Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jees mukana ollaan ja oluen kera.
Erroria vaan heittää aina kun joku invaa partyyn. :(

ps3-player sanoi:
joo tulee pelailtua välillä aika paljo.nyt ollu vähä taukoa.ootko kattonu sun rankkia maailman listoilla? :) oot aika kovassa rankissa vissiin esim wins. johdan sua accuracyssä ja tapoissa:D ei oo scorea nii paljo kertyny ku tullu pelattua vähä kaikenlaista. rank 48 on saavutettu myös paljolti tekemällä challengeja joita on tehty aika paljon.

mistä näkee rankit? vai tarkotatko tota level juttua? onkohan muuten mitään järkee laittaa tota prestigee päälle? muutaku sen takia et tulee hyvä fiiwis kun on suorittanut jonkun arvo-tason :P

Hei, esiintykö kenellää muulla ongelmia pelatessaa groundwar-modia Bogissa (yömappi mis on bussi keskel kenttää)? Mulla alkaa lagaa aivan armottoman paljon, jos oon bussin lähestöllä. Siinä vaiheessa on aivan mahdotonta osua kenenkää O_o Sen sijaan jos pysyttelen taloissa nii homma luistaa iha hyvi.. :confused:

jh1000 sanoi:
ilman olutta ei edes osu mihinkään:rolleyes:

No ilman olutta ei saa edes PS3 päälle =P

Meikälläkii on tässä CoD maratooni tänä viikonloppuna menossa. Maanantaina sain pelin mutta eipä paljo kerenny pelaa kun oli iltavuoroviikko...
Paljo on tullu party kutsuja tänäänkin mutta ei satana kun ne aina ilmestyy erän jälkeen niin ei oo mitään toivoo että pääsee enää partyyn/samaan peliin.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Yksinpeliä pelattu nyt muutama tehtävä ja pakko myöntää, että on tämä todella hyvännäköinen peli. Toisaalta sitten taas samaa paskaa kun aiemmat codit vähän eri paketissa. Kyllä tää lähentelee mun mittapuussa arvosanaa 9.

Sen perusteella mitä yksinpeliä oon vetäny niin vois kuvitella että livessä tää on vähintään sen ysin.

jh1000 sanoi:
mistä näkee rankit? vai tarkotatko tota level juttua? onkohan muuten mitään järkee laittaa tota prestigee päälle? muutaku sen takia et tulee hyvä fiiwis kun on suorittanut jonkun arvo-tason :P
tais olla barracks ja siittä leaderboards.

Fang sanoi:

Mahtiskaa. Ja toivottavasti saavat ton Host Migrationin ajoissa valmiiksi kans. Välillä se ulkkisten pakeneminen paikalta ylivoiman edessa ottaa päähän. Ja mun kohdalla ei oo ees mistään ylivoimasta kyse, peli luistaa välillä hyvin, useimmiten ei niin hyvin. ;)

bruce sanoi:
Hei, esiintykö kenellää muulla ongelmia pelatessaa groundwar-modia Bogissa (yömappi mis on bussi keskel kenttää)? Mulla alkaa lagaa aivan armottoman paljon, jos oon bussin lähestöllä. Siinä vaiheessa on aivan mahdotonta osua kenenkää O_o Sen sijaan jos pysyttelen taloissa nii homma luistaa iha hyvi.. :confused:

Mulla on samantapaisia ongelmia siinä sateenpiiskaamassa laivakartassa pelimuodosta riippumatta. Ulalla olen tässä kuitenkin, kun lagia ei ole aina. Jotenkin tullut semmonen kuva että ranskisten ollessa paikalla homma alkaa nykimään.

Tuli sitten Veteranilla vedettyy toi Epilogue -tehtävä läpi. Se oli jotain, jotain varsin vaikeata. Huhhuh

M-Arkku sanoi:
Mahtiskaa. Ja toivottavasti saavat ton Host Migrationin ajoissa valmiiksi kans. Välillä se ulkkisten pakeneminen paikalta ylivoiman edessa ottaa päähän. Ja mun kohdalla ei oo ees mistään ylivoimasta kyse, peli luistaa välillä hyvin, useimmiten ei niin hyvin. ;)
M-Arkku sanoi:
sama juttu.monesti jos päätän free for all matsin tappamalla 30 ukkoa(=voitto) niin seuraavaa mappia ladatessa mut kickitään pois.on muuten rasittavaa.
edit.onnistuin kusemaan siteeramisen:D

huhhuh, hyi vittu että jotkut on pelannu jo paljon tätä peliä!!! ei mitään saumaa päästä rank1 koskaan scoressa kun jotkut vetää yötäpäivää nukkumatta:D millä järjellä jotkut on pelannu noin järjettömästi tätä?

tänää eksyin keskelle jotain klaani matsia missä joku suomalainen tiimi jauho toisella puolen :eek:

M-Arkku sanoi:
Ulalla olen tässä kuitenkin, kun lagia ei ole aina. Jotenkin tullut semmonen kuva että ranskisten ollessa paikalla homma alkaa nykimään.

