Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Loistava peli! Nazi Covert Ops + Akimbo Luger 9mm = <3 :)

+ 1000 tuntia tuli pelattua. En ylpeile vaan tarkoitan sillä, että se oli niin hyvä että sitä jaksoi pelata. Lopetin yli 2 vuotta sitten. Jo silloin näin aimbotteja sekä muuta koodia lähes päivittäin. Pelottaa palata takaisin. Sellaista se on kun on ilmainen peli eikä päivityksiä tule.

Serverinä oli [BiO] serveri, mihin jonot oli noin 30 minuuttia.

En tiedä kuinka moni tietää, mutta suomesta tuli parhaimpia pelaajia siihen aikaan. Suht moni pelasi sponsorien tukemissa kansainvälisissä joukkueissa ja olivat nimenomaan voittamassa liigoja ja turnauksia.

Konsolissa on se hyvä puoli, että näiden "koodaajien" määrä on mikromaalinen. Mutta sitten on tämä autoaim.

+ 1000 tuntia tuli pelattua.

Tuo on jo aika kova saavutus, yli 40 päivää mikäli oikein laskeskelin. Hattua nostaisin jos sattuisi juuri nyt sellainen päässä olemaan.:cool:
Onkos tämä Variety MapPack tulossa ilmaiseksi jossain vaiheessa? Tai onko tulossa uusia Mappeja? Kun siitä on jo melko kauan aikaa kun nuo mapit julkaistiin, luulisi että olisi uutta taas tulossa lähitulevaisuudessa.:rolleyes:

On tämä mahtava peli, yhä ja ainiaan. CoD 5 -betan jälkeen ja muutenkin pitkästä aikaa pelin pariin oli mahtavaa eilen palata. Ja tulostakin tuli kiitettävästi. Tuntuu kun pelaisi uutta, loistavaa peliä! :)
Keskityn nyt hommaamaan viimein sen kultaisen AK-47:n!!

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tuleeko tähän peliin trophy laajennusta sillä saisin aika mukavasti trophyja kun oon jo kerran kehittäny 55 lvl ja nyt oon 52 lvl , et haluisin tietää tuleeko ja koska jos tulee

eipä taida tulla. Infinity Ward työskentelee jo seuraavan codin parissa. Saas nähä tulevatko luvatut uudet playlistitkään koskaan.

Codi rupes taas koukuttamaan ja huvittais päästä edes kerran suomalaisten kanssa pelaamaan. Aina ennemmin ollut hc tdm joittenki randomien kans. :)

Kaverilistalle voi lisätä!

tuleeko tähän peliin trophy laajennusta sillä saisin aika mukavasti trophyja kun oon jo kerran kehittäny 55 lvl ja nyt oon 52 lvl , et haluisin tietää tuleeko ja koska jos tulee

100% fakta on että ei tule tropy tukea.

mun nimi merkki on hurpales ja mul on kuuloke mikki mihin voi puhuu (en kylläkään pidä sitä silloin kun en puhu kenenkään kanssa) toivoisin suomalaisii pelaajii....... lähetä nimi merkkis mulle yksityis viestinä niin voidaa pelata

Video on koottu tuntien materiaalista ja siihen on tietysti koottu ainoastaan onnistuneet suoritukset. Väärän kuvan yrittävät nuo montaget antaa. Ollaan mukamas niin helvetin PRO:ita.

no tässä vielä parempi, http://www.youtube.com/watch?v=ov3JTRss8uY eilen testasin omia non scope taitoja kyllähän sillä sai muutamia vedettyä hyvin pärjäis non scopetuksella ku osuis niin ku tuo jätkä. vedin myös 2 täys tuuria, yks oli semmonen et vihu tähtäs mua ikkunasta lähin juoksee sivulle päin siinä summas ammuin sinne päin non scopella ja kill siitä tuli :eek:

mitä perkkejä muuten käytätte snipalla. mulla on 1. enemmän ammuksia 2.stoppari 3.stady aim

mitä perkkejä muuten käytätte snipalla. mulla on 1. enemmän ammuksia 2.stoppari 3.stady aim

1) Claymore
2) UAV Jammer
3) Iron Lungs

Välillä tuppaa padit loppua, mutta kyllä sillä pislallakin hyvin pystyy vetämään.

Tämmöistä ainakin selitetään netissä kuinka No-Scopetaan.
En ole tosin koskaan itse testannu vielä, mutta kyllä pitää kohta yrittää ennen kuin siirtyy CoD5:een:p
Ymmärrettävästi videossa oleva Y-näppäin on pleikalla Kolmio-näppäin;)

Tämmöistä ainakin selitetään netissä kuinka No-Scopetaan.
En ole tosin koskaan itse testannu vielä, mutta kyllä pitää kohta yrittää ennen kuin siirtyy CoD5:een:p
Ymmärrettävästi videossa oleva Y-näppäin on pleikalla Kolmio-näppäin;)

Joo, onnee vaan yritykseen. En usko tuohon juttuun ja vaikka se olisikin totta, niin ei tommosia ehdi järkevästi tekemään. Paljon helpompi on vaan tähdätä acogilla ja ampua, niin osut varmasti, jos tähtäin on kohdalla. Tai jos ihan pakko on yrittää jotain no-scope-tyylistä, niin painat tähtäämisnappia ja ammut ennenkuin tähtäin ehtii tulla.

Itsellä pakolliset no-scopet on tullut vain lähitilanteissa ja hyvin ne osuu ilman tuollaisia kikkoja. Kauemmas on vaan helpompi, parempi ja nopeampi käyttää tähtäintä.

juu tolla g shotilla osuu hyvi kyllä sillain kantsii tehä jos vaan mahollista. täs tosiaan parempi g shot tutorial jossa selittää siitä http://www.youtube.com/watch?v=0obYBTbMAE8 tosi siin alussa on 7 sen omaa ownausta mutta tutorial on tosi hyvä. jos ammut lonkalta snipulla liikkumatta menee 4 panosta mutta kun teet g shotin saat ekalla panoksella vedettyy, niin tossa videossa ainakin näytetään. itteni mielestä se tosiaan toimii. Kuhan muistaa harjoitella hyvi :rolleyes:

Aika turhia kikkailuja omasta mielestäni.

Mä ainakin haluan olla edes sen kiikaritähtäimen verran realistinen. ;)

Ylös Bottom