Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
täysin samaa mieltä. En voi vaan ymmärtää miks pitää olla jotain tollasia ranking listoja, noista ei hyödy kukaan mitään. Paitsi jotkut nappulat ketkä sitten lesoilee kuinka jollain on parempi k/d ratio kun jollain toisella ja kuinka hän on niin törkee ouneri :D

taino, myönnetään että itekkin tulee pelattua ränkkiä korkeemmalle, mutta mulla ei ookkaan mitään muuta minkä takia pelaisin:rolleyes:
Siis kyllä ränkki saa mun puolesta olla, mutta pitäisi olla maakohtaiset aulat ja salasanahuoneet, missä on ränkit mukana. Saisi kaikki suomalaiset aina oman huoneen niin että ränkkikin on mukana siitä välittäville.

EDIT: Niinpä shotti ja kaiken lisäksi siellä tulee niin paljon nyyppiä vastaan että aina on voittajan puolella ja tappoja saa silloin kun vain haluaa. Suomalaisten omilla servuilla taso olisi aina sen verran kovaa, että tapoista saisi jopa tapella. Pysyisi keskittyminen ja mielenkiintokin paremmin kehissä.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En nyt kyllä ihan ymmärrä mitä valittamista siinä on, jos toteaa että omassa kädessä joku ase ei toimi. Eikä näe tietty hyötyä aseesta niin paljoa missään mielessä, että muidenkaan kannattaisi käyttää sitä.

Itse olen samaa mieltä. Varsinkin jos matsissa kovaa klaania vastaan vetäisee esiin single-aseen, ei voi pärjätä (paitsi tietty S&D:ssä snipulla, mutta se on asia erikseen).

Ainoat omaan käteen sopiviksi todetut asekombot ovat
M4 SD
AK47 Red Dot
G36C Red Dot
M16 Red Dot / SD
P90
Haulikko

Perkeinä aina 3 x Nadet, stopping power ja steady aim. Paitsi tietty matseissa vaihtuu hieman tilanteen mukaan mitä muuta tarvitsee perkeiksi...

Joblo sanoi:
Mitä tarkoittaa increased hip fire accuary? ( = Steady Aim )
Ei tarvitse rautatähtäimen/punapisteen tai muun tähtäimen kautta tähdätä, eli voit ampua ihan lonkalta ja aseen tarkkuus on parempi kuin normaalisti. Kätevä sarjatuliaseilla lähinnä.

No voi anteeksi, että loukkasin jotain. En oo ikinä tajunnut, että osa tykkää jostain pelistä niin paljon, ettei siinä voi olla mitään vikaa.

Hassua, ettei kukaan muu muka huomaa, että pelaajat istuvat välillä koko pelin. Jooh, se on "taktiikkaa", mutta publipelejä nuo ovat eikä häviämisestäkään saa kuin vähän vähemmän pisteitä kuin voitosta. Ja en myöskään sanonut olevani paras, mutta kyllä noita istujia saa tapettua aivan järkyttävän helposti. Se on myös tylsää, joten en loppupeleissä usko pelin pitkäikäisyyteen. Toki joskus kohdalle sattuu niitä hyviäkin pelejä.

Vielä hassumpaa, ettei kukaan huomaa noita hassuja spawneja. Voit syntyä vaikka kuinka monta kertaa saman pelaajan kulkureitille ja ei voi tehdä muuta, kuin spawnata heti uusiksi. Samaan kohtaan voisi luetella vähän hassusti toimivan matchmakingin, kun välillä peli on jo ohi ennenkuin ehdit valita itsellesi asetta.

Ja vielä kerran noista aseista. Mun mielestä on tyhmää, että asevalinta kannattaa kohdistaa suoraan alussa saatavaan aseeseen (eli se m16), jos haluaa pärjätä noita parempia pelaajia vastaan. Kyllä mä jotain huonompia vastaan pelaan useinkin m14:sta, koska tykkään siitä aseesta. Se on kuitenkin perhanan huono ja epäkäytännöllinen. Sama pätee muihinkin. Muut aseet on kuitenkin " helppo tappaa jatkuvalla sarjatulella vaikka kuinka kaukaa" -käytettävyydestään huolimatta tasapainoitettuja, mutta m16 ei omaa mitään heikkoa aluetta.

Pibe sanoi:
Siis kyllä ränkki saa mun puolesta olla, mutta pitäisi olla maakohtaiset aulat ja salasanahuoneet, missä on ränkit mukana. Saisi kaikki suomalaiset aina oman huoneen niin että ränkkikin on mukana siitä välittäville.

