Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On kyllä noloja nää Nuubituubilaiset. HC S&D :ssä ammutaan suoraan spawnipaikalle jostain kentän toiselta laidalta. Sitten kun nämä looserit joutuu 1vs1 tilanteeseen normaalilla aseella ni ne on täysin avuttomia ja kuolee joka kerta. Tyttöjen hommaa.

Ottaa kyllä hiukan päähän esim. pipelinessä ja crossfiressa nää puolen kentän lentävät kranaatit :mad:. Kuka perkule jaksaa opetella miten ammun respa paikasta toisen joukkueen respaan. "Normaali" käytössä ei tuubit paljon haittaa, koska hyvä mahis et kaveri ampuu tuubin ohi kun tuut sitä vastaan niin pystyy helposti tappaa sen. Mun mielestä vois tulla sellainen rajoitus et ei voi ampua ekaan n.5 sekuntiin, koska saataisiin tuubittajat pelaamaan oikeasti ja idiootit ei pystyisi vetää singolla heti kaikkia omia kuolleeksi.

^^ loistoidea tuo 5sek rajoitin!
Sama koskisi KAIKKEA ampumista. Ei tulisi HC:ssa näitä "ohops, kun sattu rpg laukeamaan maata kohti" :D
Eikä S&D:ssä tulisi myöskään näitä airstrike-iskuja suoraan spawnipaikalle.
IW:lle sähkäriä vaan, ei luulisi olevan kovin vaikea tehdä tuo rajoitin, kun onhan se jo olemassa...

Ottaa kyllä hiukan päähän esim. pipelinessä ja crossfiressa nää puolen kentän lentävät kranaatit :mad:. Kuka perkule jaksaa opetella miten ammun respa paikasta toisen joukkueen respaan. "Normaali" käytössä ei tuubit paljon haittaa, koska hyvä mahis et kaveri ampuu tuubin ohi kun tuut sitä vastaan niin pystyy helposti tappaa sen. Mun mielestä vois tulla sellainen rajoitus et ei voi ampua ekaan n.5 sekuntiin, koska saataisiin tuubittajat pelaamaan oikeasti ja idiootit ei pystyisi vetää singolla heti kaikkia omia kuolleeksi.

nojoo, toi gl pelleily on kyllä tuomittavaa touhua. Se että harrastaa pikseli ammuntaa/nadettelua on vaan aivan välttämätöntä kun pelataan huipputasolla huippu porukoita vastaan. Sitä en ymmärrä miten jotkut jaksaa viljellä puplalla jotain spekkinadeja munat hiessä xD. ihan kohtuu päivityshän toi oli mikä tuli, nyt jopa snipalla voi pelata ihan frägäys mielessä. hc:ta taas ei voi pelata ollenkaan sen takia kun joku killi rupee ottaan tk:ta jos frägäät paljon.

^^ loistoidea tuo 5sek rajoitin!
Sama koskisi KAIKKEA ampumista. Ei tulisi HC:ssa näitä "ohops, kun sattu rpg laukeamaan maata kohti" :D
Eikä S&D:ssä tulisi myöskään näitä airstrike-iskuja suoraan spawnipaikalle.
IW:lle sähkäriä vaan, ei luulisi olevan kovin vaikea tehdä tuo rajoitin, kun onhan se jo olemassa...

jos S&Dssä onnistuu ounaamaan lähes koko tiimin yksin niin kyllä siittä arska pitää saada laittaa toisen baseen suoraan;)
BTW. ite saan sillä yleensä enintään 2 tyyppiä

Mikähän mättää nyt nettipeliä kun painan Play Online niin tulee hetken kuluttua lukemaan:

ERROR
Unable to connect to Activision Matchmaking (Error 33)

Activisionin servut alhaalla, kestää max. pari tuntia. Tai ainakin viimeksi meni joku tunti...

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! :mad: Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...

Ei hyvä ei.. :mad:

Aika hyvin on joku vetänyt. Maailman rankingin ekana K/D:ssä on 75.61. :eek:
Vaan 2Milj tappoa enemmän kun kakkosena oleva.
WTF?

Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! :mad: Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...

Eihän tuo mikään bugi ole. Eikös tosta varoitettukin jossain siellä cheattivalikossa tjsp. että cheatit päällä ei voi saada saavutuksia.

Owned.

Voiko cheatit muutoin olla päällä, kunhan vain ovat disabloituina kun intelin ottaa talteen?

Toinen kysymys, joudun moninpelissä pelaamaan koko ajan selvästi kokeneempien(=parempien) pelaajien kanssa. Huonoa tuuria vai eikö tässä todellakaan ole rankkien mukaista peliseuran etsintää...?

Voiko cheatit muutoin olla päällä, kunhan vain ovat disabloituina kun intelin ottaa talteen?

Toinen kysymys, joudun moninpelissä pelaamaan koko ajan selvästi kokeneempien(=parempien) pelaajien kanssa. Huonoa tuuria vai eikö tässä todellakaan ole rankkien mukaista peliseuran etsintää...?

Rankkien mukaan se ei onneksi sentään hae, nehän eivät tässä pelissä merkitse mitään. En ole itsekään kovin varma, miten se peliseuraa hakee, mutta tiimit se yrittää tehdä ihan skillin perusteella. Se on tullut ainakin huomattua, että itse joutuu aina siihen huonompaan tiimiin koska olen kuitenkin melkoisen hyvä pelaaja, joten se tiimien tasoitus ainakin "toimii". Parempihan olisi tietysti, että se tekisi oikeasti tasaiset tiimit. Ei niin, että tiimin paras joutuu tekemään kaiken työn, että on mahdollisuus voittaa.

Tuli otettua viime yönä pienimuotoinen sniper treeni ja hämmästys oli suuri kun väkeä lakosi kuin tyhjää vain. Nyt voi kyllä varmuudella todeta että jotakin hyötyä siitä pätsistäkin oli. Aikaisemmin en osunut edes maahan noilla sniper kivääreillä, joten se kertoo jo jotakin.

Sitten itse asiaan: Mitä iloa tuosta ACOGista on snipereissä? Kuulemma ei voi pidättää hengitystä, mutta on kai tuolla kiikarilla jotain hyötypuoliakin?

Tuli otettua viime yönä pienimuotoinen sniper treeni ja hämmästys oli suuri kun väkeä lakosi kuin tyhjää vain. Nyt voi kyllä varmuudella todeta että jotakin hyötyä siitä pätsistäkin oli. Aikaisemmin en osunut edes maahan noilla sniper kivääreillä, joten se kertoo jo jotakin.

Sitten itse asiaan: Mitä iloa tuosta ACOGista on snipereissä? Kuulemma ei voi pidättää hengitystä, mutta on kai tuolla kiikarilla jotain hyötypuoliakin?

Nopeampi käännellä tähtäintä ympäriinsä. ACOG on OMASTA mielestäni huonompi kuin alkuperäinen tähtäin.

Minkälaisia Sniper-settejä käytätte?
M40A3/ Kultanen dessu/ Claymore/ Stoppari/ Iron Lungs

Ylös Bottom