Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Ite tykkäsin yksinpelistä todella paljon ja näytti tosiaan hyvältä.
Tuli jopa testattua moninpeliä ja käsittämättömästi oltua oman puolen paras heti. :D
Onhan nuo mun makuun aivan älyttömästi liian nopeita ja mapit ihan hävyttömän pieniä.

Mutta tuo damage maistuu. Ei tarvi juuri osua kun kuolee ja sit sen myötä innostuin tutustumaan muihinkin pelimuotoihin ja HC puolelta HQ capture pelimuoto. Todella todella kivaa, vaikka noutaja tuli usein ja kartoista ei ollut mitään hajua.

Varmasti pelailen useammankin kerran tuota insurgencyä odotellessa.
Täytyy myös kampanja pelailla.
 
Yksi asioista josta en itse pitänyt oli tuo dmg anto, viholliset kuoli lyhyeen burstiin vaikka ampui polveen. Ei tarvitse oikein mitään taitoa, lyhyt sarja ja vihollinen tippuu nopeammin kuin ajatus kulkee omassa päässä. HC oli alkuperäisessä myös sellainen, että viholliset eivät paljon kestänyt luoteja, mutta oli siinä kuitenkin mukana myös taitoelementti sekä aseissa selkeät erot muutenkin kuin pelkkä tähtäämisen liikkumisen nopeus sivusuunnassa.

Standardi olikin tässä Remasterissa melkein sama kuin HC, hirveästi eroa ei ole siinä kuinka nopeasti ja helposti vihollinen kuolee. Alkuperäisessä viholliset kesti paljon luoteja standarilla, mutta siitä en itse pitänyt ja tuli pelattua aina vaan HC:ta.

Itse vertaan tätä siihen alkuperäiseen, joka oli aivan täydellisesti hiottu nopeatempoinen räiskintä. Mielestäni yksi Xbox 360:sen parhaista peleistä. Tämä Remaster tuntuu enemmän sellaiselta B-luokan studion modernilta kelvolliselta CoD-moninpeliltä. Monet niistäkin tykkää, ei ole mun juttu. Modern Warfare 2:sen moninpeli oikeastaan jo aikoinaan tuhosi tämän pelisarjan moninpelit itseltäni, sen jälkeen ei ole kolahtanut.

Kiva, että muille maistuu enemmän. Hyvä peli tämä Remasterikin, vaikka itselle moninpeli ei tuntunut nautinnoliselta.
 
Oonko tullu vanhaksi vai mikä on. Eihän tää ps4 kokemus ollu yhtää samanlaista ku xbox360 aikanaan. Päätöntä juoksentelua suoraa luotia kohden, ei se ennen tämmöstä ollu. Eihän?
 
Oonko tullu vanhaksi vai mikä on. Eihän tää ps4 kokemus ollu yhtää samanlaista ku xbox360 aikanaan. Päätöntä juoksentelua suoraa luotia kohden, ei se ennen tämmöstä ollu. Eihän?
Oli sitä juoksentelua mukana ennenkin, mutta myös todella paljon muuta. Snippereita pusikoissa, välillä edettiin rauhassa eteenpäin, joskus tiiminä mentiin eteenpäin vauhdilla käytävistä läpi ja myös hyviä asemia haettiin taloista tai muista suojapaikoista.
 
Yksi asioista josta en itse pitänyt oli tuo dmg anto, viholliset kuoli lyhyeen burstiin vaikka ampui polveen. Ei tarvitse oikein mitään taitoa, lyhyt sarja ja vihollinen tippuu nopeammin kuin ajatus kulkee omassa päässä. HC oli alkuperäisessä myös sellainen, että viholliset eivät paljon kestänyt luoteja, mutta oli siinä kuitenkin mukana myös taitoelementti sekä aseissa selkeät erot muutenkin kuin pelkkä tähtäämisen liikkumisen nopeus sivusuunnassa.

Standardi olikin tässä Remasterissa melkein sama kuin HC, hirveästi eroa ei ole siinä kuinka nopeasti ja helposti vihollinen kuolee. Alkuperäisessä viholliset kesti paljon luoteja standarilla, mutta siitä en itse pitänyt ja tuli pelattua aina vaan HC:ta.

Mikä homma ? Kyllä mielestäni ovat identtiset damagen suhteen nimenomaan coren puolella. HCsta ei mitään käryä. Samalla tavalla se M16 tiputtaa burstista nytkin mitä silloin vuonna keppi.


Oonko tullu vanhaksi vai mikä on. Eihän tää ps4 kokemus ollu yhtää samanlaista ku xbox360 aikanaan. Päätöntä juoksentelua suoraa luotia kohden, ei se ennen tämmöstä ollu. Eihän?

Kyllä se on varmaan aika kullannut muistoja. Sama peli se pohjimmiltaan on loottilaatikkoja ja muutamia uusia aseita lukuunottamatta. Kleikkoja kanssa nerffattiin. Ajat muuttunut. Pelaajat muuttunut.
 
Loottilaatikot olisi saanut jäänyt jättää mun puolesta pois, muuten ihan hyvin tehty remasteri. Taidot vaan ruosteessa kun ei oo tullut pitkään aikaan codeja hakattua :D
 
Kävinpä testaamassa...domination jossain konttikentällä...kaamee kaaos...elinaika noin 5sek...kranaattispämmi jotain kaameeta. 15-25 k/d. Okei, ei ehkä tuo kenttä anna oikeaa kuvaa. Testaillaan
 
Katsoin eilen illalla videoita alkuperäisen pelin moninpelistä, ei siinä loppujen lopuksi niin isoa eroa ollut Remasteriin mitä omassa päässä muistin. Hieman vaikutti enemmän taktisemmalta vanha versio.
 
