Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu ei kiitos glitchaus-vinkeille ja glitchaajille. Niistä ei ole minkäänlaista iloa tai jos on, suosittelen vaihtamaan pelin Gears of wariin. Siellä niitä kartan ulkopuolella juoksevia pässejä riittää jo ihan tarpeeksi. Tämä peli on ollut liiankin glitch-vapaa, niin en toivo asian pahenevan tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu ei kiitos glitchaus-vinkeille ja glitchaajille. Niistä ei ole minkäänlaista iloa tai jos on, suosittelen vaihtamaan pelin Gears of wariin. Siellä niitä kartan ulkopuolella juoksevia pässejä riittää jo ihan tarpeeksi. Tämä peli on ollut liiankin glitch-vapaa, niin en toivo asian pahenevan tulevaisuudessa.

nuo glitchit onnistuu vain Old School modessa jossa hyppy on korkeampi kuin normaalisti. ei onnistu normaali pelissä nuo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu ei kiitos glitchaus-vinkeille ja glitchaajille. Niistä ei ole minkäänlaista iloa tai jos on, suosittelen vaihtamaan pelin Gears of wariin. Siellä niitä kartan ulkopuolella juoksevia pässejä riittää jo ihan tarpeeksi. Tämä peli on ollut liiankin glitch-vapaa, niin en toivo asian pahenevan tulevaisuudessa.

yllättäen sonera temppuilee ja tuli kaks kertaa...onneks vaihtuu tän kuun jälkeen netikkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Monen mielestä olen omituinen sillä on tullut pelattua tiimipelimuotoja vain n. 50 ja nekin vain kun kamut ovat kutsuneet mukaan:p
Minä pidän noista FFA-matseista...sillä minulla on hyvin herkkä liipaisinsormi ja sillä on tullut vähän omiakin ammuttua:o
FFA-matsi on helpompi mulle: Kaikki ovat vihollisia eikä tartte välittää joukkue tovereista:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täysin sama juttu; meen aina free for all, muita ainoostaan jos joku kutsuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tulipahan törmättyä ensimmäiseen cheatteriin tässä pelissä.

kaverin rank oli jokaisessa mapissa eri, aina kuitenkin niin,
että oli sama rank, kuin oikeasti korkeimmalla rankilla pelaavalla.
jokaisesta kuolemastaan sai statseihinsa yhden tapon (ei käyttänyt martydormia/last standia)

HC-muodossa vedettiin ja silti tuntui kaverilla olevan jatkuvasti UAV päällä,
kun tiesi tasan tarkkaan mistä milloinkin joku on tappamaan tulossa.

liitteeksi kuva, josta jokainen voi ihailla herran hienoa klaanitagia.
kyseisen herran kanssa tuli kuitenkin kolmella mapilla pelailtua,
jonka jälkeen oli pakko sammuttaa koko kone, ettei alkanut ärräpäät lennellä.

havaitsin muuten samalaisen tagin alla liikkuvan pelaajan aiemmassakin servussa,
mutta ei käyttänyt mitään paranormaaleja ominaisuuksia (tai ainakaan en huomannut..)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vanhalla Xboxilla ja Halo 2:ssa jengi sai tollasia ihme merkkejä tageihin Action Replaylla. Ja pelimuodot olivat custom-peleissä ihan häröjä. Tyyliin [tähän oma gamertag] is a motherfucker, yms. En muista pystyikö peliä modaamaan mitenkään AR:lla? Joku muistikuva loputtomista naateista on.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

liitteeksi kuva, josta jokainen voi ihailla herran hienoa klaanitagia.
kyseisen herran kanssa tuli kuitenkin kolmella mapilla pelailtua,
jonka jälkeen oli pakko sammuttaa koko kone, ettei alkanut ärräpäät lennellä.

