Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mile high club tuotti kans aikalailla tuskaa, mutta miljoonan yrittämän jälkeen niistäkin pääsi.

Paljastappa salaisuutesi. Kokeilin tätä ihan huvin vuoks vaikeimmalla tasolla, vaikka olen tälläinen sanoisinko casual räiskintäpelaaja. Sehän on aivan mahdoton aikarajan vuoksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Paljastappa salaisuutesi. Kokeilin tätä ihan huvin vuoks vaikeimmalla tasolla, vaikka olen tälläinen sanoisinko casual räiskintäpelaaja. Sehän on aivan mahdoton aikarajan vuoksi.

Kannattaa katsoa alkuun ainakin joku video missä tuo vedetään läpi veteranilla niin pääsee vähän jyvälle minkälaisella sykkeellä tuo pitää juosta läpi. Esim. tässä on hyvä video. Itse en ihan pilkulleen tuollalailla tuota mennyt, mutta idea kuitenkin kohdallaan. Vihollisten täyttämissä huoneissa kannattaa liikkua polvillaan penkkien takana ja koko ajan pyrkiä kuitenkin liikkumaan eteenpäin. Kun vihollisia ei ole tai niitä on vähemmän, kannattaa liikkua sprinttausnappi pohjassa.

Kannattaa myös opetella ulkoa missä on vihollisia ja mitkä niistä kannattaa ampua. Joka viholliseen ei tarvi kiinnittää huomiota. Joka kerralla on suunnilleen ne samat vihulaiset jotka aina ampuu sut tai seisoo edessä, eli vain ne kannattaa ampua ja muut jättää tiimikavereille. Myös flashbangien paikat kannattaa opetella ulkoa. Itse heitin aina yhden tuohon alkuun kun vihollisia juoksee sieltä ensimmäisen käytävän päästä, toisen siinä huoneessa missä lentokoneen runkoon räjähtää reikä, kolmannen heti portaiden yläpäässä ja neljännen siinä sitä seuraavassa vihollisten täyttämässä käytävässä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä Man of The People: Save The Farmer achievementissä pitää tehdä? Ja missä kentässä se pitää tehdä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

siinä kentässä jossa mennään yöllä pitkin peltoja.
aika alussa näkee ladon ikkunasta kun pari tyyppiä on sen farmarin kimpussa ja sitten toinen niistä osoittaa sitä aseella.
siinä vaiheessa se kuuluu pelastaa.
jos ampuu aikasemmin niin saavutusta ei tule.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Siinä Achievementissa sun täytyy pelastaa se vanha ukko siinä kentässä, jossa seikkaillaan venäjällä yöllä pelloilla, sun muilla ja se helikopteri ajaa takaa. Katsot vaan, ettei se ukko kuole. Ihan alussa tämä tehtävä ei ollut. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Siinä Achievementissa sun täytyy pelastaa se vanha ukko siinä kentässä, jossa seikkaillaan venäjällä yöllä pelloilla, sun muilla ja se helikopteri ajaa takaa. Katsot vaan, ettei se ukko kuole. Ihan alussa tämä tehtävä ei ollut. :D

Tarkennuksena vielä... Ei saa ampua pahoja setiä ennen kuin sinun niin käsketään tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Yksinpeli meni läpi Hardenedilla aika nopsakkaan, ja oli lievä pettymys. Yksinpeliä oltiin hehkutettu aika moneltakin laidalta, mutta ei hemmetti. Aivan sama COD kuin ennenkin. Miljöö, aseet ja vihut vain erilaisia. Ei vaan oikein riitä mulle tuollaiset uudistukset. Moninpeliä en ehtinyt testata, joka taitaa olla pelin pääjuttu. Peli olisi kaivannut reilusti enemmäin "All Ghillied Up" kaltaisia tehtäviä, ja vähemmän niitä tylsiä SAS -kenttiä. Tosin loppu oli perkeleen hieno.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh, harmittaa, kun tätä ei vaan voi pelata netissä öisin. Amerikkalaisten surkeat yhteydet eivät vaan jaksa puhkua tietoa tänne asti. Ihan sama onko 4 pingipykälää vai vain yksi, mutta osuminen on silti vaan niin järkyttävän vaikeata. Kill camille tulee tosin naurettua paljon, kun siinä näytetään, että olinkin ampunut vihua täysin vastakkaiseen suuntaan. Eli oikeasti se olikin takana, mutta mun ruudulla se näkyi edessä. Yritä tuollaisessa tilanteessa sitten osua, kun pitäis jotenkin aavistaa, että edessä näkyvä vihu onkin oikeasti takana. :D

