Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Samaten noi custom loadoutit voisi olla kerran avattavissa, että sen saa vain se joka sen ekana avaa, eikä silleen että samalla pisteellä käy koko komppania ja muutama muukin tiimi. Vankila voisi sekin mielestäni olla lyhyemmän aikaa auki, ehkä vain ihan alkupätkässä? Revive voisi myös kallistua matkan aikana.

Itse asiassa custom loadout on otettavissa vain kolmen pelaajan toimesta, sitten laatikko katoaa. Samaa mieltä, että ehdottamasi muutokset parantaisivat pelikokemusta. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä tulee jatkossa muuttumaan. Tuo "second chance" -mahdollisuus aktivoi yrittämään paljon enemmän, se saa hakemaan tappoja ihan eri tavalla, kun kuolema ei ole välttämättä lopullinen. Myös tiimikavereiden kameran seuraaminen on hyvin toteutettu.

Joo okei, eli siinä on jo jonkinlaine rajoitus. Tosin joskus noita laatikoita on tainnut olla kaksi siinä vierekkäin, eli tarjoaako se sitten kuudelle pelaajalle loadoutit?

Eikä sillä jos ei muutu mikään, nykyisellään on jo erittäin toimivaa menoa. Ensisijaisena pitäisin äänimaailman fiksausta. Tällaisessa pelissä äänet ja vihujen paikantaminen on kuitenkin aikalailla keskiö.

On tää helvetin mukavaa. Taas kolme pelii pelasin ja jokaisessa pelaajat lähtee sooloilemaan ympäri mappia vaikka yrittää miten kommunikoida.

Joo okei, eli siinä on jo jonkinlaine rajoitus. Tosin joskus noita laatikoita on tainnut olla kaksi siinä vierekkäin, eli tarjoaako se sitten kuudelle pelaajalle loadoutit?

Eikä sillä jos ei muutu mikään, nykyisellään on jo erittäin toimivaa menoa. Ensisijaisena pitäisin äänimaailman fiksausta. Tällaisessa pelissä äänet ja vihujen paikantaminen on kuitenkin aikalailla keskiö.
Aina kun Loadoutit tulee, tippuu jokaiselle tiimille erikseen oma laatikko. Eli se loadout box jonka sinä ja tiimisi näette, on vain teille. Jos maahan tippuu samaan kohtaan kaksi laatikkoa, on siinä sinun tiimin ja viereisen tiimin laatikot. Protip: näiden tuplalaatikoiden välittömään läheisyyteen kannattaa jättää maamiinoja ja claymoreja.

On tää helvetin mukavaa. Taas kolme pelii pelasin ja jokaisessa pelaajat lähtee sooloilemaan ympäri mappia vaikka yrittää miten kommunikoida.

Ei ole ikinä ennen ollut pelikaverien saaminen helpompaa kun kaikki käy toiseltakin konsolilta tai PC. Puheetkin saa järkevästi kaikilla alustoilla toimivaksi siten, että PS4-pelaaja laittaa puhelimeensa Xbox-applikaation, headsetin päähän ja joinaa Xbox Live partyyn. Ei tarvitse mitään Live Gold juttuja tähän, ei myöskään PC:n kanssa tarvitse. Suosittelen todella paljon vähintään yhden frendin kanssa pelaamista. Ei tätä ole kovin kiva randojen kanssa pelata 8/10 kerroista käy mainitsemasi tilanne. Ei muuta kuin verkostoitumaan!

PS. Tosin yksi kaveri on jopa voittanut randomien kanssa kerran, SE on palkitsevaa jos siinä onnistuu. Tottakai ihan eri asia kuin frendien kanssa yhteisdominointi tiiviillä kommunikaatiolla. Itse en ole päässyt vielä finaaleihin kertaakaan randomien kanssa, vaikka välillä tulee "höntsyiltyä" sillä tavalla.

Itse en kyllä enää ikinä käytä tuota pelin omaa chattia, kun en jaksa kuunnella sitä "You suck, fuck you" huutoa.

Tuo @Gimble mainitsema Xbox appi kännyyn on hyvä ratkaisu ja sitä onkin tullut käytettyä, kun olen Minecraftia pelannut siskon muksun kanssa crossplayn kautta.

Kaasun liikkuminen on kyllä vielä enemmän aunuksesta ku Apexissa, alue voi päätyä stadionin keskelle( katolle pääsee vaan kopterilla (vissiin) ja just äsken kuoltiin top 3:ssa padolla, kun ei ollut pääsyä padon yläosaan... auts

Vähemmän on kyllä tullut codia pelattua mutta nyt kävin koittaa tuota Plunderia niin ☺ tykkäsin kovasti toivottavasti tulee jäädäkseen uusien mappien kera.

Jos ostan tuon Battle Pass jääkö nuo ukkojen skinit joita avaa pysyvästi auki, vai tilapäisesti? Koitin katsoa KVGstä, mutta ei heti osunut silmään. Activionin ahneudella ei ole välillä ollut rajoja joten parempi varmistaa. Kyllä tuo nin helmi BR-peli on, että katsoisin että olen nyt jo kympin edestä saanut hupia, sikäli pikku satsaus voisi olla tässä perusteltua.

Viimeksi muokattu:
J
Jos ostan tuon Battle Pass jääkö nuo ukkojen skinit joita avaa pysyvästi auki, vai tilapäisesti? Koitin katsoa KVGstä, mutta ei heti osunut silmään. Activionin ahneudella ei ole välillä ollut rajoja joten parempi varmistaa. Kyllä tuo nin helmi BR-peli on, että katsoisin että olen nyt jo kympin edestä saanut hupia, sikäli olisi pikku satsaus voisi olla tässä perusteltua.
Jää pysyvästi auki.

Parasta mättöö aikoihin ja taas jaksaa sotia. Kavereitten kans ollu hyviä matseja ja tänää napattiin 3 voittookin, että jotain onnistumisen fiilistäkin saanut. Tykkään ite kyl paljon tästä uudistetusta systeemistä. Kerrankin ei mitään valitettavaa. Välillä jotai lageja yms mutta niitä on aina kaikessa muutenki. 5/5 kun solokin tuli

Lagaako tää nyt jotenkin..(ps4). Vai onko tosiaan että jos ei oo crossplay päällä ni hakee peliä pingi 91ms ja siitä ylöspäin? Ainakin itellä tuntuu et löytää pelin jossa pingi on korkea ja sen vuoksi lagaa..

Mulla ainaki jotku matsit lagaa ja haussa ollu 200ping.. Aika kohtuuton, mut kai se tuosta paranee vielä. Alustana xbx
Kyllä, lagia on alkanut ilmestyä Warzone julkaisun jälkeen häiritsevästi. Varmaan käyttäjämäärän lisäämää painetta servereille on tullut reilusti ilmais pelaajien muodossa...
Ps4 käyttäjä.

Ylös Bottom