Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaa pelata etenkin HC Search & Destroyta koska tapoista tulee 50 pistettä kun normaalisti tulee 10. Ja kannattaa koittaa myös hanakasti ottaa pommi ja plantata se tai puolustaessa koittaa defusata paljon koska nuista saa 100 pistettä jos onnistuu. Kannattaa myös koittaa tehdä mahdollisimman paljon challengeja, varsinkin niitä asechallengeja. Eli käytät eri aseita paljon.

Kyllä tulee normissakin 50 pistettä taposta. :o

Kyllä tulee normissakin 50 pistettä taposta. :o
En meinannut normi S&D:tä vaan yleensäkin muita moodeja. Ground Warissa tulee aina 10, samoin Team Deathmatch, Deathmatch, headquarters, domination ym... Tietenkin voi pelata normi S&D:täkin mutta omasta mielestä helpompi on hardcoressa.

En meinannut normi S&D:tä vaan yleensäkin muita moodeja. Ground Warissa tulee aina 10, samoin Team Deathmatch, Deathmatch, headquarters, domination ym... Tietenkin voi pelata normi S&D:täkin mutta omasta mielestä helpompi on hardcoressa.
Domination ja HQ saa 5 pojoo normaalisti.

Ihan vaa varmistelen, jos joku sattu missata.

Noniin, Cup osallistumiset ovat alkaneet.

Osallisukaa foorumien kautta ja lukekaa säännöt!

http://www.j-rhyan.de/blog/

P.S Cup on vaihdettu TDm:stä, S&D:ksi!!!

Ei taida DMD100 olla ihan turha äijä vai mitä

Edit: Noobtubet on OFF, eli kukaan ei saa käyttää nyyppätuutteja.

Mitä siellä on palkintona?

edit:
COD4 Posters, COD4 Water Bottles, and a few Call of Duty 4 T-shirts to the winning team .
Vielä DMD kun 3. Radar Always On: Enabled vaihdat niin me ollaan mukana. Ja rosteria sais olla enemmän ku 7, mutta ehkä me pärjätään.

Mitä siellä on palkintona?

edit:
Vielä DMD kun 3. Radar Always On: Enabled vaihdat niin me ollaan mukana. Ja rosteria sais olla enemmän ku 7, mutta ehkä me pärjätään.

Sori mut en viitsi edes kysyä moista. Radar on hyvä että se on piilossa start napin takana. Antaa enemmän taktikointi mahollisuuksia.

Esim. sinä ja 1 vihu jäljel, vihu räiskii dessullaan huvikseen ku ei kuitenkaa näy radarissa, mut sinä nero painat starttia ja katsot missä ammuskelee :)

Sori mut en viitsi edes kysyä moista. Radar on hyvä että se on piilossa start napin takana. Antaa enemmän taktikointi mahollisuuksia.

Esim. sinä ja 1 vihu jäljel, vihu räiskii dessullaan huvikseen ku ei kuitenkaa näy radarissa, mut sinä nero painat starttia ja katsot missä ammuskelee :)

Omg. Radar always on tarkoittaa sitä että ne punaiset pisteet on kokoajan siellä kartassa ja näkee tarkat liikkeet eikä sitä voi ns. "huijata" liikkumalla edestakaisin jossain. Se on pakko saada pois jos haluatte pelaajia. Tuon avulla näkyy aina missä vihut on ja milloin pläntitään ja kuka on päässy sniikkaamaan selkään jne. Ihan järjetöntä.

Mites muute ton Goty editionin map pack koodin kanssa on, kuinka monta kertaa sitä voi käyttää?

Hassua, että kyllästytte tähän peliin näin helposti. Minä olen pelannut joulusta saakka, kuten olen aiemmin jo sanonut. Minua ei kyllästytä lainkaan. Played on noin 17 päivää.

Kannattaa pelata pelimuotoja monipuolisesti, käyttää eri aseita, ja niin edespäin, sillä silloin peli ei välttämättä olisi niin kyllästyttävä.

Off-Topic: Olen pelannut Call of Dutyn ensimmäist, toista, ja tätä neljättä osaa eikä minua ole koskaan kyllästyttänyt mikään näistä.

Jossain vaiheessa sitä pitää vaan lopettaa. TDMää ei jaksa hakata, ja S&D on mennyt siihen pisteeseen että ensin väistellään nuubituubit spawnilta toiselle, sen jälkeen seinän läpi ampumiset, mennään niihin vakiomestoihin mitkä on itselle tullut tutuksi, tapetaan pari kaveria ja toistetaan. Aika puuduttavaksi se menee jossain vaiheessa, 24päivää ja oliko se 65k tappoa myöhemmin voi sanoa että en yhtään liian aikaisin tätä peliä vienyt vaihtoon. Ja kun katsoo COD world at warin betaa, niin eipä tuolla vanhalla enää suurempia teekään. Uudet kartat ja "vanhat" tussarit on mukavaa vaihtelua tälle pelisarjalle. Uudesta yksinpelistä puhumattakaan kun sekin tulee kuitenkin raivattua läpi.

Täällä viihdytään COD4:sen parissa aina ensivuoden COD6:seen asti.

Radari pitää olla matseissa päällä, sillain et vihu näkyy kartalla, jos ampuu siluttomalla aseella. Mut ei missään tapauksessa kokonaan pois päältä tai kokoajan päällä.

joskus ottaa niin pattiin tossa search and destroyssa kun jokku vetää niin paljo tuurilla kylkeen tai vahingos heittää granaatin jalkoihin,mutta jos joutuu vastatusten mun kans niin huonosti käy:p

Omg. Radar always on tarkoittaa sitä että ne punaiset pisteet on kokoajan siellä kartassa ja näkee tarkat liikkeet eikä sitä voi ns. "huijata" liikkumalla edestakaisin jossain. Se on pakko saada pois jos haluatte pelaajia. Tuon avulla näkyy aina missä vihut on ja milloin pläntitään ja kuka on päässy sniikkaamaan selkään jne. Ihan järjetöntä.

sori käsitin tämän väärin:

odee sanoi:

käsitin tuon niin että pitäisi vaihtaa tuhon "Enabled" eikä "Disabled".

Tosiaan, pitää sanoa tuosta J.Rh@nille että vaihtaa sen, ja varmasti vaihtaakin :)

Kuka nopo toi on kun ei tiedä edes oikeita asetuksia:confused:

Ne oli GB asetuksista otettu... Ja J.Rhy@n ei pelaa S&D:tä, siks mä oon ns. välikätenä auttamassa homman kulkua.

Ja jos et oo ennen tyypistä kuullu ni hän on yksi IW foorumeilla oleva Admin.

Ne oli GB asetuksista otettu... Ja J.Rhy@n ei pelaa S&D:tä, siks mä oon ns. välikätenä auttamassa homman kulkua.

Ja jos et oo ennen tyypistä kuullu ni hän on yksi IW foorumeilla oleva Admin.

Joo, en oo tutustunu. Onnee turnaukseen, paljonkohan siellä on tiimejä?

Ylös Bottom