Klo 10-22 peli tosin on täysin pelattavissa, mutta joskus sitä olisi mukava pelata myöhemminkin. Onneksi päivityksessä korjaillaan sentään nettikoodia ja toivottavasti myös nuo fps-dropit saadaan katoamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh, harmittaa, kun tätä ei vaan voi pelata netissä öisin. Amerikkalaisten surkeat yhteydet eivät vaan jaksa puhkua tietoa tänne asti. Ihan sama onko 4 pingipykälää vai vain yksi, mutta osuminen on silti vaan niin järkyttävän vaikeata. Kill camille tulee tosin naurettua paljon, kun siinä näytetään, että olinkin ampunut vihua täysin vastakkaiseen suuntaan. Eli oikeasti se olikin takana, mutta mun ruudulla se näkyi edessä. Yritä tuollaisessa tilanteessa sitten osua, kun pitäis jotenkin aavistaa, että edessä näkyvä vihu onkin oikeasti takana. :D

Klo 10-22 peli tosin on täysin pelattavissa, mutta joskus sitä olisi mukava pelata myöhemminkin. Onneksi päivityksessä korjaillaan sentään nettikoodia ja toivottavasti myös nuo fps-dropit saadaan katoamaan.


Huh huh! voisitko lopettaa ton ainasen valittamisen tällä palstalla, millon ei oo tapot rekisteröitynyt challengeihin, millon liikaa lagia että ei osu viholliseen.

OK tiedän että olet parempi meitä kaikkia tai ainakin minua pelaamaan ja K/D ratiokin varmaan sinulla huitelee lähemmäs 2, mutta voisit hankia elämän etkä tällä palstalla itke kun ammuit ihan selvästi päähän vihollista ja kaveri ei kuollu, täytyy varmaan johtua lagista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

noh, ilsäkkää meikä kaverri-listaan... tällä hetkellä pelit heikossa, koska tulijn juurikin laivalta... mut silti yrittää taivaltaa... hyvi menee, mut menköön... lepo JouCo kiittää...kuittaa...kumartaa... och juo lisää viinaa!!! aka ittensä mukavaks...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh huh! voisitko lopettaa ton ainasen valittamisen tällä palstalla, millon ei oo tapot rekisteröitynyt challengeihin, millon liikaa lagia että ei osu viholliseen.

OK tiedän että olet parempi meitä kaikkia tai ainakin minua pelaamaan ja K/D ratiokin varmaan sinulla huitelee lähemmäs 2, mutta voisit hankia elämän etkä tällä palstalla itke kun ammuit ihan selvästi päähän vihollista ja kaveri ei kuollu, täytyy varmaan johtua lagista.

Amen, joku toinenkin on kyllästynyt tämän ****** ikuiseen valittamiseen.

Kellään muuten tietoa onko tähän tulossa lisää karttoja? Alkaa jokunen mappi jo vähän kyllästyttämään ja osa taas on aika pelikelvottomia mm. Shipment ja Wet Work. Tosin eipähän niitä tartte pelata..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Amen, joku toinenkin on kyllästynyt tämän ****** ikuiseen valittamiseen.