Ton tagin saa tehtyä jos on usb-näppäimistö. Eilen tuli muutama suomalainen vastaa jolla oli samanlainen tagi.
Eipä tullu niitä vastaan pelattua ku piti ihme älämölöä joten lähin pois. Toivotaan ettei noita tageja ala kaikilla olemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kyllä ihmetyttää...:eek:
Olin pelaamatta vain n. 4 päivää ja huomasin pari juttua:
1) ovatko tyyppien taso noussut huimasti vai minun laskenut...vai ovatko he alkaneet kunnolla käyttämään Juggernaut ja Stopping Power perkiä?:p
2) ovatko spawn paikat muuttuneet. aikaisemmin piti kunnolla etsiä tyyppejä nyt vain kävellä pari metriä ja katos! takaa tuli ja puukotti.
No kai se vain johtuu mun huonosta tasosta :rolleyes:
Parhaimmillaankin sain vain 4 voittoputkia:o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ton tagin saa tehtyä jos on usb-näppäimistö. Eilen tuli muutama suomalainen vastaa jolla oli samanlainen tagi.
Eipä tullu niitä vastaan pelattua ku piti ihme älämölöä joten lähin pois. Toivotaan ettei noita tageja ala kaikilla olemaan.

Joo tollasen tägin saa kuulemma näppiksellä ja asettelemalla näppiksen kieleksi hollannin. Muu tuossa haxijutussa kuulostaa kyllä ihan oikealta haxaukselta silti...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC-muodossa vedettiin ja silti tuntui kaverilla olevan jatkuvasti UAV päällä, kun tiesi tasan tarkkaan mistä milloinkin joku on tappamaan tulossa.

Itse kans huomannu jtn tollaist, itseasias kakski kertaa. Killcamista näki ku äijä juoksenteli kerrosta mun yläpuolella ja kattoi lattiaa.. yhtäkkiä hyppäs ikkunasta ja vielä ilmassa tappoi mut.. eikä tietääkseni vastustajilla ollu UAV-radaria pääl, sillä tämä sama tyyppi veteli aivan älyttömiä tappoja. Lvl oli 18 ja iha aloitustasolla.

Myöhemmin tapasin sellaiseen tyyppiin jolla kans oli toi R3 ja L3 juttu clantagissa. Pelas mun kaa samal puolel ja vei jatkuvasti kaikkien fragit.. yllätyin ja olin ihan pihal miten tyyppi veti killejä toinen toisensa jälkeen :eek:

Aluksi epäröin että on tullu jonku sortin xiittejä, mutta en jaksanu ottaa tosissaan. Näköjää muutki ovat huomanneet xiittien leviävän pleikka kolmosen codissa, vai olenko väärässä? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joku noobi ampu mua ekalla heduun, taitaa xiitit olla leviämässä.

Ei näytä hyvältä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

en tiedä oliko Xiitit käytössä meidän eilisessä klaani matsissa. vastustajat sai koko ajan ilmaiskun. siis nyt meinaan ihan 10-30s välein. oli pikkasen hämärää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kyllä ihmetyttää...:eek:
Olin pelaamatta vain n. 4 päivää ja huomasin pari juttua:
1) ovatko tyyppien taso noussut huimasti vai minun laskenut...vai ovatko he alkaneet kunnolla käyttämään Juggernaut ja Stopping Power perkiä?:p
2) ovatko spawn paikat muuttuneet. aikaisemmin piti kunnolla etsiä tyyppejä nyt vain kävellä pari metriä ja katos! takaa tuli ja puukotti.
No kai se vain johtuu mun huonosta tasosta :rolleyes:
Parhaimmillaankin sain vain 4 voittoputkia:o

Haha. Itsekin olin pelaamatta muutaman päivän ja ihan samat jutut pyöri mielessä. Varsinkin tuo spawnijuttu, jotenkin tänä iltana on turhan usein käynyt niin, että spawnatessa joku juoksee selkään puukon kanssa. Lopetin itseasiassa pelaamisen kun kuolin 2 kertaa putkeen 5 sekuntia spawnin jälkeen.

5 killin streakkeja sain ehkä kolme-neljä parissa tunnissa, helikopteria en kertaakaan, kun taas ennen taukoilua helikopteri tuli tilattua lähes joka toisessa mapissa.

