Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Itse olin pitkään sitä mieltä, että HC:tä pelataan vain pakon edessä, jos sattuu olemaan enemmistö sen kannalla - ja sitä olen vieläkin, openeilla heilun mieluummin ns. normaalissa pelimuodossa. HC:tä pelattaessa tosin löytyy eräs loistava pelimuoto eli Search & Destroy, siihen tämä HC:n ´realistisuus´ sopii parhaiten. Heittomerkit laitoin sen takia, että eilen tuli pelattua lukuisia pelejä Suomalaisten kanssa ja testattiin sitten, miten helposti kuolee jos ammutaan pistoolilla esim. jalkaan - tulos oli yhdellä kudilla, ampui sitten isovarpaaseen tai polveen muutaman metrin päästä. Kuulostaa naurettavalta, että headshot on sama asia kuin mikä tahansa muu vartalon osa HC-pelimuodossa.
HC-fanit, laittakaa ns. normaalimuotoon Stopping Power tehokkaaseen aseeseen ja käyttöön hyvätehoinen snipu tai M16 ja tippuu yhdellä kudilla tai burstilla jos osaatte ampua keskivartaloon. Nopeasti ampuva ase taas silloin jos olette hyviä ampumaan päänuppiin. Pärjäätte paremmin, vaikka pitääkin ampua enemmän - ja sivuliikettä mukaan takaisin ammuttaessa, niin vihut eivät saa niin helposti hengiltä - vaikka yleensä HC:tä enemmän pelaavat ovatkin tottuneet siihen, että vihu on jo kuollut lähes saman tien, kun sitä ampuu ja edelleen jökötetään paikallaan siinä kohtaa mistä ampuminen aloitettiin.
Keskustelua tästä nyt saisi paljonkin, mutta taitaa mennä enemmän vastakkaisten mielipiteiden sodaksi - ja tämäkin oli vain oma mielipiteeni.