Tosin kaiken maailman xboxdecertomlgeet tykkää et on kivaa kun on tuuria pelissä ja ei oo ääniä. what gives?
Ja se askel-äänien kuuluminen on kaikille sama. Eriasia miten sitä jokainen voi ja pystyy käyttämään hyväksi. Cod4 tarvii kunnon luurit jos ei halua antaa tasoitusta.
Itse en koskaan edes kuuntele codien nettipeleissä ääniäEnkä ainakaan omasta mielestä mitään suurta tasoitusta anna...
Samaa mieltä! Minäkään en kuuntele äänet täysillä että tulee nurkan takana äijä vai ei... Ja jos haluaa kuunella äänet ihan helevetin hyvin, niin ostakaa sellaiset sadan euron maksavat kuulukkeet.
Itse en koskaan edes kuuntele codien nettipeleissä ääniäEnkä ainakaan omasta mielestä mitään suurta tasoitusta anna...
Ja se askel-äänien kuuluminen on kaikille sama. Eriasia miten sitä jokainen voi ja pystyy käyttämään hyväksi. Cod4 tarvii kunnon luurit jos ei halua antaa tasoitusta.
Siis on mulla kuulokkeet (sharkoonit), mutta tämä juttu nyt lähtikin siitä, kun pelasimme privatea niin huomasin, että jannut odottaa mua kulman takana ja minä niitä, se että askeleet kuuluvat kauas vaikuttaa minun pelityyliini selvästi verrattuna johonkin MW2:seen tai Black Opsiin.
Vigi mä luulen ettei noi pelit enää simppelimmäks mene. Ainakaan COD sarja. Keskittyvät suotta ruuvaamaan kaikkee kekseliästä mukaan. Viimeks tuli v***u NIKKO-autot! Daaaa. Seuraavassa osassa tutustutaan luultavasti MacGyver puukkoon joka osaa purkaa vastustajan aseen ja ammutessa räjähtää tussari silmille.
Ainoa toivon kipinä saattaa kyteä Infinity Wardin entisissä pomoissa ja heidän uudessa studiossa Respawn Entertaimentissa. Ne teki nää parhaat CODit joten taitoa on osaamista. Peukut pystyyn!
BF2 mahtavat hitboxit vol.1FPS-pelien historian paskimmat hitboxit
"tykistö"keskitysCoD4:kin tietyssä seurassa paskaa pelattavaa. 3x naatit lentelee 24/7
Naatit ny vielä menee, niitä lentää 4:ses loppupeleissä vähän, mut tuubi on suolesta. Tos eilen tuli kokeiltua kakkosta, ni siel se naatti lentää. Parhaimmillaan joku 6 oli niitä naatin merkkejä ruudulla samas kohtaa ja varmaan 80% kuolemista johtu naateista, kuolemiakin oli aina vähintään 15 per rundi.