Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Dmn sanoi:
No ei ole kyllä mikään saavutus saada yli 5 k/d ratio softia pelatessa. HC S&D on se missä ne taidot punnitaan.
Kumma kyllä mä vedän hardcorella PALJON paremmin, kuin normia. Voi tietty johtua cs taustasta.

Eikö ollut tulossa joku sellanen et jos hosti lähtee, niin kone arpoo jonkun toisen pelaajan uudeks hostiks ja peli ei keskeydy?

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hei ruvetkaa lisäilemään meikäläistä niihin kaverilistoihin. PSN tunnuksen löydätte profiilista jos lisäätte. ei ole sitten mikkiä, jos ihmettelette.

Tätä peliä ei vain kyllästy kehumaan. Paras nettipeli, mitä itse olen ikinä pelannut. Kaikkine puutteineen päivineen.
Yksinpelissäkin ollaan petrattu huimasti kolkkiin verraten. Joku taisi sanoa, että ei ole se tietty eeppisyyden rajapyykki ylittynyt, mutta itse uskallan olla eri mieltä. Pelin tietyt kohtaukset ovat suorastaan legendaarisia! Tietty tulee myös vähän harmaampia osia, mutta ei liikaa rikkomaan kokonaisuutta. Eikä niihin osaa kiinnittää huomiota kun pelin tunnelma kietoo sormien ympärille. :)

Ja nettipelin myötä pelitunteja kertyy kelloon huimasti.

Hardcorella pelaaminen ois toki mieluista, mutta siellä on myös team deathmatch. Sitä ei oikein viitti pelata hardcorella nykyisillä surkeilla spawneilla. Liian usein kuolee jo pelkässä team deathmatchissa, kun koko vihujoukkue spawnaa selkään / spawnaat ite keskelle vihutulitusta.

Nisupulla sanoi:
Kokeiles ihan hakea peliseuraa HardCore -pelimuodoista. Kun itse tulee pelattua vain tätä puolta, ei seuran haussa ole ollut ongelmia.
Mutta kun nuohan aukeavat vasta pelaamisen jälkeen, niin siinähän onkin probleema..

Snydenthurilla on kyllä uskomaton kyky valittaa kaikesta. Eipä kyllä ole mua häirinnyt tuo nykyinen spawnisysteemi, aika vähissä on spawnikuolemat.

Nisupulla sanoi:
Ei muuten kuin viskaamalla headsetillä vesilintua. Sieltä on onneksi kuitenkin tulossa päivitys, jossa pitäisi olla mahdollisuus mutettaa nämä turhaa älämölöä tarjoilevat kanssapelaajat.

Mulla tuo älämölö kuuluu ihan sterkkojen kautta, vaikka sen ei vissiin ihan niin pitäis olla? Joskus harvoin on niin, että puheita ei kuulu vaikka porukka juttelee esim. lobbyssä. Voice Volumen oon valikoista rukannu minimiin, ei mitään vaikutusta..

Haukifile sanoi:
Jos se hosti sen lopettaa niin ei paljon taida päivittelyt auttaa. Ainoastaan jos tuo katkeaminen johtuu bugista niin sitten.

Tässä tarkoitettiin varmaan sitä päivitystä, jonka avulla hosti vaihtuu lennosta kesken matsin, jos siis sen hentkinen hosti päättää lopettaa pelin kesken. Tollasta päivitystä ollaan ilmeisesti väsäämässä, ja muistaakseni CoD kolmosesta jo tollainen ominaisuus löytyikin. Eli Tässä suhteessa ollaan jopa vähän takapakkia otettu. Kyseessä toki on eri tekijätiimi, joten siinä mielessä kuitenkin ymmärrärryksen rajoissa. Noh, hyvä että on edes tulossa päivityksen muodossa.

Edit: [FIN]Scorpion olikin kerennyt jo ensin...

Se on muuten käsittämätöntä kuinka semmonen lujahko, sekunnin välein toistuva *PIIP* voi tuhota keskittymiskyvyn. Tuli nimittäin sellanen pelaaja vastaan, joka sitä piipitystä piti. Ei voinu mikkiäkään heivata kun pelasi muutaman finskin kanssa. Siis ei siinä aikusten oikeesti pystyny keskittymään, vastustajiinki reagoi puolen sekunnin viiveellä :D

joo ja sit ku jotkut polakit kiljuu ja huutaa, se puhe kuulostaa jo raivostuttavalta ilman mitään muutakaan. sen lisäks et kuule mitään mitä pelissä tapahtuu kun sirkkelit ja rälläkät on pistetty laulaan. aivan törkee moka ollu ettei oo mute optioo tossa jutussa:mad:

Onkohan mulla sitten käynyt hyvä tuuri kun ei melkein koskaan pelissä puhuta.. Ainoastaan aulassa hirvee älämölö.

PaKe69 sanoi:
Mulla tuo älämölö kuuluu ihan sterkkojen kautta, vaikka sen ei vissiin ihan niin pitäis olla? Joskus harvoin on niin, että puheita ei kuulu vaikka porukka juttelee esim. lobbyssä. Voice Volumen oon valikoista rukannu minimiin, ei mitään vaikutusta..

