Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

whats hapening. menin pelaa cod4 ja oon ollut 10prestige ja 55lvl nyt kun menin pelaa niin olin 0prestige ja 1lvl:eek::eek: mutta kun katoin barracks ja leaderboards niin vanhat tiedot näky siel, onko tämä jokin bugi infw servuis että menee ohi,sillä eilen yöllä kaikki oli normaalia:confused:

EDIT: ongelma korjautui kyseessä oli nähtävästi bugi

Viimeksi muokannut moderaattori:

whats hapening. menin pelaa cod4 ja oon ollut 10prestige ja 55lvl nyt kun menin pelaa niin olin 0prestige ja 1lvl:eek::eek: mutta kun katoin barracks ja leaderboards niin vanhat tiedot näky siel, onko tämä jokin bugi infw servuis että menee ohi,sillä eilen yöllä kaikki oli normaalia:confused:

EDIT: ongelma korjautui kyseessä oli nähtävästi bugi

Itelle käyny kerran kanssa tolleen,mutta ongelma hävis kun käväsin singlessä ja tulin takasi.

Ei sitä peliä tittelillä pelata, eiks olis paljo kuulimpaa hakata päihi niitä ulkomaan kersoja nollaleveleillä?

Mä ainakin hyppysin kattoon jos statsit katois.
niin tylsistyttävää pelaaminen tol 10 prestigel ja se uus akko ei sekää oikee innosta

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huomenna pitäisi kai käydä nappaamassa tuolta pelikaupan perukoilta tämäkin peli. Siis meinaan, en tietenkään varasta, vaan ostan. : D Saattaa kuulostaa sarkasmilta, mutta ei.

Voisiko joku heittää minua 48h-livekoodilla, niin pääsisin sitten testaamaan kestääkö 3G-modeemini ownailuia netissä... Noita GotY-versioita on tosiaan halvalla liikkeellä.

Asun Rovaniemen keskustan lähellä, ja pelailen DNA-3G-Kotimokkulalla, yhteyden signaali yleensä hyvä.

Onkohan pingini pelissä liian korkea tällä yhteydellä? :

Jaaha, jaaha. Maksamme joka kuukausi 1M/S, ja tämä on kuukauden parhaita tuloksia. ;S Olen kolmesti ottanut yhteyttä palveluntarjoajaan, ja aina on ollut "teknisiä ongelmia". Jo vuoden.

Huomenna pitäisi kai käydä nappaamassa tuolta pelikaupan perukoilta tämäkin peli. Siis meinaan, en tietenkään varasta, vaan ostan. : D Saattaa kuulostaa sarkasmilta, mutta ei.

Voisiko joku heittää minua 48h-livekoodilla, niin pääsisin sitten testaamaan kestääkö 3G-modeemini ownailuia netissä... Noita GotY-versioita on tosiaan halvalla liikkeellä.

Asun Rovaniemen keskustan lähellä, ja pelailen DNA-3G-Kotimokkulalla, yhteyden signaali yleensä hyvä.

Onkohan pingini pelissä liian korkea tällä yhteydellä? :

Jaaha, jaaha. Maksamme joka kuukausi 1M/S, ja tämä on kuukauden parhaita tuloksia. ;S Olen kolmesti ottanut yhteyttä palveluntarjoajaan, ja aina on ollut "teknisiä ongelmia". Jo vuoden.
Joo ei noilla pingeillä saa muuta kuin pahanmielen. Nettipelaaminen ei pahemmin kaistaa vie kunhan et joudu hostiksi, eli 0,5/0,5megasella pärjää ihan hyvin kunhan pingit on kohdallaan.
(mun yhteydellä välillä kiroan yhteyksiä)
http://www.speedtest.net/result/450741515.png
http://img18.imageshack.us/img18/8839/lolloln.jpg

mmm... Pingi pysyi ennallaan, mutta yhteyden nopeus kasvoi. Mitä luulette, mikä "väri" tuo 250-ping olisi pelissä? (Meinaan, codissahan pingi ilmaistaan "värinä"?(punainen, vihreä, keltainen, jne.)) (Qwertin kuvassa oli ylemmässä vihreät pölkyt, ja alemmassa yksi punainen. :P)

