No tuskin toi elinikäinen banni onnistuu, kun kuitenkin voi luoda 20 tiliä toho pleikkarille. Avaa vaan uuden tilin jos yksi bannitaan.
Ei toi ufoilu haitannut niin pahasti viellä kun pelkät spedet palloilivat yksinään taivaalla. Nyt tänään kun pelailin niin koko peli menee jumiin näiden dorkien takia :/
Kun erän pitäisi alkaa niin kaikilla on liitely päällä eikä kukaan voi alkaa pelaamaan normaalistiToooooosi kivaa ....
Voi vähän hajottaa jos ton leijailun haxorointi on yhtä helppoa mw2 parissa meinaan se tappaisi pelin heti juurilleen. Siinä vaiheessa voisi toivoa sonyn alkavan paukuttaa vasaraa aika raskaalla kädellä.
Moi
Boksilla pelasin tätä paljon mut valaiskaa minua et mikä vika tämä lentely on eli onko siellä ihan oikeasti sellainen bugi et miehet "lentää"?
-vonrampe-
Tuskin MW2:ses toi haxarointi tulee onnistumaan, kuten jo aikaisemmin sanoin. Niin todnäköisesti tekevät niin, niikun muutamissa peleissä jo on että ei pysty kopioimaan savetiedostoja esim muistitikulle. Niin eivät pääse puuceelle niitä vääntämään!
Niinpä, harmillistahan se on. Mutta aika varma tapa estää noi hakkerit. Koska muuten siinä ei pitkään menisi kun MW2:ses lentäis teräsmiehii, mutta ei toi nyt niin haittaa, toi on lähinnä yksinpeli ongelma, moninpelissähän ne ns saavutukset säilyy vaikket ottaiskaa tikulle niitä savetiedostoja. Trophy metsästäjilläkin on sitten hieman hankaluuksia, kun on esim vaikka menossa just Hardilla läpi ja jostain syystä vehkeet kaatuu eikä pysty kopioimaan tiedostoja, niin joutuu aloittaa yksinpelin alusta, jotta pääsee taas sinne tiettyyn pisteeseen asti metsästämään sitä tiettyä trophyä.
Mutta tämmöstä tää on, hakkereita kun halua estää niin väkisin siinä joutuu jostain luopumaan. Saavat toki keksiä paremmankin keinon, mutta niin kauan kun hakkerit saa tiedostot puuceelle niin kyllä ne keinot keksii. Luulen ainakin niin!
Tänään testailin uutta pelityyliä kun alkaa tollanen perus paska tympääntymään.. Aseena: mini-uzi silenced tai p90 silenced, bandolier, UAV jammer, dead silence. Sit menee vaikka dominationiin ja siellä sniikkaa niitte ukkojen taakse ja niitä puukottelee ja tällästäBlocissa vihuja camppi iha hulluna yhes talos ni menin niitte taakse ja puukotin joku 4 putkee ja sit ammuin niitä jostai nurkasta. Yllättävän tyhmiä vihuja, luultavasti kattoo kokoajan sitä karttaa (jos UAV päällä) niin ei tajua. =)
Videokin löytyi:
Koskas tämä kyseinen glitchi on löydetty? Viimeksi oon tainnut pelata pari viikkoa sitten, eikä silloin näkynyt moista.
Joo, noita videoita on varmaan juutuubi pullollaan, mä en vaan itse kertakaikkiaan käsitä sitä asiaa että miten ne itse lentäjät oikeesti nauttii siitä pelaamisesta sielä yläilmoissa, eihän siinäkän mitään hirveen jännää mun mielestä oo. Varmaan enemmänkin sitä että aiheutetaan kaaosta ja vihaa toisia pelaajia kohtaa ja että on kivaa häiritä toisten pelaamista.
Noh päivitystä odotellessaa...
Nuubituubit?Luulenko vaan vai onko tässä konsoliversiossa enemmän camppereitä?
Jotenkin tuntuu etteu jengi muuta teekään kun istu nurkassa ja odottaa et joku menis ohi...
Ja ne nuubituubit stna
"kokeneetkin"pelaajat tuppaa käyttää niitä...