Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itse arvelin että kun gt5p tulee niin pelaan alkuun codia vain sen rinnalla jonkun 10%.Noh...olen kuitenkin pelannut codia 90% ja gt5p sen 10%:)Codi vaan vetää...ja kohta kun mapit tulee niin codi vetää privaan taas.

Vaikka gta:ta odotankin niin tuskin tämä myyntiin menee,pelattua tulee silti.

Niin ja ennen kuin kukaan kysyy niin olikohan statseissa peliaikani about 11 päivää:p

Vaikka gta:ta odotankin niin tuskin tämä myyntiin menee,pelattua tulee silti.

Mä luulen, että mulle käy samoin... Mulla ei ole ollu koko peli ku vasta joku kolme viikkoa ja olen pelannut ehkä sen 12 tuntia... Joku tässä vaan koukuttaa niin kympillä. Pitänee alkaa pelaileen enempi noita HC -matseja niin alkaa varmaan kiinnostuskin vähenemään, kun tulee kunnolla pataan! :D

Mistä se muuten johtuu, että kun pelaa free-for-allia, siellä on niitä kenuja sun muita ja kuitenkin pärjään ihan hyvin? Eli onko se niitten ranking tullu sen takia, että ne on vaan pelannu niin sairaan kauan? Yksi suomalainenhan vastaaa kymmentä ryssää, mutta onko sitten niin että yksi suomalainen vastaa kahtakymmentä keskieurooppalaista? :D Ja en käytä nuupituupia... M4 + red dot on se normaalisetti mulla

Viimeksi muokannut moderaattori:

Me suomalaiset ollaan tunnetusti hyviä :cool: Ei se vaadi taitoa että on kultane 55, tai siis kovin paljoa. Meidän klaanis on pari, ja ei ne mua parempia oo. :D

E: yhtään meitä suomalaisia ja itseäni yliarvostamatta :D

No perskule joulukuusi. Menit sitten codin myyntiin pistään. No kaikkeen sitä joskus kyllästyy:D Aluks kun ostin Vegas 2:sen niin luulin ettei codia tuu pelailtuu paljon yhtään, mut mites on käyny? Tosin sateenkaaren nettipeli on täyttä sontaa, eikä enää oo kiinnistanu kokeilla vaikka toimii kuulemma. On tää codi vaan niin puoleensa vetävä ja erittäinkin hyvä peli.;)

No perskule joulukuusi. Menit sitten codin myyntiin pistään. No kaikkeen sitä joskus kyllästyy:D Aluks kun ostin Vegas 2:sen niin luulin ettei codia tuu pelailtuu paljon yhtään, mut mites on käyny? Tosin sateenkaaren nettipeli on täyttä sontaa, eikä enää oo kiinnistanu kokeilla vaikka toimii kuulemma. On tää codi vaan niin puoleensa vetävä ja erittäinkin hyvä peli.;)

juu no täytyy nyt vielä vähän miettiä..:) sen verran pidetty kaveri että mulle tarjottiin sitä map packiakin jo ilmaiseksi game sharing jutulla etten myis codia:rolleyes::D

Taitaa tulla CG:n matseihin nuo uudet mapit mukaan.. Haasteeseen mahdollisuus pistää Variety Map Pack, vähä niinku S&D only mutta siinä on kai muitakin.

Yleensä vain oman puolen kleikkojen ja C4:n yläpuolella näkyy merkki, josta tunnistaa, että kleikka on omien. Bomb Squadin ollessa päällä myös vihujen räjähteiden päällä näkyy merkintä. Taisi olla joku pääkallokuva. Huomattavasti helpompi siis huomata esim kleikat.

Viduttaa muuten seurata killcamista kun joku oman tiimin sekundasami ampuilee sun kleikkoja atomeiksi.

Tyhmä kysymys: Saako normaali search and estroyssa samat pisteet kuin hardcore search and destroyssa?

Nyt kun kultainen risti on hallussa, aloin tekemään noita challengeja. Nyt on sekin päivä nähty että jostain pelistä löytyy Gears of warin Annexia huonompi pelimuoto, ja se on nimeltään Sabotage. Kiinnostaa pirusti juosta ympäri kenttää ja kerätä 80 tappoa kun kumpikaan ei saa pommia plantattua (paitsi itse noin kolme kertaa per matsi mutta omat neropatit ei tajua tulla sitä puolustamaan joten se puretaan aina) ja kun päästään sudden deathiin, niin viimeistään siinä vaiheessa host ended game. Taikka jos saat pommin plantattua ja se räjähtää, host ended game. Tänään aamupäivällä sain kolmessa tunnissa ihan yhden voiton aikaiseksi, vaikka näin pommin räjähtävän kuusi kertaa, helvetin hienoa. Kiinnostaa pirusti tuo k/d ratio tässä vaiheessa, ainakin tuolla pelimuodolla se olisi vaikea pitää alle viiden. Viddu mitä paskaa jos sanon suoraan.