Itse asiassa, viimeksi kun pelasin Bogissa lagien kanssa, servulla oli iha mukavasti ranskalaisia... tai ainakin ranskaa puhuvaa porukkaa )))

Ranskikset ja lagi on itseasiassa synonyymit toisilleen jos et tiennyt :D
Ei ne tahallaan mut kun niillä suurimmalla osalla on upload jotain 126 kbs...
vaikka downi on pari megaa...
Tuo on todettu jo silloin kun socom ykkönen tuli maisemiin eikä mihinkään ole muuttunut.

jh1000 sanoi:
huhhuh, hyi vittu että jotkut on pelannu jo paljon tätä peliä!!! ei mitään saumaa päästä rank1 koskaan scoressa kun jotkut vetää yötäpäivää nukkumatta:D millä järjellä jotkut on pelannu noin järjettömästi tätä?

tänää eksyin keskelle jotain klaani matsia missä joku suomalainen tiimi jauho toisella puolen :eek:
Joillakin vain sitä aikaa riittää... Kait tässä pelissä nyt oli samanlainen ranking-systeemi, kuin Warhawkissa, jotta tällainen satunnainen pelaajakin voi siitä nauttia!?

karpaasi sanoi:
Joillakin vain sitä aikaa riittää... Kait tässä pelissä nyt oli samanlainen ranking-systeemi, kuin Warhawkissa, jotta tällainen satunnainen pelaajakin voi siitä nauttia!?
Jos on niin se ei toimi kovin hyvin... itse olen monta kertaa jäännyt 55rank nolifereitten jalkoihin... vaikka itse olenkin rank 39 niin samalla servulla oli rank 1 ja 6 pelaajat kenellä ei ollut mitään saumaa. Ei tässä voi sanoa kun että hankkikaa töitä ja pelatkaa samalla lailla kun muutkin :P

Ekseli sanoi:
Jos on niin se ei toimi kovin hyvin... itse olen monta kertaa jäännyt 55rank nolifereitten jalkoihin... vaikka itse olenkin rank 39 niin samalla servulla oli rank 1 ja 6 pelaajat kenellä ei ollut mitään saumaa. Ei tässä voi sanoa kun että hankkikaa töitä ja pelatkaa samalla lailla kun muutkin :P
Kunhan tässä tämän kauppiksen saa alta pois ensin:) Aika onnetonta tuollainen järjestely mielestäni. Ehkä joskus lukioaikoina vielä riitti aikaa pelata ihan erkkinä jotain Socomia, mutta nyt nuo opiskelut(yli 50 op:ta olen nyt syksyllä suorittamassa,joten paljon on hikoiltu) ja ihmissuhteet vievät sen verran aikaa, että olisi mukavaa jos vaikka päivityksen myötä tuo ranking-matchaus alkaisi pelittämään kunnolla. Ei ole mukavaa hävitä joka kerta:p Peli on kuitenkin rautaa ja sitä huvittaisi ehdottomasti netissäkin pelailla välillä...

Pelihän muistuttaa hiukan MGO:ta kun spectailee kuoleman jälkeen :P

Tälläinen random kommentti tähän väliin :D

karpaasi sanoi:
Kunhan tässä tämän kauppiksen saa alta pois ensin:) Aika onnetonta tuollainen järjestely mielestäni. Ehkä joskus lukioaikoina vielä riitti aikaa pelata ihan erkkinä jotain Socomia, mutta nyt nuo opiskelut(yli 50 op:ta olen nyt syksyllä suorittamassa,joten paljon on hikoiltu) ja ihmissuhteet vievät sen verran aikaa, että olisi mukavaa jos vaikka päivityksen myötä tuo ranking-matchaus alkaisi pelittämään kunnolla. Ei ole mukavaa hävitä joka kerta:p Peli on kuitenkin rautaa ja sitä huvittaisi ehdottomasti netissäkin pelailla välillä...

Aika äkkiä tässä pelissä pääsee sille tasolle, että pärjää kohtuullisesti. Ei suurta treeniä siihen hommaan vaadita. 50opta on aika pirusti, teet siis 22 enemmän kuin minä :p

Kuulun näemmä niihin 'onnekkaisiin' kenelle nuo rankit suorastaan *ittuilee :mad:
Juurikin sain rankin taas nostettua jopa 7:aan. Poistuin normisti erän jälkeen pelin alkuvalikkoon, pidin muutaman minuutin 'virkistäytymispaussia' ja takasin onlineen > rank tipahtanu 5:een. Hienoa! Juuri kun saa classit taas käyttöön, niin ne(tai osa) on jo seuraavassa pelissä menetetty. IW foorumilta tosin löytyi juttua, että ovat bonganneet ongelman ja väliaikaratkaisuksi ehdottavat seuraavaa:
Hey Everyone --

Just wanted to give you a heads up, we're aware of users who it appears your Rank resets. We're looking into it and addressing the issue, however in the meantime if you notice your Rank appears to be less than what it was, then do the following.

(thanks for all the feedback on this workaround guys!)

Start a Ranked game, Free for all seems to be the best suggestion.

After you've played for just a few seconds (don't have to do anything in the game), then quit out, and your rank should be back to normal.

Thanks again to everyone for the suggestions, keep in mind that we are aware of the issue and this is only a temporary solution until it's fixed.

Ootta kovia jätkiä!
Ite alottelin tänään koko peliä, pari timmaa pelailin, ja regularilla ollaan vedetty kohta eka osio.
Todella hyvä peli, ei voi muuta sanoa.

Ylös Bottom