Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jahas, porukalla selkeästi enemmän aikaa pelata ku mulla... Jos muutkin konsolifinniläiset moisia lukemia takoo tauluun ennen KonsoliFIN-liigaa, niin mähän oon ihan selvää tykinruokaa vaan enää. :D

Joku 1,5 h varmaan pelattu ja rank muistaakseni 6.

Jees.
Meikän saa kanssa addaa listoille, niin pääsee näppärämmin räiskimään. ID on LLcoolP99.
Kentällä näkyilee sitten.

On tuo nettipeli aivan helvatan hienoa. Erityisesti tuon expan keräämisen ja Challengejen suorittamisen vuoksi. Mielestäni ainoa miinus onkin yksinpelin lyhyys. Ihan oikeasti minimimitta yksinpelille pitäisi olla sellaiset 10h.

Niin.. Ja rankki taitaa olla tällä hetkellä 11, ja himpun yli 2h pelattu.

Rankki taitaa olla 23. Tosi mukavaa tuo omien luokkien tekeminen. Nisun MP5-heppuun pitää kuitata, että täällä juoksee samanlainen kaveri äänenvaimentimen ja UAV Jammerin kanssa. Ase on tuhnu mutta puukkotappoja tulee enemmän kuin laki sallii, kun meikäläinen hiippailee ympäri karttaa :D

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nettipeliä tullut ny tahkottua levelille 26 asti ja yksi suuri ongelma tullut vastaan. Pingi ei sitten millään voi olla parasta mahdollista laatua ja se vaikuttaa tässä pelissä aivan pirusti. Todella rasittavaa kun kaikilla muilla on parasta laatua ja itse jäät pingissä taakse. Missään muussa pelissä tätä ei ole esiintynyt, mutta CoD4:ssä on näköjään mahdotonta saada pingiä sinne 20-30 alueelle. Todella rasittavaa ja vie valitettavasti osan peli-ilosta. Jelppi olis tarpeen :(

Dmn sanoi:
Nettipeliä tullut ny tahkottua levelille 26 asti ja yksi suuri ongelma tullut vastaan. Pingi ei sitten millään voi olla parasta mahdollista laatua ja se vaikuttaa tässä pelissä aivan pirusti. Todella rasittavaa kun kaikilla muilla on parasta laatua ja itse jäät pingissä taakse. Missään muussa pelissä tätä ei ole esiintynyt, mutta CoD4:ssä on näköjään mahdotonta saada pingiä sinne 20-30 alueelle. Todella rasittavaa ja vie valitettavasti osan peli-ilosta. Jelppi olis tarpeen :(

Mitä NAT asetuksesi näyttää kun ajat yhteystestin.

NAT: Open

Saako tästä jotain tarkempiakin tietoja jotenkin? :P

Dmn sanoi:
NAT: Open

Saako tästä jotain tarkempiakin tietoja jotenkin? :P

Jos openia näyttää, niin ei vika pitäisi olla siinä. En kyllä heti keksi miksi vain jossain tietyssä pelissä olisi ongelmia. Joku fiksumpi yrittäköön.

Nisupulla sanoi:
Tällä hetkellä MP5:nen punapistetähtäimellä ja desert-camolla. Siihen perkkeinä vielä Lasse Virenin kondis jouoksuun ja super-healthit. Muitakin variaatioita on kokeiltu, mutta tähän se on ollut palaaminen :)

M4 punapisteellä, scope on varmaan aika pian käsissä kun saa ne tapot kasaan. Perkkeinä Special Grenades x3, Juggernaut ja Last Stand.

Fang sanoi:
Mutta peli on kyllä koukuttava. Challengeista saa kivasti potkua muittenkin kuin sen oman suosikkiaseen käyttämiseen ja expaakin tipahtelee - jossain level 19 tienoilla täälläkin mennään. Oikein kiva fiilis. Tähtäily on tosin tämmöiselle paatuneelle hiiren hyväksikäyttäjälle ja padivihaajalle välillä hirveää hakemista, mutta irtoaahan tästä hupia.
Haasteet toimii, itekin meinas revetä kun Goodbye tuli siinä ohjussiilokentässä kun tipuin minne muualle kun ohjussiiloon. Pädi kieltämättä hakee vielä, kun ei pahemmin säntäilyjä oo tullu pelattua edes PC:llä viime vuosina, mutta määrä korvaa laadun. Ja määrää avitetaan Stun 'nadeilla. ;)

Rankkeja kieltämättä kertyy vauhdilla, varsinkin alkuun, itelläkin joku 18 tai 19 ~5h pelaamisella.

Ainoa mitä itse keksin on se, että joudun aina USA -peleihin mukaan ja täten pingiä olisi mahdoton saada mukavaksi.