Mitä tästä opimme? Ei pidä taukoilla ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiwa juttu, alkaa pahasti näyttää siltä että tämäKIN nettipeli jota oikeasti pelaisin innolla (CS:S toinen) pilataan xiittauksella... Ei khettu kyllä sellaset osaa pilata peli-ilon aika rankalla kädellä :/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko cheattaus edes mahdollista PS3:lla? Edes boxilla se ei ole mahdollista, vaikka kone on jo pari vuotta ollut markkinoilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

periaatteessa xiittauksen ei pitäisi olla mahdollista PS3:lla, koska tuo koko systeemi on sen verran suljettu. Eihän sitä pääse muokkamaan kuin pintapuolisesti, eikä pelien tiedostoihin pääse. Eihän tuonne voi asentaa edes mitään ohjelmia.
Se mitä oon lukenu joskus jostai cheatti- /viruskoodaja foorumilta, nii porukka sanoi jättävänsä PS3:n rauhaan ja keskittyvänsä Boxiin. Syynä hyvin pitkälti Linux...
(Kävin lueskelemassa niitä, koska olin PC:n BF2 admin. Piti tutustua vihollisien asekehitykseen :D )

Luulis, että ennen xiittien saamista PS3:lle saataisiin DivX:iin tekstitystiedostot toimimaan.
Sen verran suljettu järjestelmä, että edes se ei toimi...

Tietty vaihtoehtona on se, että Sonylta on päässy karkaamaan se "koodi" millä tuohon saa asennettua ohjelmia yms...(Niinkuin DivX päivitys 2.10:ssä)
Onhan noita ps3:ia jotkut modannu jo aika rankasti, kun käy lueskelee esim britti-foorumeilta, mutta lähinnä multimedia käyttöön... Missään ei ole tullu vastaan cheattien onnistumisesta.

Jännityksellä ootellaan ja toivotaan, että ne meganörtit jättää tän rauhaan...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itseasias tuntuu vahvasti että se on mahdollista.:(
Xbox360_lläkin menee cheatit läpi kevyesti osaavan käsis. Joten ei PS3:n pitäisi muodostaa poikkeusta.

Kahlasin juuri monet sivustot läpi täs.. ja kattelin nimittäin juuri yhden videonkin, jossa mm. resistance pelin avulla saatiin jotenki ujutettua omaa "koodia" ps3:een ja ajettua sitä siellä.

Moisten avullahan käyttöön voi ujuttaa varmaan juuri kaikenlaisia hackejakin peliin..aimbotteja, wallhackeja ym ikävyyksiä.

Ja viime viikolla tuli omin silmin nähtyäkin sankari joka veti joillain übercheateil meneen.
Edes yli-ihminen ei voisi niin nopeasti vetää hedareita putkeen ja äijää kumoon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itseasias tuntuu vahvasti että se on mahdollista.:(
Xbox360_lläkin menee cheatit läpi kevyesti osaavan käsis. Joten ei PS3:n pitäisi muodostaa poikkeusta.

Kahlasin juuri monet sivustot läpi täs.. ja kattelin nimittäin juuri yhden videonkin, jossa mm. resistance pelin avulla saatiin jotenki ujutettua omaa "koodia" ps3:een ja ajettua sitä siellä.

Moisten avullahan käyttöön voi ujuttaa varmaan juuri kaikenlaisia hackejakin peliin..aimbotteja, wallhackeja ym ikävyyksiä.

Ja viime viikolla tuli omin silmin nähtyäkin sankari joka veti joillain übercheateil meneen.
Edes yli-ihminen ei voisi niin nopeasti vetää hedareita putkeen ja äijää kumoon.


Anteeksi kielenkäyttöni...

Voi VIT*N luuserinörtit! Hemmetti kun pitää alkaa väsää tsiittejä, jos ei muuten pärjää...
Tollot prkl!:mad:


Nooooiiiinnn, kylläpäs helpotti avautuminen :D

PS. Auttaiskohan jos näkee ylihyvän tyypin nii pistää IW:lle sähkärin ja varoittaa cheateista ja mainitsee pelaajan nimen... Siinähän sitten cheatterin runkku ihmettelis, kun PS3 bannattais sarjanumeron perusteella eikä IP:llä... :D

Ja vielä kerran anteeksi kielenkäyttö..:o
 
Ylös Bottom