EDIT: Niinpä shotti ja kaiken lisäksi siellä tulee niin paljon nyyppiä vastaan että aina on voittajan puolella ja tappoja saa silloin kun vain haluaa. Suomalaisten omilla servuilla taso olisi aina sen verran kovaa, että tapoista saisi jopa tapella. Pysyisi keskittyminen ja mielenkiintokin paremmin kehissä.
Meitsi on kanssa valmis jättämään nuo rankkihuoneet ja tulemaan pelamaan suomalaisten privamättöö... Leveli on ny 55 ja prestigee en aio alottaa ku on noita klaanimatseja aikas tiuhaan nyt ni mieluummin pelaisin 100% suomiservussa ku partyssä randominoboja vastaan...

Underi sanoi:
Meitsi on kanssa valmis jättämään nuo rankkihuoneet ja tulemaan pelamaan suomalaisten privamättöö... Leveli on ny 55 ja prestigee en aio alottaa ku on noita klaanimatseja aikas tiuhaan nyt ni mieluummin pelaisin 100% suomiservussa ku partyssä randominoboja vastaan...
joo mulla sama, ei oo vähään aikaan kiinostanu online puoli just sen peliseuran takia. ihan liian helppoa pelata klaanin kanssa randomeita vastaan.

Snydenthur sanoi:
Ja vielä kerran noista aseista. Mun mielestä on tyhmää, että asevalinta kannattaa kohdistaa suoraan alussa saatavaan aseeseen (eli se m16), jos haluaa pärjätä noita parempia pelaajia vastaan. Kyllä mä jotain huonompia vastaan pelaan useinkin m14:sta, koska tykkään siitä aseesta. Se on kuitenkin perhanan huono ja epäkäytännöllinen. Sama pätee muihinkin. Muut aseet on kuitenkin " helppo tappaa jatkuvalla sarjatulella vaikka kuinka kaukaa" -käytettävyydestään huolimatta tasapainoitettuja, mutta m16 ei omaa mitään heikkoa aluetta.
No tämä nyt on kuitenkin sitä shaibaa :D
Siis M16 todellakin on heikkouksia, kuten pieni sarja. Myös se, että keskietäisyydeltä ei saa ampua sitä yhtä tappavaa sarjaa ohi, tai on kuollut. M16 edellyttää hieman hitaampaa pelityyliä ja se voi helposti kostautua tiimille, varsinkin HQ:ssa. Tottakai on hyvä, että osa tiimistä on sivusta napsijoita M16:lla mutta jos kaikilla tiimistä on M16 ja on todella hyvät jengit vastakkain, häviö on taattu. Kaikkia aseita, perkejä ja special kranuja tarvitsee jos haluaa pelata hyvin tiiminä.

Ja kyllä niistä "istuvista nyypistä" päästään eroon kunhan peli menee pidemmälle. Halo kakkosessakaan ei enää huonoja tule paljoa vastaan, vaan aina saa vääntää tosissaan jos haluaa pärjätä. Alussa oli toisin.

No minua et ole loukannut Snydenthur. Tämähän on tälläistä ajantäyttö löpinää. Asiasta voisi väitellä leikkimielisesti vaikka kuinka kauan mutta jätettäiskö tälläinen "bugi" valittelu tyyliin kaikki on päin persettä, IW:n omille foorumeille jossa sitä onkin ihan tuutin täydeltä. No ei nyt sentään, ihan mielellään tässä lukee kaikenmaailman valittelua ja itsestäänselvyyksiä.

Privapelit kiinnostaa jo pelkästään paremman pingin takia. Tänään päivällä pelasin publilla ja tuskaisen vaikeaa oli. Onhan noilla ränkkiservuilla tasokastakin porukkaa kehissä, mutta joukkuepelaaminen puuttuu. Itelle K/D-suhde ole niin tärkeä. Pelaan aina oman joukkueen voitosta. Salasanalliset palvelimet nyt ole niin tärkeitä kuitenkaan mun mielestä. Kyllä sakki aika pian huomaa jos muu porukka antaa pataan kunnolla. Ja ainahan host voi potkia pihalle epähaluttavat pelaajat.

Ränkki on tällä hetkellä 50, joten kyl ton viisi tasoa jaksaa vielä tahkota vaikka väkisin. Olis vaan enempi aikaa pelata.

