Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu ei kiitos glitchaus-vinkeille ja glitchaajille. Niistä ei ole minkäänlaista iloa tai jos on, suosittelen vaihtamaan pelin Gears of wariin. Siellä niitä kartan ulkopuolella juoksevia pässejä riittää jo ihan tarpeeksi. Tämä peli on ollut liiankin glitch-vapaa, niin en toivo asian pahenevan tulevaisuudessa.

nuo glitchit onnistuu vain Old School modessa jossa hyppy on korkeampi kuin normaalisti. ei onnistu normaali pelissä nuo.

Juu ei kiitos glitchaus-vinkeille ja glitchaajille. Niistä ei ole minkäänlaista iloa tai jos on, suosittelen vaihtamaan pelin Gears of wariin. Siellä niitä kartan ulkopuolella juoksevia pässejä riittää jo ihan tarpeeksi. Tämä peli on ollut liiankin glitch-vapaa, niin en toivo asian pahenevan tulevaisuudessa.

yllättäen sonera temppuilee ja tuli kaks kertaa...onneks vaihtuu tän kuun jälkeen netikkaan.

Monen mielestä olen omituinen sillä on tullut pelattua tiimipelimuotoja vain n. 50 ja nekin vain kun kamut ovat kutsuneet mukaan:p
Minä pidän noista FFA-matseista...sillä minulla on hyvin herkkä liipaisinsormi ja sillä on tullut vähän omiakin ammuttua:o
FFA-matsi on helpompi mulle: Kaikki ovat vihollisia eikä tartte välittää joukkue tovereista:D

Täysin sama juttu; meen aina free for all, muita ainoostaan jos joku kutsuu.

tulipahan törmättyä ensimmäiseen cheatteriin tässä pelissä.

kaverin rank oli jokaisessa mapissa eri, aina kuitenkin niin,
että oli sama rank, kuin oikeasti korkeimmalla rankilla pelaavalla.
jokaisesta kuolemastaan sai statseihinsa yhden tapon (ei käyttänyt martydormia/last standia)

HC-muodossa vedettiin ja silti tuntui kaverilla olevan jatkuvasti UAV päällä,
kun tiesi tasan tarkkaan mistä milloinkin joku on tappamaan tulossa.

liitteeksi kuva, josta jokainen voi ihailla herran hienoa klaanitagia.
kyseisen herran kanssa tuli kuitenkin kolmella mapilla pelailtua,
jonka jälkeen oli pakko sammuttaa koko kone, ettei alkanut ärräpäät lennellä.

havaitsin muuten samalaisen tagin alla liikkuvan pelaajan aiemmassakin servussa,
mutta ei käyttänyt mitään paranormaaleja ominaisuuksia (tai ainakaan en huomannut..)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eihän tuo Veteran edes ollut vaikea?
Itselle ei ainakaan tuottanut tuskaa.

Toisille tuottaa toisille ei. Kyllähän se ihan kohtuu haastava on, mutta ei mitenkään mahdoton. Saapahan mukavan helposti lisää pisteitä, 40 per/leveli jos en ihan väärin muista. :cool:

Vanhalla Xboxilla ja Halo 2:ssa jengi sai tollasia ihme merkkejä tageihin Action Replaylla. Ja pelimuodot olivat custom-peleissä ihan häröjä. Tyyliin [tähän oma gamertag] is a motherfucker, yms. En muista pystyikö peliä modaamaan mitenkään AR:lla? Joku muistikuva loputtomista naateista on.

liitteeksi kuva, josta jokainen voi ihailla herran hienoa klaanitagia.
kyseisen herran kanssa tuli kuitenkin kolmella mapilla pelailtua,
jonka jälkeen oli pakko sammuttaa koko kone, ettei alkanut ärräpäät lennellä.

Ton tagin saa tehtyä jos on usb-näppäimistö. Eilen tuli muutama suomalainen vastaa jolla oli samanlainen tagi.
Eipä tullu niitä vastaan pelattua ku piti ihme älämölöä joten lähin pois. Toivotaan ettei noita tageja ala kaikilla olemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt kyllä ihmetyttää...:eek:
Olin pelaamatta vain n. 4 päivää ja huomasin pari juttua:
1) ovatko tyyppien taso noussut huimasti vai minun laskenut...vai ovatko he alkaneet kunnolla käyttämään Juggernaut ja Stopping Power perkiä?:p
2) ovatko spawn paikat muuttuneet. aikaisemmin piti kunnolla etsiä tyyppejä nyt vain kävellä pari metriä ja katos! takaa tuli ja puukotti.
No kai se vain johtuu mun huonosta tasosta :rolleyes:
Parhaimmillaankin sain vain 4 voittoputkia:o

Mulla oli lähinnä vain muutama tehtävä veteranilla jotka tuotti tuskaa. Esim. One shot, one killin aikana meinasi ohjain lentää seinään aika monta kertaa, mutta sitten keksin hyvän nössötystaktiikan ja tehtävä menikin aika kivuttomasti. No fighting in the war roomin loppupuolisko ja Mile high club tuotti kans aikalailla tuskaa, mutta miljoonan yrittämän jälkeen niistäkin pääsi.