Kellään muuten tietoa onko tähän tulossa lisää karttoja? Alkaa jokunen mappi jo vähän kyllästyttämään ja osa taas on aika pelikelvottomia mm. Shipment ja Wet Work. Tosin eipähän niitä tartte pelata..

Mikä siinä on oikeasti niin kamalaa, jos pelissä on muutamia vikoja? Pitäisikö joka aiheessa jutella vain pelin parhaista puolista ja huonot puolet kumotaan heti valituksen puolelle. Vai onko nämä nykyajan pelit niin hiottuja ja täydellisiä messiaspelejä, että niistä ei SAA löytää huonoja puolia?

Mut jos jätetään se offtopic silti tähän. Jos on oikein pakottava tarve itkeä lisää mun viesteistä, niin yksityisviestiä saa lähettää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pidän normaalista TDM:mästä enemmän mutta jos elveleitä haluaa niin kannattaa pelata headquarterssia. itse olen saanut 2500xp parhaimmillaan yhdestä pelistä kun 65 tappoo+hq bonukset+ jotain challengeja+match bonukset.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Yksi asia on tässä pelissä yhä ainakin minulle niin ältsin vaikeaa. Kaukana, sivuttain vauhdilla liikkuvan kohteen eliminoiminen.

Ihmettelin jo pelin pariin palattuani, miksei meinaa millään onnata M16:lla ja G3:lla entiseen tapaan. Syy oli selvä; Stopping Power pois päältä. Se on tässä pelissä HC:ta lukuunottamatta välttämätön, sitä mieltä minä olen! :rolleyes:

Nyt kun on sitten makuun päästy, niin käytän lähinnä R700:aa, G3:ea ja AK-74U vaimentimella. Kaikissa Stopping Power. Eritoten R700:lla ei kovin montaa tilannetta ole tullut, ettei kuole heti ensimmäisestä kudista. Damage onkin TAPISSA, kun päällä on tuo perk.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tässä kun jonkun verran on tullut ihastuttua tuohon Hardcore TDM:ään, niin stopping poweria hyödyllisemmäksi on osunut ainakin itsellä tuo UAV Jammer. silut vielä kaikkii aseisiin(paitsi LMG) niin siinä pääsee aika hyvin hiipimään välillä nuotiolla istujien selkään ja muutenkin on mukavampaa kun ei näy tutkassa. Ja muutenkin todennut, että sellainen "puoli-kämppiminen" tuottaa parhaan tuloksen..vaihtaa paikka parinkymmenen sekunnin välein ja taas istuu 10-12sek paikallaan. Ois tavotteena saada kaikki challenget tehtyä, tuohon prestigeen en enää toista kertaa lähde.. Ei tähän voi kyllästyä!!! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tässä kun jonkun verran on tullut ihastuttua tuohon Hardcore TDM:ään, niin stopping poweria hyödyllisemmäksi on osunut ainakin itsellä tuo UAV Jammer. silut vielä kaikkii aseisiin(paitsi LMG) niin siinä pääsee aika hyvin hiipimään välillä nuotiolla istujien selkään ja muutenkin on mukavampaa kun ei näy tutkassa. Ja muutenkin todennut, että sellainen "puoli-kämppiminen" tuottaa parhaan tuloksen..vaihtaa paikka parinkymmenen sekunnin välein ja taas istuu 10-12sek paikallaan. Ois tavotteena saada kaikki challenget tehtyä, tuohon prestigeen en enää toista kertaa lähde.. Ei tähän voi kyllästyä!!! :D

Juu, HC:ssa UAV-jammer ehdoton :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Moninpeli vaikutti pikaisen testin perusteella ihan kivalta.
Oho, testasin siis kolme kuukautta sitten ehkä puolen tunnin ajan moninpeliä ja sitten unohtui koko homma... nyt tuli tänään kokeiltua vähän paremmin, neljä tuntia vierähti hetkessä eikä olis malttanu lopettaakkaan, olikin kummallisen koukuttavaa touhua :)
 
Ylös Bottom