Suht toimiva keino on ainakin itsellä ollut ulkomaalaisservuilla: Headset kiinni koneessa ihan normaalisti, äänetkin voivat olla normaalilla, mutta headset vaikkapa kaapissa tai telkkarin takana jemmassa. Ei tarvitse kuunnella älämölöä tai molotusta stereoista, kun kaikki puhe menee kuulokkeisiin ja itse voi keskittyä kuuntelemaan normi peliääniä...

Säästää hermoja huomattavasti.

Suht rassaavia nää prestigen jälkeiset alku levelit kun on perus aseet kourassa ja vastassa rank 50 perkkeineen :)
Kyllä sitä tuossakin tappoja sai mutta kun ei ole pitkään aikaan tottunut kuolemaan näinkin useasti :P

Jooh, mitä sitä turhaan kestää bugeja yms., kun voi niistä valittaakin.

Prestige-taso alkaa kyllä houkuttelemaan, kun m14 ei oo mitenkään käytännöllinen. Hassua, että noita semiautoja on tungettu mukaan, kun full autoilla voi ampua nappi pohjassa ja osuu mihin haluaa, mutta semiautolla pitää siinä luotisateessa yrittää saada ne 2 tarvittavaa osumaa. Ja m16 toki vie perusdeathmatchissa pelkästään yhdellä burstilla, joten ei tehokkain assault-rifle ole se tehokkain. Ainoa, mikä prestigeen mentäessä ottais päähän, olis lisäammusten menetys. Edit: Ahaa, pidemmän kokeilusession jälkeen tuli huomattua, että m14 alkaa jostain syystä ampua sarjaa, kun ottaa itse osumaa vihuista. Eipä mikään ihmekään siis, että sillä ei osu noissa tiukemmissa tilanteissa.

Noh, olipas se ainakin hauskaa, kun oli joku tavoite mitä kohti painaa, mutta m14 (kuten g3) on vaan turha. Ja uskotaan, hardcoressa joku voi niistä tykätä, joten ei tarvitse sitä enää mainita. :)

Harmi, ettei tuossa ole mitään videojuttuja halotyyliin, niin ei voi koota bugeja ja muita ärsyttävyyksiä videolle.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Semmoista et mulla on käytettävissä kaapelimodeemi 512/256 kbits, onko tuo nopeus liian alhainen CoDin pelaamiseen netissä??

Annika sanoi:
Kämmpäys,vain arvostetuimmille sotilaille.
Mitali ainesta!Sankaruus seuraa.
Ilolla ilmottaudun käytettäväksi,tämä on tosi!:cool:
Mukana...mä tuon sissiteltan tuo sinä makkarat :D

petekki sanoi:
Semmoista et mulla on käytettävissä kaapelimodeemi 512/256 kbits, onko tuo nopeus liian alhainen CoDin pelaamiseen netissä??
Eiköhän tuo kelpaa. Se on hyvin pitkälti Lobbystä(aula missä odotetaan sopivaan peliin pääsyä) kiinni mihin peliin se laittaa. Mutta luulisin korkean pingin rajaavan pahimmat servut pois vaihtoehdoista.

Noniin, nyt alkaa jo vähän paremmin löytymään noita pelejä kun alko tuo rankki kasvamaan.
On tuo vaan pirun koukuttava peli, mutta yksi mikä tuossa hieman pistää vihaksi on välillä että tuossa ei voi oikein millään tavalla valita oma tasoista peliseuraa.
Täytyy myöntää että turpaan tulee niin 6-0 jos pelataan jotain team peliä ja vastassa sattuu tietenkin olemaan joku klaani ja kaikki heput on tuossa yli 40-50 rankilla.
Sen kyllä näkee noista jostain pelaajista että tiimityö tuntuu toimivan, aina ne pääsee yllättämään selän takaa :D

Tiimipeli tossa onkin se kaikkein eniten antava juttu ja sitä alkaa esiintymään sitä enemmän mitä kokeneemmassa peliseurassa olet. On oikein nautinto pelata kun kaikilla onm mikit eikä kukaan ölise sinne sitä että pipo vähän nyt tänään kiristää liikaa.
Välillä kun on lentänyt servulle jossa muu tiimi on kotoisin syvältä ja sieltä, en voi kuvailla sitä vitutuksen määrää kun sööörts änd destrooy ssä otat pommin ja hetken kuluttua huomaat että koko muu lauma rynnisti juuri sinne toiselle plänttäyspaikalle ja tapatti itsensä :D
Aiheuttaa kanssa hilpeitä kommentteja kun vihu on pläntännyt ja meidän viimeinen elossaolija
kämppää toisella plänttäyspaikalla liikauttamatta eväänsäkään pläntin jälkeen :o
Osa noista sankareista on kyllä 30-40 levelillä mutta jotenkin kuitenkin tuntuu että taitaa olla kaverien ihka eka taktinen sotapeli :)

Ylös Bottom