Kävinpä testaamassa...domination jossain konttikentällä...kaamee kaaos...elinaika noin 5sek...kranaattispämmi jotain kaameeta. 15-25 k/d. Okei, ei ehkä tuo kenttä anna oikeaa kuvaa. Testaillaan
Kenttänä varmaankin Shipment. Pieni neliön muotoinen kenttä täynnä kontteja. Siinä pitää olla saamarin varovainen tai käy nimenomaan noin kuin kuvailit.

Sama kenttä löytyy myös COD WW2:sta ja ainakin siinä onnistuu välillä ihan hyvin dominationit. Tässä, kuten monessa muussakin kentässä, osa jengistä tuppaa lähtemään kesken matsin jos menee huonosti. Siksi lopullisessa scoreboardissa on harvoin täydet tiimit enää paikalla. Shipment vielä korostaa tätä, kun kenttä on niin pieni. Tossa vikassa kuvassa vaikka oma peli kulki 7500 pisteen tahtiin K/D:n ollessa 72/23, niin silti turpaan tuli, kun mestoja on todella hankala noin pienessä kentässä vallata. Tuossa monesti tuppaa käymään niin että toinen saa kentän alussa yliotteen ja pystyy sitten hyvin pitämään kahta kolmesta mestasta hallussa.

1632

1633

1634
 
Ei oo Call of Duty pelisarja mulle kovin tuttu. Tietokoneella oon joskus pelannu jotakin ensimmäisiä osaa. Tuleeko tässä noita vihollisia loputtomiin ennen kuin saa nykyisen tehtävän tehtyä? Meen tehtävässä jossa pitää 4 tankkia tuhota ja tuntuu, että nuo viholliset ei lopu ollenkaan.
 
Ei oo Call of Duty pelisarja mulle kovin tuttu. Tietokoneella oon joskus pelannu jotakin ensimmäisiä osaa. Tuleeko tässä noita vihollisia loputtomiin ennen kuin saa nykyisen tehtävän tehtyä? Meen tehtävässä jossa pitää 4 tankkia tuhota ja tuntuu, että nuo viholliset ei lopu ollenkaan.

Kyllä tulee, Modern Warfare 2 oli ensimmäinen peli jossa luovuttiin loputtomista vihuista ja ensimmäinen jonka itse läpäisin vaikeimmalla tasolla.
 
Ei oo Call of Duty pelisarja mulle kovin tuttu. Tietokoneella oon joskus pelannu jotakin ensimmäisiä osaa. Tuleeko tässä noita vihollisia loputtomiin ennen kuin saa nykyisen tehtävän tehtyä? Meen tehtävässä jossa pitää 4 tankkia tuhota ja tuntuu, että nuo viholliset ei lopu ollenkaan.
Protip: yritä liikkua eteenpäin mahdollisimman paljon ja nopeasti. Tällä tavoin checkpoint tulee nopeammin vastaan ja vaikka vihollisia tuleekin loputtomiin, niin tällä tavoin vihollisten määrä ja spawnipaikat muuttuvat aina päästessäsi tietyn pisteen yli.

Itse pelasin tämän Veteranilla viime sukupolvessa läpi ja varsinkin viimeiset kentät vaativat sitä että piti vaan syöksyä kohti vihollisia ja heittäytyä suojan taakse maihin vain toivoen että seuraava checkpoint pärähtää ruudulle. Sitten sama uudelleen.
 
Protip: fläsyä eteenpäin aina oman etenemisen tueksi, mielellään vähän yläviistoon että räjähtää ilmassa -> viholliset eivät ammu sinä aikana kun ovat fläsyssä.
 
Eilen aamulla meni kampanja läpi. Oli koukuttava peli. Tuota kampanjaa olisi kauemmankin pelannut, sen verran kovasti se iski. Tehtävissä oli kivasti vaihtelelua. Helpoimmalla pelasin, joten pitää jossain välissä testata taitoja vaikeammilla vaikeustasoilla.

Mikä on teidän paras aika tuossa ensimmäisen tehtävän harjoituksessa? 19.60s on mun paras aika siinä.
 
Eilen aamulla meni kampanja läpi. Oli koukuttava peli. Tuota kampanjaa olisi kauemmankin pelannut, sen verran kovasti se iski. Tehtävissä oli kivasti vaihtelelua. Helpoimmalla pelasin, joten pitää jossain välissä testata taitoja vaikeammilla vaikeustasoilla.

Mikä on teidän paras aika tuossa ensimmäisen tehtävän harjoituksessa? 19.60s on mun paras aika siinä.

En muista mikä se vaatimus vaikeimmalle tasolle oli, mut hivenen sen alle. Joku 13 sek?
 
Onko joku saanut saavutuksen siitä lentokone tehtävästä? Missä oli erittäin tiukka aika keretä pelastaa panttivanki.
 
Onko joku saanut saavutuksen siitä lentokone tehtävästä? Missä oli erittäin tiukka aika keretä pelastaa panttivanki.
Tarkoitat sitä ihan viimeistä tehtävää varsinaisen tarinan jälkeen? Juu, achievement saatu siitäkin viime sukupolven versiossa. Tässä remasterissa ei ole jaksanut hinkata edes vielä koko peliä läpi Veteranilla. Olisinkohan jossain puolessa välissä.
 
Joo sitä tarkoitan. Ei enää tällä iällä pysty mitenkään sitä saamaan, vaikka netistä katoin opastevideon.
 
Ylös Bottom