Arucard-
Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Tiedä sitten ketä tuolla "DMD101":llä tarkoitetaan
En, kuinka niin?
Tiedä sitten ketä tuolla "DMD101":llä tarkoitetaan
En, kuinka niin?
Joko Paavi ei tajunnu superin sarkasmia tai sitte minä en tajunnu PaavinJoo lopetetaas OT nyt.
Puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI, puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI... no joo iha sama
Joko Paavi ei tajunnu superin sarkasmia tai sitte minä en tajunnu PaavinJoo lopetetaas OT nyt.
Puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI, puuta, puuta, puuta, PUNANEN PENKKI... no joo iha sama
Lähinnä tässä mietitään, onko kyseessä erään henkilön kakkosnikki. Niistä ei oikein tällä foorumilla tykätä.
En sitten tiedä mistö "DMD101" juttu lähti. (typo varmaankin) Tai epäsuora lausunto minua kohtaan.
Ainakin IWn foorumeilla on sellanen nikki ku DMD101. Sukua?![]()
Okei, eiköhän aleta tuomaan CoD4 konsoli skene takas raiteille ja ehkä vielä paremmaksi.
Okei, eiköhän aleta tuomaan CoD4 konsoli skene takas raiteille ja ehkä vielä paremmaksi.
Eli ajatuksena olisi saada mah. paljon claneja mukaan tähän projekstiin. Olen laittanut topicin CG:en ja GB:en. (Voi olla että mut on taas pannittu sieltä) Pyysin kyllä anteeksi että ilmoitin toisen ladder sivun ja että se topic ei ole mainontaa.
Mutta kuitenkin. Ideana olisi listata kaikki klanit. Ja saada joka ladder sivun tekemään "news item" asiasta vaikka : "Console CoD4 Scene Forming Up!"
Sama homma tietenkin Clanbaseen. Ja jos tosta saataisiin oikeesti vähän juttua aikaiseksi, niin sponssit rupee heräileen ja itse ainakin CB kontaktejeni kautta saisin heidän sponssejaan mukaan.
En sitten tiedä miten muut sivut suhtautuu asiaan.
Ja jos kaikki menee hyvin niin saadaan ehkä jopa tehtyä 1iso kansainvälinen turnaus/lanit pystyyn jotka näin nopeasti kattoen sponssais sit Clanbase, Console Gaming ja Gamebattles yhdessä.
Tästä voisi tulla jopa jotain, mutta tarvitsemme jengiä osallistumaan asiaan jotta sponsorit tajuaa että tämä peli vielä hengittää!
Taas menee "vähän" överiks, jos haluat luoda oman kansanvälisen ps3 onlinescenen niin jotenkin tuntuu siltä että Kfin ei ole se oikea paikka mistä aloittaa. Miksi luulet että Gamebattles tulisi mukaan tähän, MLG omistaa gamebattlesin ja miksi niitä kiinnostais joku toinen liiga kuin ne ylläpitaa omia liigoja?
Nämä sun jutut alkaa olla jo niin naurettavia että voisit jo lopettaa. Noi sun tekstit on niin kuin jostain pyramiidihuijaus sivulta, lupaa vaikka mitä vaikka ei itseasiasa tiedä yhtään mitään asioista.
Jaksa nyt quotella tässä jengiä.
Mut siis kaikki nää mun "ideat" yleensä tulee joskus 3 aikaa yöllä, ja jos en lähetä niin en saa unta. Ku haluun tietää että mitä jos se onnistuiskin.
Ja periaatteessa jos jengi laittaa oman claninsa tohon mukaan auttamaan. Niin se saattais toimia. Meitti lähettää infoa Clanbase admineille (irkissä) ja CG:lle ja muille privana.
Eikä tässä periaatteessa sponssi homma oo kyseessä. Ihan vaan jos ruvetaan vääntää jotain laneja niin sit olis sponssit hyviä.
Mut ajattelin sillai et kun on lista klaneista ketkä pelaa CoD4, niin mentäis requestaa ladder sivuilta et pistää news itemin sivuille että CoD4 skene elää tjsp.
vähän samaan tapaan kun Call Of Duty Alliance Link
Mut siis älkää ottako mun juttuja ihan suonet pulppuen vihaa. Ajattelen vaan yhteisön parasta![]()
Tee ketju näistä tonne cod-yhteisöön, jätä tämä ketju rauhaan. Suosittelen![]()