Itse olen mappien kokoon ihan tyytyväinen. Aluksi tuntuivat yllättävän isoilta.
Mä tajusin tänään, että minulla on sekunnin kymmenyksen/puolisekuntia viivettä. Palkkeja on kuitenkin se "normaali" määrä tosin ei täydet. Selittää paljon miksi vastustajilla tuntuu olevan yliluonnolliset refleksit. Nyt rupesi asia todella vaivaamaan. Miten yhteys ei voi olla parempi vaikka oma nopeus on 10/1? Kerran kuussa tulee päivä kun palkit ovat täydet ja viholliset putoilevat uskomattoman helposti.
Kenen mielestä CoD:n kartat ovat turhan ahtaita/pieniä? Jotenkin putkimaisia suurin osa. Lähinnä mietin, että pelimoottorilla olisi saanut oikein kunnon massiivisia taisteluistakin aikaan. Heittänyt vielä mukaan nykyisten kopterin ja pommituksen lisäksi sen AC-10:n pelaamiseen, niin olisi tullut kunnon taistelut. Itse ainakin tykkäisin kunnon massiiviisista taisteluista näiden pienten "kaupunkisota" kärhämien lisäksi. Tulisi myös enemmän käyttöä esim. sniperkivääreille jne.
Älä pelaa niitä maailman toisella laidalla sijaitsevia jenkkejä vastaan. Mun mielipide palkeista on tämä: Kahdella tai yhdellä palkilla mahdoton pelata sama millä aseella. Kolmella palkilla snipaaminen mahdotonta, sarjatuliaseita pystyy joten kuten käyttää. Täysillä palkeilla vasta pelistä voi täyspainoisesti nauttia aseella kuin aseella pelatessa.
Kenen mielestä CoD:n kartat ovat turhan ahtaita/pieniä? Jotenkin putkimaisia suurin osa. Lähinnä mietin, että pelimoottorilla olisi saanut oikein kunnon massiivisia taisteluistakin aikaan. Heittänyt vielä mukaan nykyisten kopterin ja pommituksen lisäksi sen AC-10:n pelaamiseen, niin olisi tullut kunnon taistelut. Itse ainakin tykkäisin kunnon massiiviisista taisteluista näiden pienten "kaupunkisota" kärhämien lisäksi. Tulisi myös enemmän käyttöä esim. sniperkivääreille jne.
Kannattaa katsos jättää vähän uusia ominaisuuksia CoD5:lle. Jos ei jotain ällistyttävää tapahdu, niin seuraava versio ei voi epäonnistua. Puhun vain moninpelistä. Yksinpeli scheissea.
Jotenkin haluttaisi nähdä war -pelimuoto taas missä olisi ajoneuvoja ja vaikkapa tuo AC-10..
Mä toivon, että mun eilinen surkeus johtu yhteyksistä. Ei osunu mihinkään ja itse kuolin koko ajan. Sen täytyy johtua yhteyksistä!![]()
Juuh, nyt on selvästi tehty pohjat sille että voi sitten kunnon sotimista odottaa CoD5:ssa. Tuli vain itselleni mieleen tuo seikka, että jotenkin jäänyt selvästi käyttämättä sitä potentiaalia mikä olisi esim. moottorin myötä ollut tarjolla. Samoin tunnelma on esim. yksinpelissä saatu erittäin hyväksi, mutta vähän jätetty sitten puolitiehen. Varsinkin kun se on niin lyhyt.
Kyllähän tämä toistaiseksi on ollut kuitenkin ainoa nettiräiskintä mitä olen jaksanut pelata, vaikka tylsää ramboilua se onkin sen puolesta että tiimipeliä aika turha odotella.
90% peleistä mitä olen pelannut niin kyseessä on juuri tuo kolmen palkin yhteys. Jos väittää että sillä yhteydellä saa ammuttua vain "joten kuten", en sitten neljän palkin yhteydellä varmaan kuole ikinä. Aivan hyvin pelittää aseet tuossa kolmella palkilla, joskus jopa kahdella saa pelattua. Vertauksena vaikka Gears of war, jota ei yksinkertaisesti voi pelata jos lagia on edes hiukan. Mihinkään ei voi osua muuta kuin totaalisella tuurilaukauksella.
Cod5 sijoittuu kuitenkin toiseen maailmansotaan ja on väärän kehittäjän tekemä, joten siihen tuo cod4 ei tee mitään pohjaa. Cod6:sta odotellessa..
Cod5 sijoittuu kuitenkin toiseen maailmansotaan ja on väärän kehittäjän tekemä, joten siihen tuo cod4 ei tee mitään pohjaa. Cod6:sta odotellessa..