EDIT: Nyt heitti 120 ping. :S

Viimeksi muokannut moderaattori:

mmm... Pingi pysyi ennallaan, mutta yhteyden nopeus kasvoi. Mitä luulette, mikä "väri" tuo 250-ping olisi pelissä? (Meinaan, codissahan pingi ilmaistaan "värinä"?(punainen, vihreä, keltainen, jne.)) (Qwertin kuvassa oli ylemmässä vihreät pölkyt, ja alemmassa yksi punainen. :P)

EDIT: Nyt heitti 120 ping. :S
Veikkaisin että 2keltaista palkkia(kokeilemalla selviää).

Uhh! Mahtava peli!
Tänään ostin ja edes koneelle en malttanut tulla. Kaverin kanssa splitscreenillä muutama ffa-dm vedettiin, ja nyt olen stoorissa siinnä kohdassa, missä pitää ampua ilmasta alhaala olevia joukkoja. (Lämpökamera jne.)

Liveen en ole päässyt, koska en ole vieläkään saanut niitä 48h-koodeja. :P No, kärsivällisyyttä.

Mahtava peli!

EDIT: Ja nyt! "pelle"lle kiitos ihanasta yllätyksestä! Live koodini on saapunut!! : D Huomenna aamulla tesmailemaan!

Tuli itekkin ostettua vaikka pc:llä pelasin läpi (enkä suuremmin tykännyt..). Tollanen kauniilla kuorrutuksella oleva perusputkijuoksu tuntuisi toimivan paremmin sohvalta padi kourassa. Moninpeliäkin voisi tällä kertaa kokeilla hiukan enempi.

Tollanen kauniilla kuorrutuksella oleva perusputkijuoksu tuntuisi toimivan paremmin sohvalta padi kourassa. Moninpeliäkin voisi tällä kertaa kokeilla hiukan enempi.

Suurin osa nykypeleistä on nimenomaan putkijuoksuja, toisissa peleissä vain on sitä näennäistä vapautta ja isommat tilat jossa haahuilla. COD 4-pelin suola onkin tuo moninpeli joka on aivan mahtava kunhan siihen pääsee sisälle.

No, eipä tuo kyllä mitenkään mullistavalta tuo moninpelikään vaikuta, ihan ok hupia, ja aika isoksi osaksi noiden perkkien yms. takia. Arma, Ofp, Red Orchestra yms. on enempi mun juttu eikä tollanen refleksiräiskintä.. (Sitä paitsi mitä vanhemmaksi tulee sitä hitaammaksi refleksit menee.. mutta korvataan sitä sitten aivoilla..) Ihan hyvä pelihän tuo COD4 on, en vaan taida olla ihan täysin kohderyhmässä itse.
:)

(Putkijuoksu sanan sijaan olis varmaan pitänyt käyttää muuten "kummitusjuna" sanaa, muhun iskee dynamiikka ennemmin kuin aivan jumalaton skriptaaminen)

Jos jollain sattuu jostain syystä olemaan ylimääräinen Variety map pack -koodi niin voisi mielellään heittää sen yv:llä.
Ostin goty-version käytettynä ja koodi oli yllätys yllätys käytetty. Arvostaisin suuresti.

Noniin. Chernobyl-tehtävän olen juuri campaingissa vetänyt, ja safehouseen asti veteraanilla kahlittu. :) Live goldia oli neljäksi päiväksi, joissa ehti kivasti 23.-leveliseksi.

Jos joltain turhaa live-aikaa löytyy, niin koodia kehiin. : D En vielä kehtaisi sitä 12kk ostaa, kun netti on melko huono (Pelissä 2-keltaista palkkia, ping 180), ja pelejä vähän...

Suosittelen tätä peliä kaikille, joilla on vähänkin kokemusta fps-peleistä. Joskus aika nopeatempoinen, mutta kokeilemisen arvoinen peli.

Ylös Bottom