Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

COD4:n Special Edition julkaistaan Suomessa vasta 16.11?

Pan Visionilla hommat hanskassa.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No voi helvettien kevät jos ei NAT 2:lla toimi... On se outo, kun yhteyden pitäisi skulata silloin täysin niinkuin pitääkin. Ei mitää tietoo kuinka sais ykköseen NATin, ja CoDin ennakkovarasin ainoastaan nettipelin takia...

Itse en niinkään moninpelistä välitä, joten tämä tuli hommattua ihan yksinpelin takia ja se on kyllä taattua COD-laatua. Imaisee todella mukaansa alusta alkaen, eikä meno pääse käymään tylsäksi hetkeksikään. Onhan tämä melkoista aivotonta putkijuoksua, mutta _todella_ siistiä sellaista. Tykkään!

Normalilla pelaillaan ja ainoastaan hyvin pieniä vaikeuksia on tuottanut loistava tsernopili-kenttä.

Edit: Läpi meni. Kevyesti viihdyttävin yksinpeli mitä olen pelannut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Muntu sanoi:
No voi helvettien kevät jos ei NAT 2:lla toimi... On se outo, kun yhteyden pitäisi skulata silloin täysin niinkuin pitääkin. Ei mitää tietoo kuinka sais ykköseen NATin, ja CoDin ennakkovarasin ainoastaan nettipelin takia...
Käyppäs lukemassa tuota PS3-online ongelma ketjua. Sieltä voisi apuja löytyä. Yksi helpohko keino on soittaa oman verkkoliittymän tarjoajalle. Yleensä neuvovat kädestä pitäen, kuinka saat modeemissasi NAT1:sen päälle. :)
Kyllä niitä keinoja löytyy, kun hieman viitsii!

Poro24 sanoi:
Itse en niinkään moninpelistä välitä, joten tämä tuli hommattua ihan yksinpelin takia ja se on kyllä taattua COD-laatua. Imaisee todella mukaansa alusta alkaen, eikä meno pääse käymään tylsäksi hetkeksikään. Onhan tämä melkoista aivotonta putkijuoksua, mutta _todella_ siistiä sellaista. Tykkään!

Normalilla pelaillaan ja ainoastaan hyvin pieniä vaikeuksia on tuottanut loistava tsernopili-kenttä.

Mistä löysit pelin vai tilasitko jostakin ?

Lappeen kaupat oli ainakin yhdentoista maissa tyhjää täynna

Sanokaas onnistuuko se nettipelaaminen ollenkaan NAT 2:lla?
Ei ikinä yhdistä, vai ei satunnaisina kertoina yhdistä?

Muntu sanoi:
Sanokaas onnistuuko se nettipelaaminen ollenkaan NAT 2:lla?
Ei ikinä yhdistä, vai ei satunnaisina kertoina yhdistä?

Itsellä ainakin COD3 nettipeli toimi todella harvoin ja vain, jos serverillä oli vähän porukkaa. COD4 taas kokeilin muutaman kerran enkä päässyt mihinkään pelaamaan, minkä jälkeen laitoin piuhalla kiinni, jolloin taas toimi samantien.

Pari tehtävää takana ja täytyy sanoa, että infinity wardin äijät osaa tehdä pelejä :)

Everlast sanoi:
Mulla toimi NAT3 betassa ainakin.
Hmm... Uskon kyllä että se on muutamasta portista kyse, ei kokonaan siitä että pitäisi NAT olla 1.

tuli nyt hommattua. Ihan hauskalta vaikuttaa alun mukaan.

Huom: peliä pelataan sitten toisiksi vaikeimmalla tai vaikeimmalla :p

aika haastavaa kun yksikin kuti voi hengen viedä.

Aivan uskomattoman tunnelmallinen peli, niin yksin kuin netissäkin. GOTY kamaa ehdottomasti.

Oma Play.comista tilaamani peli postitettiin 6.11. (tilasin sen 4.11), eikä ehtinyt itkemälläkään perjantaiksi perille. No, alkuviikosta sitten.

Mahtava peli! Kertakaikkiaan loistava! Äsken vedin tuon Sniper tehtävän, mikä näytettii sillon E3 messuilla. Mahtava tehtävä muittenkin tehtävien rinnalla (Snipaus on enemmän sydäntäni lähellä). Moninpelikin rokkaa yhtä hyvin kuin beta. Kaikkia mappeja en kait ole koittannut, mutta mitä on tullut vastaan ovat olleet loistavia. Sabotage pelimuodossa on kyllä paikoittain hektistä toimintaa. Äskenkin oli todella tiukka matsi,mutta hosti lähti metriä ennen kuin olin pommin kanssa vihujen basesta :D Kattoo vedenkö tänään yksinpelin läpi. Voisi jättää lopun huomiselle ja loppu ilta/yö/aamuyö pelata pelkkää moninpeliä. Nyt on lv 11 ja eiköhän se 20 tänään vähintään tule. Mielestäni lv nousee yhtä nopeesti kuin betassa, mikä on hyvä homma.

Hisi, piti sitten ostaa tämäkin peli. Eka tehtävä ohi ja kyllä vaikuttaa kivalta. Olen hypen uhri. :)

PORTIT jotka pitää avata että pystyy pelaamaan netissä.
Jos joku ei jaksa avata linkkiä, niin portit ovat:
"Call of Duty 4: Modern Warfare uses ports 3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 5223 (TCP)."

Muntu sanoi:
PORTIT jotka pitää avata että pystyy pelaamaan netissä.
Jos joku ei jaksa avata linkkiä, niin portit ovat:
"Call of Duty 4: Modern Warfare uses ports 3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 5223 (TCP)."
Mistä nuo avataan? :o

Mä oon siis iha purjeessa?

Ylös Bottom