Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oottekos törmännyt hakkereihin aiemmin tuolla pelin aikana? Ite pelasin eile HC S&D ja vihuilla oli semmone jätkä jota ei pystyny ampumaa ja sit se pysty menemää seinien läpi ja lentämää. Jos CS ootte pelannu nii tiiätte ehkä priva matseis noclip cheatin ni samal taval käytti sitä mut codis. Eka kerta ku törmäsin johoki kunnon cheatteriin pelissä.

Olihan noita jossain vaiheessa kuolemattomia jannuja enempikin, päivitysten myötä tippuu suurin osa noista pois aina. Joku keksii kyseisen kikan ja myy sitä sitten kovaan hintaan eteenpäin, ja sitten ollaan nii kovaa jätkää :)

No en oo kyllä tavannu yhtään hackeria.. kuukauden oon nyt aktiivisesti pelannu. (6kk tauon jälkeen..)

Vedin yksinpelin ekaa kertaa läpi eilen (Veteranilla vielä), loistava peli.
Mile High Club Veteranilla vielä pitäisi vetää.

no on tota melko paljon tullu pelattua... tappoja joku 41000

enää ei vaan oikee jaksa pelata..

Golden aseet saa niinkin yksinkertaisesti kun meet vaan cage matsiin ja pistät vastustajalle viestiä että vuoronperään 9 hedaria. :D

Edit: piti äijälle vastata

Oottekos törmännyt hakkereihin aiemmin tuolla pelin aikana? Ite pelasin eile HC S&D ja vihuilla oli semmone jätkä jota ei pystyny ampumaa ja sit se pysty menemää seinien läpi ja lentämää. Jos CS ootte pelannu nii tiiätte ehkä priva matseis noclip cheatin ni samal taval käytti sitä mut codis. Eka kerta ku törmäsin johoki kunnon cheatteriin pelissä.

Tänään tuli törmättyä juuri tuollaiseen ja nimenomaan Search and Destroyssa. Kaveri oli meidän puolella, lensi aina alussa vihollisen puolelle ja alkoi siellä tappamaan niitä. En tiedä miten kykeni sen tekemään mutta siihen loppui matsi meikän osalta.

Ei tarvii opetella jos osaa jo, ekoilla kerroilla hankin kyllä ihan matseista tigrut mutta huomasin että ne saa helpomminkin.
Mutta onko se nyt loppujen lopuksi niin tärkeää? eI minua ainakaan hetkauta yhtään, jos joku tulee kultasen ak:n kanssa vastaan. Nämä maalaukset on mukava lisä peliin, mutta mielestäni on naurettavaa saalistaa niitä "gagettamalla"!

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luinpa CG:stä huhuja, että huomenna tulisi korjaus UFO-ongelmaan. Kyseessä kuitenkin huhu, saa nähdä miten käy. :)

No sehän vasta lystikästä hommaa oliski, näiden ufo haxien myötä olen muuten huomannut, miten paljon peliä kaipaankin. Ennen sitä jotenkin piti itsestään selvyytenä!

Mä rupesin pelaamaan tätä taas varta vasten sen takia että saisin pudotettua semmosen "teräsmiehen". Huomasin samalla että silloin kun se liikkuu sitä ei voi tappaa, eikä sekään voi ampua sua. Mutta kun se rupeaa itse räiskimään voi myös sen ampua. Näin olettaisin, mutta hypoteesini kaipaa hieman lisätutkimuksia.

"The team is working on a patch for PS3 and Xbox 360 to address the recent exploits. I'll keep you posted on progress. (via @fourzerotwo)"

Twitteristä poimittua.

Mä rupesin pelaamaan tätä taas varta vasten sen takia että saisin pudotettua semmosen "teräsmiehen". Huomasin samalla että silloin kun se liikkuu sitä ei voi tappaa, eikä sekään voi ampua sua. Mutta kun se rupeaa itse räiskimään voi myös sen ampua. Näin olettaisin, mutta hypoteesini kaipaa hieman lisätutkimuksia.

Se on juurikin näin miten sanot. Vmäisiä kuu-ukkoja jotka lentävät taakse ja alkavat ampua. :(

Mutta onko se nyt loppujen lopuksi niin tärkeää? eI minua ainakaan hetkauta yhtään, jos joku tulee kultasen ak:n kanssa vastaan. Nämä maalaukset on mukava lisä peliin, mutta mielestäni on naurettavaa saalistaa niitä "gagettamalla"!

Ymmärrän toki, mutta ainut syy miksi niitä aloin tällä tavoin keräämään pari päivää sitten oli lentävä kuu ukot. heti kun tää haxi saadaan patchattua, loppuu camojen "haalinta *usettamalla". (pelaan siis ps3 versiota)

"The team is working on a patch for PS3 and Xbox 360 to address the recent exploits. I'll keep you posted on progress. (via @fourzerotwo)"

Twitteristä poimittua.
Helvetin hienoa, että ne tekevät päivityksen. Eiköhän sitä odotellessa ehdi pelata vaikka NHL 09 tai GH Metallicaa tai Wawii..

Ei toi ufoilu haitannut niin pahasti viellä kun pelkät spedet palloilivat yksinään taivaalla. Nyt tänään kun pelailin niin koko peli menee jumiin näiden dorkien takia :/
Kun erän pitäisi alkaa niin kaikilla on liitely päällä eikä kukaan voi alkaa pelaamaan normaalisti :( Toooooosi kivaa ....

Voi vähän hajottaa jos ton leijailun haxorointi on yhtä helppoa mw2 parissa meinaan se tappaisi pelin heti juurilleen. Siinä vaiheessa voisi toivoa sonyn alkavan paukuttaa vasaraa aika raskaalla kädellä.

Ylös Bottom