Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Jaah, itsellä ei mitään päivityksestä huutanut kun nyt löin päälle.. Pitäskö PS3 buutata.. Ollut nimittäin päivän taas päällä..

EDIT: Ei buutinkaan jälkeen mitään ilmaantunut päivityksestä..
Eipä ilmota täälläkään mistään päivityksistä. Tai ei ainakaan, kun puolisen tuntia sitten kokeilin. Pitääpä kokeilla pian uudestaan...

Pystyykö tässä pelissä muuttamaan sitä, että mihin suuntaan ukko katsoo kun työntää tattia? Aluksihan se on kun työnnät ylös niin tähtää ylös mut itse olen tottunut pelaamaan päinvastoin...
Löytyykö tästä sellaista?

Larzeniuz sanoi:
Pystyykö tässä pelissä muuttamaan sitä, että mihin suuntaan ukko katsoo kun työntää tattia? Aluksihan se on kun työnnät ylös niin tähtää ylös mut itse olen tottunut pelaamaan päinvastoin...
Löytyykö tästä sellaista?

Eiköhän se siellä optionsissa ole, look inversion tjsp. jos oikein ymmärsin mitä tarkotat ;).. Sen pistät siis "enabled" kohtaan..

EDIT: Elä kivitä jos ymmärsin väärin ;)

Nyt jummaa toho "Downloading game setting" jospa se päivitys kohta tulisi. Onko muilla samaa ongelmaa :confused:

E: Nonni nyt päästi pelaa, buuttasin pari kertaa koneen ni alko toimii.

TF_DOOM sanoi:
Nyt jummaa toho "Downloading game setting" jospa se päivitys kohta tulisi. Onko muilla samaa ongelmaa :confused:

Eips ainakaan täällä päin.. Pellaa vallan mainiosti, jopa paremmin kuin ennen vaikkei mitään päivitystä mulle oo pukannu :cool:

Tulipahan sitten tänne rekisteröityä, kun näyttää olevan ainut paikka missä on kunnollista CoD4-keskustelua (ja muuta PS3-keskustelua). Hyvä näin.

Itselläni tämä kyseinen peli on ollut heti ilmestymispäivästä lähtien ja täytyy kyllä sanoa, että aivan mahtavaa menoa. Paras Call of Duty, jota olen koskaan pelannut. Single piti tietenkin ensin vetää läpi ja oli kyllä ehdottomasti paras CoD-yksinpeli tähän mennessä. Mutta netin takiahan tämä peli ostettiin ja siellä sitä onkin tullut viime ajat mätettyä. Prestige modea en viitsinyt aloittaa, kun en kuitenkaan pelaa niin paljoa. Eipä tuo nyt niin mielenkiintoinen kuitenkaan ole, itse mielummin pidän kaikki avatutu aseet yms. ja teen ennemmin kaikki challenget. Eivätkä ne merkitkään ole niinn komeita, itse meinaan pidän enemmän viiden tähden Commander merkistä.

En nyt tässä viitis mitään pitkiä jaarituksia alkaa kirjoittamaan pelistä. Tämä nyt oli vain tällainen aloitus-/harjoitusviesti. Patchia odotellessa....

Ede sanoi:
Eiköhän se siellä optionsissa ole, look inversion tjsp. jos oikein ymmärsin mitä tarkotat ;).. Sen pistät siis "enabled" kohtaan..

EDIT: Elä kivitä jos ymmärsin väärin ;)

Ymmärsit oikein, mutta varmistusta kaivataan (myös left/right suunnassa look invertion on tarpeen:D )

Larzeniuz sanoi:
Ymmärsit oikein, mutta varmistusta kaivataan (myös left/right suunnassa look invertion on tarpeen:D )

Aij, no tuohon en ossaa mittään sanua...
Mulle vaan huusi siinä yksinpelin alussa että haluanko vaihtaa look inversionia.. Itse kun pelaan ihan "normaalisti" ;)

metalheart76 sanoi:
Kun käynnistin COD4 tunti sitten tuli päivitys. Nyt versio 1.1.475
Onkos sulla jenkkiversio kone taikka peli? Netistä lueskelin että vain USA versioon olis tullu tuo päivitys. Kumoaako joku huhun?

ramse sanoi:
Onkos sulla jenkkiversio kone taikka peli? Netistä lueskelin että vain USA versioon olis tullu tuo päivitys. Kumoaako joku huhun?

