kertaa kuitenkin?
 
Vastaus: Call of Duty 3

Muuten tuliko eilen CODiin joku päivitys kun veli pelas omalla profiililla ja sit tuli joku update kun laitto pelin sisään? Saanko mäkin ne updatet omalle profiilille jos toisella profiililla lataa?
 
Vastaus: Call of Duty 3

Tuli tosiaan eilen päivitys myöskin, joka lupailee korjaavansa oheisia ranked matchien ongelmia:

-------------------
1) When the Ranked lobby countdown reaches zero, the lobby will sometimes boot all users back to the previous menu screen.
2) When the game successfully loads into a Ranked Match, occasionally some users will fall outside of the map.
-------------------

Tuohon profiilikysymykseesi en kyllä osaa vastata...
 
Vastaus: Call of Duty 3

ZigZag sanoi:
Onkos kukaan vielä rohjennut ladata eilen uudelleen julkaistua Valor Packia? Ilmeisesti toimii tällä kertaa kuitenkin?
Toimii. Itte latasin sillon ekalla kerralla, ja tuon päivityksen jälkeen alkoivat toimia.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Mulla kone tilttaa moninpelissä (live).. eli kone jämähtää. tänään useammankin kerran. muut pelit toimii moitteettomasti. onko muillakin samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Call of Duty 3

juHO sanoi:
Mulla kone tilttaa moninpelissä (live).. eli kone jämähtää. tänään useammankin kerran. muut pelit toimii moitteettomasti. onko muillakin samanlaisia ongelmia?

täällä jämähtää, juurikin siten että kertoja on useampia per päivä, ainoastaan cod3:n kanssa.
viimeksi tänään, kaksi kertaa, sen jälkeen tulikin tuttua ja turvallista... ->

joinimisongelma player-servuilla ei näytä loppuvan koskaan,ainakaan minun kohdallani.
tänään pääsin sisään vain viiteen peliin, joista kolmesta lensin pihalle
ensimmäisten puolen minuutin aikana.
ranked-servuilla kumpaakaan ongelmaa ei esiinny.
ratkaisua ongelmaan en tiedä, kaikki muut pelit livessä ja ps2:n onlinella toimivat moitteetta.

osaisiko joku fiksumpi sanoa mikä voisi mättää, johtuuko
pelistä, yhteydestä vai jostain mihin en itse voi vaikuttaa?

edit: niin ja nuo serverit,joista tipun ovat siis 1 ja 5 tähden servereitä. :(
 
Vastaus: Call of Duty 3

Vinnie sanoi:
täällä jämähtää, juurikin siten että kertoja on useampia per päivä, ainoastaan cod3:n kanssa.
viimeksi tänään, kaksi kertaa, sen jälkeen tulikin tuttua ja turvallista... ->

joinimisongelma player-servuilla ei näytä loppuvan koskaan,ainakaan minun kohdallani.
tänään pääsin sisään vain viiteen peliin, joista kolmesta lensin pihalle
ensimmäisten puolen minuutin aikana.
ranked-servuilla kumpaakaan ongelmaa ei esiinny.
ratkaisua ongelmaan en tiedä, kaikki muut pelit livessä ja ps2:n onlinella toimivat moitteetta.

osaisiko joku fiksumpi sanoa mikä voisi mättää, johtuuko
pelistä, yhteydestä vai jostain mihin en itse voi vaikuttaa?

edit: niin ja nuo serverit,joista tipun ovat siis 1 ja 5 tähden servereitä. :(

Oletko tarkistanut NAT-asetuksesi:

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34892

..jos se on moderate tai strict en ainakaan itse päässyt
kuin muutamiin player-peleihin silloin tällöin mutta
ranked peleihin pääsi?

Nyt kun NAT on open tilassa player-peleihin pääsee
heittämällä ja ranked kuten ennenkin eli hitaasti mutta
varmasti.

-VVTK-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 3

pelailin tos ja yritin saada sitä achievemnttia auki missä ei saa käyttää kuin meleetä ja kranuja. pelailin loppuun mutta eipä auennutkaan :mad: uudestaan yrittämään
 
Vastaus: Call of Duty 3

veteranilla ootteko pelaillu peliä läpi? aivan jumalattoman vaikea. tai itse en ainakaan pääse kovin kauas kun napsahtaa äijä maihin :eek:
 
Ylös Bottom