Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Straawberry sanoi:
Kyllä se mortali tuntuu ihan hyvin tippuvan, ainakin välittömästi sen jälkeen kun nuubituubi tyhjenee, ei poika oikein osaa ammuksia käyttää, ja taitaa jalatki olla heikot kun nurkissa viihtyy... Sitä se taito on.

Pakko kyl kommentoida vähän takaisin päin... :cool: enhän minäkään nyt mikään jumala ole... "huonoja" päiviä on kaikilla... Mutta tosipelaajalla on aina selitys huonoihin hetkiin, kuten myös minulla.... Nuubituubin aseena kun on ollut tuo g36c, niin itse en ainakaan niillä jyvillä osaa _vielä_ tähdätä niin hyvin kuin muilla aseilla... Siksi sitä tuleekin reenattua, niinkuin viimepäivinä monilla muilla aseilla, joita en normisti käytä... Oon tosiaan nuubituubilla reenannu nyt 3 päivää, normaalisti tuubia tulee käytettyä 1-5lvl kun saa create a classit auki.

Mutta sen kun vielä ymmärtäisit, et cämpimisessä ja puolustuksessa on aikamoinen ero... Teamipeleissä minua ei hirveästi nurkissa näe pyörimässä. Ja mun pelikavereilta voi kysyä vaikka livessä miten mä oikeasti pelailen, kun ne on mun kanssa lukemattomia tunteja livessä pelailleet. Tervetuloa haastamaan uudestaan, milloin vain! :D

Käy kattoo mun mun ratiot ränkkipuolella ja keskustellaan taas lisää :cool: Milläs nickillä oot ollu pelaamassa samoissa peleissä? Madcompany kenties? Älä arvostele pelaajaa parin pelin perusteella...

Jouluisin terveisin: Mortali83 " Expertin myyjä" !!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mortali sanoi:
Pakko kyl kommentoida vähän takaisin päin... :cool: enhän minäkään nyt mikään jumala ole... "huonoja" päiviä on kaikilla... Mutta tosipelaajalla on aina selitys huonoihin hetkiin, kuten myös minulla.... Nuubituubin aseena kun on ollut tuo g36c, niin itse en ainakaan niillä jyvillä osaa _vielä_ tähdätä niin hyvin kuin muilla aseilla... Siksi sitä tuleekin reenattua, niinkuin viimepäivinä monilla muilla aseilla, joita en normisti käytä... Oon tosiaan nuubituubilla reenannu nyt 3 päivää, normaalisti tuubia tulee käytettyä 1-5lvl kun saa create a classit auki.

Mutta sen kun vielä ymmärtäisit, et cämpimisessä ja puolustuksessa on aikamoinen ero... Teamipeleissä minua ei hirveästi nurkissa näe pyörimässä. Ja mun pelikavereilta voi kysyä vaikka livessä miten mä oikeasti pelailen, kun ne on mun kanssa lukemattomia tunteja livessä pelailleet. Tervetuloa haastamaan uudestaan, milloin vain! :D

Käy kattoo mun mun ratiot ränkkipuolella ja keskustellaan taas lisää :cool: Milläs nickillä oot ollu pelaamassa samoissa peleissä? Madcompany kenties? Älä arvostele pelaajaa parin pelin perusteella...

Jouluisin terveisin: Mortali83 " Expertin myyjä" !!

Joo, se on on puolustamisen helppoutta se kämppinen kyllä, mutta mitäpä puolustat team deathmatsissa? Ja jos kämpitään niin ei siinä mitään. Jos käytetään Tuubia, ei siinä mitään. Jos ollaan nurkassa tuubi kädessä niin se jo minusta kertoo jotain.

