Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä tänä iltana-yönä pitäs vielä tulla! Saa nähä, ei näy vielä.

Oujee patchi tulossa. Nyt nään ku se nappi tulee suoraa ottaa :). Äsken kivasti HCSD:ssä olin vikana jäljellä ja kolme kaverilla. Yks veti claymoreen ja sitten kaks huomas mut kojun alta ja rynni vastaa ja ite nousin ja ammuin molemmat samalla sarjalla, toinen kuoli lippaan vikaan patiin. Läheltä piti :D

OT: Jyrpa sull on sun yv-boxi täynnä :rolleyes:

Voi vit.. vasta huomenna gmt aikaan, eivätkä tiedä ees milloin. Hitto kun SCEE:n porukat sukkaa:(

Toi "Tapa 15 vihua osumalla niihin kranunheittimen kranulla (suora osuma)"
tarkottaa tosiaa osumaa ilman, että kranatti räjähtää. Piti nyt vain mainita ettei tarvii ihmetellä jos ei lukemat näytä kasvavan.

Ei toi patchi nyt niin paljon minun mielestä ainakaan Boxilla korjannut mitään, mutta boxin nettipeli tosin toimi jo ennestään kyllä paremmin. No ehkä nyt se host ended game saattaa vähentyä, joskin ei hävitä kuvioista.

Mut mie ootan kans noita mappeja PS3-versioon. En oo lukenut threadia, joten milloin on lupailtu suurinpiirtein niiden tulevan.

Ei toi patchi nyt niin paljon minun mielestä ainakaan Boxilla korjannut mitään, mutta boxin nettipeli tosin toimi jo ennestään kyllä paremmin. No ehkä nyt se host ended game saattaa vähentyä, joskin ei hävitä kuvioista.

Mut mie ootan kans noita mappeja PS3-versioon. En oo lukenut threadia, joten milloin on lupailtu suurinpiirtein niiden tulevan.

Eikös niitä lupailtu huhtikuun alkupuolelle.

Mapit tulossa kesällä. Kuin myös Socom, joten voi mapit jäädä ostamatta.

Ei näy pätsiä. Toivottavasti huomena viimestään keskipäivän aikaan ois saatavilla ni pääsis testaan mutea :D

Mapit tulossa kesällä. Kuin myös Socom, joten voi mapit jäädä ostamatta.
Sama vika rahikaisella.. Aika perseelleen meni nää IW:n patchit ja mappihommat, nyt kun Vegasinkin ulkona, niin eipä sitä codia tule enää juurikaan pelailtua.

Sama vika rahikaisella.. Aika perseelleen meni nää IW:n patchit ja mappihommat, nyt kun Vegasinkin ulkona, niin eipä sitä codia tule enää juurikaan pelailtua.

Tulee mieleen Resistancen map pack. Ostin mutta kertaakaan en testannut. Sammaa virhettä ei passaa enää CoDin kanssa tehdä.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tarkoitat varmaan, että ovat syntyneet erittäin hyvällä tuurilla ja epäonnistuneiden yritysten editoinnilla pois. Randomia osumiskohtaa on nääs aika vaikea opetella, joten taidosta ei ole kyse. :)

Niin..näytti vaan niin komialta..eilen testailin R700:sella yksikseen miten tarkkaan pystyy ampumaan lonkalta ja kudit sinkoili kyllä AIVAN mihin sattuu..Eli kyllähän tuossa varmaan tuuria on perkeleesti mukana..

Itse valitsin vakiovarustukseksi AK + red dot, USP+silu ja perkeiks steady aim, stopping power ja RPG. Hyvinhän tällä setillä ounailee, kauemmaskin osuu loistavasti. LVL 18 olen vasta ;(

Sniputusta en ole vielä omaksunut, ei oikein tahdo onnistua, mitkä perkeiks jos sniputtelee?

Sniputusta en ole vielä omaksunut, ei oikein tahdo onnistua, mitkä perkeiks jos sniputtelee?

Voisit kokeilla: Claymore, UAV-Jammer ja Iron Lungs.
Aseet sit fiilispohjalta.

edit: Olinpas pahasti hidas... Sen siitä saa kun työt pääsevät häiritsemään vapaa-aikaa...

Ylös Bottom