EDIT montako sabotage-voittoa tuossa tarvitaan...onko se 30? Jo on kolme kasassa...ihanaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt kun kultainen risti on hallussa, aloin tekemään noita challengeja. Nyt on sekin päivä nähty että jostain pelistä löytyy Gears of warin Annexia huonompi pelimuoto, ja se on nimeltään Sabotage. Kiinnostaa pirusti juosta ympäri kenttää ja kerätä 80 tappoa kun kumpikaan ei saa pommia plantattua (paitsi itse noin kolme kertaa per matsi mutta omat neropatit ei tajua tulla sitä puolustamaan joten se puretaan aina) ja kun päästään sudden deathiin, niin viimeistään siinä vaiheessa host ended game. Taikka jos saat pommin plantattua ja se räjähtää, host ended game. Tänään aamupäivällä sain kolmessa tunnissa ihan yhden voiton aikaiseksi, vaikka näin pommin räjähtävän kuusi kertaa, helvetin hienoa. Kiinnostaa pirusti tuo k/d ratio tässä vaiheessa, ainakin tuolla pelimuodolla se olisi vaikea pitää alle viiden. Viddu mitä paskaa jos sanon suoraan.

EDIT montako sabotage-voittoa tuossa tarvitaan...onko se 30? Jo on kolme kasassa...ihanaa.

Se on ihan kiini miten sitä pelaa. Musta se on ainakin yksinkertaisesti paras pelimuoto. Ei tartte pitää hengestään niin kovasti kiini kuten S&D kun pystyy spaunaan. Omasta mielestä S&D on peli paskin pelimuoto aina kun oo sitä yritänyt niin kaikki vaan kamppii jokaisen nurkan takana ja sit kun yrittää liikua vähänkin niin heti joku ampuu selkään ja pahinta on jus toi ettei voi spaunata vaan pitää odottaa seuraavaan vuoroon, aivan liian hidastempoista.

Sabotage on jus siitä paras saa parhainmat pisteet, on meno päällä eikä mitään cämpäämistä. Ja ajattele muiden kannalta miksei kukaan puolusta pommina jos se räjähtaa peli loppuu siihen, mitä pitempi erä sitäenemmän pisteitä ja matsi boonnusta. Host Ended Gamea ei tule mullakaan kun suurin piirtein kerran päivässä toisin kun tossa S&D siinä tulee jok toinen erä mulla ainakin.

Sabotage on jus siitä paras saa parhainmat pisteet, on meno päällä eikä mitään cämpäämistä. Ja ajattele muiden kannalta miksei kukaan puolusta pommina jos se räjähtaa peli loppuu siihen, mitä pitempi erä sitäenemmän pisteitä ja matsi boonnusta. Host Ended Gamea ei tule mullakaan kun suurin piirtein kerran päivässä toisin kun tossa S&D siinä tulee jok toinen erä mulla ainakin.

Kyse ei ole siitä vaan kaverit huuhuilee missä sattuu. Jos taas ne tekisi tuota tahallaan, se ei ole millään tavalla hyvä asia. Vähempää ei voisi kiinnostaa pistehuoraus, sitä on tarjolla jo S&Dssä ihan tarpeeksi. Ja nuo pistemäärät täydestä sabotage-pelistä on noin 1/3 S&D matseista, koska niitä ehtii samassa ajassa pelaamaan 3-4 kappaletta. Eikä TDMssä tarvitse hengestä murehtia yhtään sen enempää, Sabotagessa ei tosiaankaan tarvitse olla oikeastaan minkäänlainen pelaaja että nappaa 40+ tappoa ja kun se ei oikein anna mitään. Helvetin tylsää vääntää koko matsi sudden death-pisteeseen asti ja oma kopteri jyllää ilmassa (jota se tekee koko ajan periaatteessa) ja hosti lähtee kaljalle. Paska pelimuoto, piste. Paitsi jos valtavat tappomäärät ilman minkäänlaista haastetta on elämän suola.

Samuelin kans samaa mieltä, Sabotage on tylsää. Siks vedänki yleensä dessulla ja sitte snipulla lonkalla, tuo vähän hauskuutta :p

Sabotage on hyvä pelimuoto, kunhan tiimipelaajien kesken löytyy yhteistä pelisilmää. Esim partylla pelattaessa hyvinkin viihdyttävää. Tais joskus olla näin että kymppiminsassa voitettiin se kolme mappia, kun sattui pelit toimimaan (vastustajilla ei) :rolleyes:

Ylös Bottom