Nimimerkin jo arvasitkin oiekin tuolla, voidaanhan sitä joskus ottaa telttailu ja tuubisodat jos siltä tuntuu. Itse tykkään rynniä, tällä saa yleensä vihut yllätettyä (varsinkin S&D:ssä, jossa muute tuubi on ihan kakelista kun voi ampua spawnilta toiselle). Itse joskus kokeilin tuota linnottautumista TDM:ssä niin kyllähän siellä tuli 3*/2 KD mutta eipä se hauskaa ollut, ja taitoa ei juuri tarvinnut. Muutaman kerran oon sun kaa ny pelannu ja nurkissa oot kyl aika kiltisti istunu. Mutta tyylinsä kullakin, siitähän sitä pisteitä saa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Straawberry sanoi:
Joo, se on on puolustamisen helppoutta se kämppinen kyllä, mutta mitäpä puolustat team deathmatsissa? Ja jos kämpitään niin ei siinä mitään. Jos käytetään Tuubia, ei siinä mitään. Jos ollaan nurkassa tuubi kädessä niin se jo minusta kertoo jotain.

Nimimerkin jo arvasitkin oiekin tuolla, voidaanhan sitä joskus ottaa telttailu ja tuubisodat jos siltä tuntuu. Itse tykkään rynniä, tällä saa yleensä vihut yllätettyä (varsinkin S&D:ssä, jossa muute tuubi on ihan kakelista kun voi ampua spawnilta toiselle). Itse joskus kokeilin tuota linnottautumista TDM:ssä niin kyllähän siellä tuli 3*/2 KD mutta eipä se hauskaa ollut, ja taitoa ei juuri tarvinnut. Muutaman kerran oon sun kaa ny pelannu ja nurkissa oot kyl aika kiltisti istunu. Mutta tyylinsä kullakin, siitähän sitä pisteitä saa.

En kyllä mene allekirjoittamaan, että olisin tuubin kanssa kahdella ammuksella nurkissa istunut, kuin korkeintaan hetkellisesti. Mutta tosiaan sen kanssa nyt oon harjoitellu pari päivää ja varmaan reenailen vielä lisääkin. Mutta väittelykshän tää menee kohta väkisin, mutta tosiaan kun _vain_ muutaman kerran muistan sut samassa pelissä nähneeni, eli en osaa sinunkaan pelityylistä sanoa vielä juuta taikka jaata.

Itse siirryn todennäköisesti tänään kuudennelle prestige tasolle ja voin sanoa että on tullu kokeiltua jo kaikkea mahdollista... Eli en oo nuubin kanssa tietäni tonne asti raivannut :rolleyes:
Mutta soditaan taas kun kentillä nähdään -
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pystyykö muuten kavereita saamaan kaikkia yhelle chat-kanavalle ettei tartte kuunnella muiden tuhinaa koko ajan pelin aikana?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

zippo2411 sanoi:
Pystyykö muuten kavereita saamaan kaikkia yhelle chat-kanavalle ettei tartte kuunnella muiden tuhinaa koko ajan pelin aikana?

Privachat tukee vain kahden henkilön keskustelua, jos et halua kuunnella muiden mölinöitä niin mene heidän gamercardiin ja alimpana löytyy kohta nimeltä mute. Hieman hidasta ja ärsyttävää tehdä, mutta ah sitä hiljaisuutta :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei oo tullu kokeiltua, mutta huomasin, että kun privachat kutsun lähettää niin siellä on viellä muutama kanava vapaana. Vai jos ottaa muille kanaville muita henkilöitä niin eihän ne äänet taida kuulua sitten taas muille kuin itselleen..eli turha viesti oli tämäkin :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Moi ostin juuri pelin ja testaillaan paraikaa. Heti pettymyksen huokaus, onko todella näin, että livessä ei voi pelata split screeninä? Kummallakin gold -jäsenyys. CoD3:ssa onnistui, joten surkeaa on jossei tässä. Auttakee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

CaptHanDjob sanoi:
Moi ostin juuri pelin ja testaillaan paraikaa. Heti pettymyksen huokaus, onko todella näin, että livessä ei voi pelata split screeninä? Kummallakin gold -jäsenyys. CoD3:ssa onnistui, joten surkeaa on jossei tässä. Auttakee.
Ei pysty pelata split-screeninä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Lisätkää vielä vaan pampula. Pari inviteä tullu joo ja hyvä niin, suomalaisten kanssa ois kivempe pelata. Ja kaikki menee nyt liittymään tuolla live osiossa siihen jos saatas se KFin liiga tässä pystöön!!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vituttaa, kun tuo arvostelu paljasti tuon ydäri homman. Tänään just ostin. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Decap sanoi:
Pari scriptattua kohtausta jossa käsketään pysyä paikoillaan kun vihollinen kävelee vierestä tai ampumaan hitaasti liikkuva kohde on parasta antia ikinä..? Ei paljoa soveltamisen varaa ollut, sitä samaa putkijuoksua ja toinen sanoo mitä tehdä.