Ei ole jenkkiversiota. Mulle tuli heti tuo päivitys :confused:

Onhan 1.1.475 päivitetty, en muista sitä edellistä versionumeroa? Mitään eroa en pelissä huomaa.

metalheart76 sanoi:
Ei ole jenkkiversiota. Mulle tuli heti tuo päivitys :confused:

Onhan 1.1.475 päivitetty, en muista sitä edellistä versionumeroa? Mitään eroa en pelissä huomaa.
On se varmaan päivitys jos olet sen ladannut. Ihme homma jos tuollai tiputtelemalla tulee päivitys. :confused:

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pystyykö muuten kavereita saamaan kaikkia yhelle chat-kanavalle ettei tartte kuunnella muiden tuhinaa koko ajan pelin aikana?

Se päivitys on mahdotonta olla huomaamatta. Ja mulla ainakin tuli heti ku laitoin tulille...
Tämähän oli vain "mini-päivitys", jolla korjattiin verkko-ongelmia..

Selkein ero on peliin liittymisessä, valitsee pelimuodon niin menee ehkä kolme sekuntia niin löytyy servu:)

Itselle ei tullut päivällä mitään päivitystä mutta sen huomasin että nettipelit ainakin silloin toimi hyvin. Ei etsinyt kauan aikaa ja lagista ollut paljoa tietoa ;)

Kertokaapa ihmiset mitä challengeja olette saanu tehtyä ja miten ja mitkä on tekemättä?

Itellä tekemättä:

-Sabotage Victor III

-Counter-Claymore II
-Counter-C4 III

-Hot Potato II
-Flashbang Veteran III
-Return to sender

-The Brink
-Collateral Damage
-Counter-MVP
-Invincible

Mitenkäs olette saanu tehtyä nuo 4 edellä mainittua Elite challengea?? Apuja kaivattaisiin =)
Muut tulee sit ku on tullakseen,ajan kans varmasti kaikki.. Paitsi ehkä tuo Return to Sender, ei kyllä juuri kukaan C4 käytä..

Counter MVP tehtävä tais olla se että pitää tappaa enemy tiimin paras pelaaja 10 kertaa? itelle ei ainakaan tuottanut onkelmia..tapat vaan porukkaa ground warissa niin paljon ku ehdit niin kyllä se onnistuu.

Tekemättömiä Challengeja:
Kaikki aloitin prestigen

Viimeksi muokannut moderaattori:

Dagoth sanoi:
Kertokaapa ihmiset mitä challengeja olette saanu tehtyä ja miten ja mitkä on tekemättä?

-The Brink

Paitsi ehkä tuo Return to Sender, ei kyllä juuri kukaan C4 käytä..

Brink tais olla se 3 tappoa kun on lähes kuollut? Tuli vahingossa
niinkuin niin moni muukin, kolme äijää tuli vastaan tulittaen, sivuliike
suojaan ja granu (huom ei GL mutta toimii varmaan sillä paremmin:-)
keskelle porukkaa...

C4sta, toimii mm. Dominationissa tietyissä paikoissa aika kivasti eli heittää
sen lipun viereen mieluiten vaikka ruohikkoon niin että siitä ei näy juuri muuta
kun se punainen piste, sitten voi rauhassa lähteä seuraavalle lipulle ja kun
tulee ilmoitus että joku valtaa ko. lippua niin tuplatäppi vas. napilla
ja parhaassa tapauksessa menee koko kööri lipun ympäriltä, ainakin
noobeja jotka eivät C4sta huomaa/tajua raivata...

-VVTK-

Mistä päivityksestä kaikki puhuvat? Eilen kun pelailin peliin meno kesti varmaan 30min kun ei mukamas löytynyt servereitä. No kun vihdoin pääsin peliin niin oli aivan uskomattomat lagit. Itsellä on lähinnä huonontunut nettipeli yhteys. Tiedä sitten mistä johtuu.

Luultavasti tästä:
PS3 Connectivity Patch Update
Nykyisin vaikka tulee host ended game ei tarkoita sitä että hosti todella lopetti pelin...
äsken kävin pelaamassa FFA:ta sain oman huoneen, puolessa välissä mappia tuli että host ended the game ja jos en ihan väärin ymmärrä niin mie olin hosti

Ylös Bottom