No niin, eihän tässä sentään kaikki ole huonosti. Luetellaan nyt vaihteeksi niitä hyviä puolia:
-Peli on erittäin mukava, kunhan sattuu pelaavien pelaajien joukkoon
-Tapot saa helposti; hyvää vaihtelua halosuojiin
-Matchmaking sekoittaa ihan random-"rankkeja" peleihin, joten on sekalaisempaa porukkaa; ei ole siis koko ajan haastavampia pelejä tai myöskään niitä maailman helpoimpia pelejä
-Pelit löytyvät aivan järkyttävän nopeasti, vaikka olisi vähän pelaajia online
-Kuolemien animaatiot hienoja
-Vain muutama huono/muuten vaan omalle pelityylille sopimaton mappi
-M16 :)

Pibe, pöhpöh. Ei se m16 kyllä mikään superase olekaan. Myönnän sen, että snipuilla on hyvä mahdollisuus tappaa m16-pelaaja, kunhan ovat hyvin piilossa ja m16-pelaaja juoksee avoimella paikalla. ;)
Kaikkia aseita nyt ei tarvita millään. Assault-riflet kelpaa ihan jokaiselle osa-alueelle, vaikka haulikko nyt tietenkin voittaa sellaisen lähietäisyydellä aika helposti.

Kumpis muuten on parempi? Double tap -m16 vai stopping power -m16? Kovin yritin testailla, mutta en ainakaan näennäistä eroa nähnyt suorituskyvyssä. Eli toisinsanoen, miten bursti oikein käyttäytyy pelissä? Meneekö kaikki samaan paikkaan vai liikkuvaa kohdetta ampuessa vain vaikka yksi kuti osuu ja muut 2 (5) menee huti?

unable to connect to activision matchmaking (error 33) ... tälläistä herjaa täälä kertaa, no ei tarvi pelata siis

melkeen joka kerta ykkösenä ku meen mättämään noiden jenkkien kans.noin 90% niistä on paskoja :D en edes muista koska ois kuolemia ollu enemmän ku tappoja.silloin ku suomalaisia vastassa niin saa kyllä olla tarkkana ;)

M-Arkku sanoi:
Salasanalliset palvelimet nyt ole niin tärkeitä kuitenkaan mun mielestä.
Tarkoitin lähinnä vaan sitä, että pitäisi olla näkyvissä servulista esim. SUOMI-nimisessä aulassa minne voi tehdä salasanallisen huoneen, nimeltä esim. Lokki=????? ja salasana lintu, ja sinne pääsee kuka vaan suomalainen. Nyt kaikkien on pakko olla frendilistalla ja ei kaikki edes tiedä mitään konsolifiniä, vaan pelaa yksin jenkkejä vastaan ja kyllästyy.

Maa-aulat ja salasanahuoneet, niin aina on suomiporukkaa ja mukavaa pelata.

Stopping power on parempi, koska silloin kudit on tehokkaampia mutta ase ampuu hitaampaa eli se bursti ei mene heti ohi. Tappaa yhtä nopeasti, mutta on läheltä parempi koska panokset ei tule kuin pistoolista. Siihen kahden sarjan väliseen aikaanhan tuo ei vaikuta.

Pibe sanoi:
Tarkoitin lähinnä vaan sitä, että pitäisi olla näkyvissä servulista esim. SUOMI-nimisessä aulassa minne voi tehdä salasanallisen huoneen, nimeltä esim. Lokki=????? ja salasana lintu,
Lobbyt maan tai maanosan mukaan olisi kyllä selkeä parannus, samoin salasanalliset privapelit jos haluaa pelata omalla porukalla, jos esim. kaikki ei kerkee samaan aikaan oottelemaan kutsua joltain tyypiltä X. Ite enoo hirvittävästi salasanallisten pelien kannattaja, mut kukin taaplaa tavallaa. Avartaa vaan, kun pääsee ampumaan ranskiksia intternetissä.

Itse kyllä tämänhetkisessä järjestelmässä haluis mahdollisuuden liittyä edelliseen partyyn, jos tapahtuu tämä nykyään tavallinen hajoaminen tai jos tippuu pelistä kun netti pykii.

Online pelissä kun esim pelin loputtua pistetaulokossa näkyy tapot/kuolemat ni siellä on ihan oikeassa laidassa vihreitä erikokosia palkkeja. Onko ne kunkin pelajaan sen hetkinen yhteysnopeus?

metalheart76 sanoi:
Online pelissä kun esim pelin loputtua pistetaulokossa näkyy tapot/kuolemat ni siellä on ihan oikeassa laidassa vihreitä erikokosia palkkeja. Onko ne kunkin pelajaan sen hetkinen yhteysnopeus?
Kyl.
Ei niinkään nopeutta vaan viivettä (ping).

Ylös Bottom