Et ilmeisesti kovinkaan laadukkaita pelejä pelaile jos tuo on "parasta ikinä". :eek:

No eipä se pelaamista peleistä riipu vaan ihan omasta mielipiteestä. Mielestäni aika paljon tullu pelattua pelejä ja satuin vaan pitämään fiiliksestä kyseisessä missionissa, maisemat olivat upeat ja asut hienot. Pidin yksinkertaisesti eniten kyseisestä missionista kaikista, enkä nyt tiedä onko sitten mitään järkeä alkaa väittelemään mielipideasiasta joten jätänpä asian tähän.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelasin tätä tänään pitkästä aikaa ja ihmettelin että eikös tähän tullut joku päivitys pari päivää sitten? Ei mulla ainakaan ladannut mitään päivityksiä..?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

janijj sanoi:
Pelasin tätä tänään pitkästä aikaa ja ihmettelin että eikös tähän tullut joku päivitys pari päivää sitten? Ei mulla ainakaan ladannut mitään päivityksiä..?

Ei lataakaan. Playlist-päivitys tuli ilman mitään erillistä ilmoitusta siitä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt minäkin vihdoin ymmärrän tuon M16:n ylivoiman :) On se vaan paras assault rifle.
Lisäksi käytän R700, AK-47, MP5 ja AK-74... ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mikä *******n järki on kerätä noita enemy intel hommia, kun sehän vaan häiritsee? Esim. kuka ******* haluaa pelin tulevan musta valkoiseksi tai pelistä tulee joku "vanha sotafilmi" jossa soi joku piano. Eihän noissa ole mitään järkeä. Jos siitä tulee tuommosta haittaa, niin en kyllä kerää ainuttakaan tietokonetta.

Btw. sensurointi ála peliplaneetta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

no ei niitä efektejä mikään pakko ole käyttää.
on siellä pari hyödyllistäkin. esim slow-mo jolloin melee namiskasta aktivoituu hidastus ja sitten loppumattomat ammukset.
kyllä minä ainakin sain makeat naurut siitä ragdoll warfare (vai mikä se oli) cheatista.

ja saahan siitä muutaman saavutuksenkin kun kaikki intelit kerää niin mikäs siinä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo, sain tämän joululahjaksi, on tässä nyt jonkin aikaa tullut pelattua.. :D

Pelin grafiikat ovat todella mahtavat, ympäristö tuhoutuu, aseet toimivat ja ampuminen tuntuu aidolta, taistelupaikat ovat näyttäviä, suojautumistakin tarvitaan.

Parhaimpia taistelupaikkoja mielestäni ovat Laiva, Televisio -studion toimisto huone, on todella hienon näköistä räiskiä siellä, kun telkkarit ja tietokoneet menevät paskaksi. Peli on todella elokuvamainen ja kohtaus, jossa pelaaja pääsee presidentin saappaisiin, on todella mielenkiintoinen ja siinä näkee kapinallisten taistelua. Myös omat puolulaiset auttavat aika paljon!

Ainut kitinän aihe voisi olla vihollisen kranaatit, niihin kuolee heti, jos kraanatti mittari näkyy ruudulla. CoD 3:n kranaattisysteemi toimi paremmin, että menettää sitä enemmän elkkua, mitä lähempänä kranaattia on, mutta CoD 4 kuolee heti ja tämä on vituttavaa varsinkin jos chekpoint on kaukana.

Call Of Duty 4 on paras tähän mennessä ilmestynyt sotapeli. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

niin en tiedä sit onko pc ja boxi versioissa eroa mutta ei minulta heti henki lähtenyt että kyllä tässäkin on porrastettu vahinko kranuista (ainakin pcllä ja ei vaikeimmalla tasolla), ne vaan pitää viskata takasin nopeasti mistä tulikin jos kinttujen lähiympäristössä kolisee jotain ylimäärästä
 
Ylös Bottom