Paljon parempi fiilis veteranilla on pelata kuin regularilla, jolla ensin menin pelin läpi. On vähän sodan tuntua ilmassa, kun jokainen luoti voi tappaa eikä voi enää vain juosta miten sattuu kohti vihollisia.

Kannattaa eka vetää normaalilla tai easyllä läpi niin tiedät paikat entuudestaan jo. Halo3:sen legendary tuntuu lastenleikiltä codin veteraanii verrattuna.

Kannattaa eka vetää normaalilla tai easyllä läpi niin tiedät paikat entuudestaan jo. Halo3:sen legendary tuntuu lastenleikiltä codin veteraanii verrattuna.

Nääh, Call of Dutyt kakkosesta lähtien olen vetänyt suoraan veteraanilla läpi. Vaikka välillä on miestä syöty (etenkin kolmosessa), kyllä se on kannattanut. Nelosessa hajotti lähinnä tuo One shot, one killin loppu. Muuten meni loppujen lopuksi aika sutjakkaasti. Harmittavasti veteraanilla sarjan pelien virheetkin tahtovat korostua enemmän.

Mile high club tuotti kans aikalailla tuskaa, mutta miljoonan yrittämän jälkeen niistäkin pääsi.

Paljastappa salaisuutesi. Kokeilin tätä ihan huvin vuoks vaikeimmalla tasolla, vaikka olen tälläinen sanoisinko casual räiskintäpelaaja. Sehän on aivan mahdoton aikarajan vuoksi.

Ton tagin saa tehtyä jos on usb-näppäimistö. Eilen tuli muutama suomalainen vastaa jolla oli samanlainen tagi.
Eipä tullu niitä vastaan pelattua ku piti ihme älämölöä joten lähin pois. Toivotaan ettei noita tageja ala kaikilla olemaan.

Joo tollasen tägin saa kuulemma näppiksellä ja asettelemalla näppiksen kieleksi hollannin. Muu tuossa haxijutussa kuulostaa kyllä ihan oikealta haxaukselta silti...

Paljastappa salaisuutesi. Kokeilin tätä ihan huvin vuoks vaikeimmalla tasolla, vaikka olen tälläinen sanoisinko casual räiskintäpelaaja. Sehän on aivan mahdoton aikarajan vuoksi.

Kannattaa katsoa alkuun ainakin joku video missä tuo vedetään läpi veteranilla niin pääsee vähän jyvälle minkälaisella sykkeellä tuo pitää juosta läpi. Esim. tässä on hyvä video. Itse en ihan pilkulleen tuollalailla tuota mennyt, mutta idea kuitenkin kohdallaan. Vihollisten täyttämissä huoneissa kannattaa liikkua polvillaan penkkien takana ja koko ajan pyrkiä kuitenkin liikkumaan eteenpäin. Kun vihollisia ei ole tai niitä on vähemmän, kannattaa liikkua sprinttausnappi pohjassa.

Kannattaa myös opetella ulkoa missä on vihollisia ja mitkä niistä kannattaa ampua. Joka viholliseen ei tarvi kiinnittää huomiota. Joka kerralla on suunnilleen ne samat vihulaiset jotka aina ampuu sut tai seisoo edessä, eli vain ne kannattaa ampua ja muut jättää tiimikavereille. Myös flashbangien paikat kannattaa opetella ulkoa. Itse heitin aina yhden tuohon alkuun kun vihollisia juoksee sieltä ensimmäisen käytävän päästä, toisen siinä huoneessa missä lentokoneen runkoon räjähtää reikä, kolmannen heti portaiden yläpäässä ja neljännen siinä sitä seuraavassa vihollisten täyttämässä käytävässä.

HC-muodossa vedettiin ja silti tuntui kaverilla olevan jatkuvasti UAV päällä, kun tiesi tasan tarkkaan mistä milloinkin joku on tappamaan tulossa.

Itse kans huomannu jtn tollaist, itseasias kakski kertaa. Killcamista näki ku äijä juoksenteli kerrosta mun yläpuolella ja kattoi lattiaa.. yhtäkkiä hyppäs ikkunasta ja vielä ilmassa tappoi mut.. eikä tietääkseni vastustajilla ollu UAV-radaria pääl, sillä tämä sama tyyppi veteli aivan älyttömiä tappoja. Lvl oli 18 ja iha aloitustasolla.

Myöhemmin tapasin sellaiseen tyyppiin jolla kans oli toi R3 ja L3 juttu clantagissa. Pelas mun kaa samal puolel ja vei jatkuvasti kaikkien fragit.. yllätyin ja olin ihan pihal miten tyyppi veti killejä toinen toisensa jälkeen :eek:

Aluksi epäröin että on tullu jonku sortin xiittejä, mutta en jaksanu ottaa tosissaan. Näköjää muutki ovat huomanneet xiittien leviävän pleikka kolmosen codissa, vai olenko väärässä? :confused:

Joku noobi ampu mua ekalla heduun, taitaa xiitit olla leviämässä.

Ei näytä hyvältä

Ylös Bottom