Edit: Tai sitten voisi ottaa koneen pois verkosta siksi aikaa kun pelaa boxilla. Tosin en usko että tuollakaan olisi hirveästi vaikutusta, kun ei se mircci kaistaa vie juuri ollenkaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

M-Arkku sanoi:
M4 punapisteellä, scope on varmaan aika pian käsissä kun saa ne tapot kasaan. Perkkeinä Special Grenades x3, Juggernaut ja Last Stand.
Jepjep, M4 punapisteellä on kyllä aika paunage. Mutta si ku saan gekon ni johan rupee napsuun... No ei, mutta on se parempi ku M4, ehkä paras assaultti :D
Tosin sen saa vasta kun rankki on 37 tms, ja tällä hetkellä rankki on 24. Joten vähän saa vielä pelailla.

On se muuten aika orgasmimainen fiilis kun pääsee kostamaan jollekulle puukolla. Eräässä pelissä vastustajana oli joku Lucky Number 7 tms ja alko ihan kiitettävästi ketuttamaan kun se napsautti mut 4 kertaa putkeen samasta ärsyttävästä kämppimispaikastansa. Sittenpä lähin kiertämään ja pääsin selkään ja tsok - puukko selkäytimeen. Hyvä fiilis :D

Kentät ovat kyllä kaikki yhtä lukuunottamatta mahtavia. Bloc on se jota en pysty kestämään, omasta mielestä täyttä skeidaa. Ja parhaiksi kipuavat arabi-kaupungit (poislukien ambushin ja crossroadsin) ja Overgrown ja se toinen vehreämpi paikka. Puukottajan unelmia nuo kaksi viimeistä

mulla lvl 35-major, enimmäkseen S&D tulee pelattua kun se nyt vaan on yksinkertasesti se oikee tyyli, ainakin kun pc puolelta warppii tänne :) zephis onkin ainoa suomalainen kenet oon nähny tuola. saa muutkin lisäillä, mAxzINsky on nikki. kontrolleissa on aika törkeetä hakemista mut välillä lähtee kyllä ihan tuttuun tapaan

Challenget on liian koukuttavia. Heti kun saan tappokiintiön yhdellä aseella, pitää alottaa alusta toisella. Kaippa ne kaikki jossain vaiheessa täyttyy.

Minkähän takia suomalaiset eivät pelaa ranked-matseja ? Kaikki matsit mihin olen suomi porukan kanssa mennyt, eivät anna pisteitä <.<
Ei se muuten haittaisi, mutta olisi hauska availla uusia leluja ja perk:ejä.. Joten nyt on täytynyt pelailla hoilottavien jenkkien kanssa, ja sieltähän noita pisteitä tippuukin ihan mukavalla vauhdilla :P
Mutta silti, onhan se hauskempaa lyödä puukkoa jonkun " melkein tutun " selkään :D

Voisiko joku neuvoa minua niiden porttien kanssa. Minulla on sitten NAT 3.

Perhana vieköön on mahtava nettipeli! Harmittaa vain se et on vaa yksi lcd telkka, joka on sitten yleensä vanhemmilleni varattu. Onneks ens viikon alkupuolella saan omaa huoneesee kunnon telkan :p Nii, ja ketä kiinnostaa, nii lisätkää kavereihii nii päästää pelaa sit yhes:)
Nick: Rambonaama

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jhoony sanoi:
Voisiko joku neuvoa minua niiden porttien kanssa. Minulla on sitten NAT 3.

Itse en jaksanut tapella porttien säätöjen kanssa, vaan tuurilla sattui näin, että modeemiini oli saatavilla päivitys, jolla saa kolmos- ja nelospiuhapaikat siltaaviksi, eli ilman palomuuria. homma on siitä kätevä, että hommat helpottui pleikkaripuolella, ja tietokone, joka on oikea pöpöimuri, pysyy silti suojattuna.

Eli suosittelen vierailemaan laitevalmistajien sivuilla, ja katsomaan josko tuollaisia vaihtoehtoja teillekin löytyisi. (joissain modeemeissa tuo on esiasennettu, joten kannattaa ensialkuun koittaa vaihtaa letkun paikkaa viimeiseen porttiin.

Itselläni siis TW-ea510.

mitäs helv... tais live kaatua. Kellää mulla ongelmia löytää servua?

Perhana kun pelin löytäminen on käynyt hankalaksi. Välillä peli löytyy alle 10sec etsinnällä ja välillä joudun aloittamaan etsinnän monesti uudestaan ja silti ei tahdo löytyä. Mikähän nyt on vialla. NAT tyyppikin on 2, sain sen eilen vaihdettua 3:sta kakkoseksi laittamalla UPnP:n päälle, joten kaiken järjen mukaan pitäisi toimia ihan oikein nyt. :mad:

Alkaa v*tuttamaan tällane

kovaydin sanoi:
mitäs helv... tais live kaatua. Kellää mulla ongelmia löytää servua?
Jep, täällä myös ongelmia

Ylös Bottom