Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sanokaas onnistuuko se nettipelaaminen ollenkaan NAT 2:lla?
Ei ikinä yhdistä, vai ei satunnaisina kertoina yhdistä?

Muntu sanoi:
Sanokaas onnistuuko se nettipelaaminen ollenkaan NAT 2:lla?
Ei ikinä yhdistä, vai ei satunnaisina kertoina yhdistä?

Itsellä ainakin COD3 nettipeli toimi todella harvoin ja vain, jos serverillä oli vähän porukkaa. COD4 taas kokeilin muutaman kerran enkä päässyt mihinkään pelaamaan, minkä jälkeen laitoin piuhalla kiinni, jolloin taas toimi samantien.

Everlast sanoi:
Mulla toimi NAT3 betassa ainakin.
Hmm... Uskon kyllä että se on muutamasta portista kyse, ei kokonaan siitä että pitäisi NAT olla 1.

tuli nyt hommattua. Ihan hauskalta vaikuttaa alun mukaan.

Huom: peliä pelataan sitten toisiksi vaikeimmalla tai vaikeimmalla :p

aika haastavaa kun yksikin kuti voi hengen viedä.

PORTIT jotka pitää avata että pystyy pelaamaan netissä.
Jos joku ei jaksa avata linkkiä, niin portit ovat:
"Call of Duty 4: Modern Warfare uses ports 3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 5223 (TCP)."

Muntu sanoi:
PORTIT jotka pitää avata että pystyy pelaamaan netissä.
Jos joku ei jaksa avata linkkiä, niin portit ovat:
"Call of Duty 4: Modern Warfare uses ports 3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 5223 (TCP)."
Mistä nuo avataan? :o

Mä oon siis iha purjeessa?

3h nopea kokeillun, niin arvosteluksi on hyvät grafiikat, äänet oli hyvä materiaalia :D.Sitten se pelin tempo on sopivan nopea, että minun refleksini käy voimille :rolleyes:

PS. Nettipeliä kokeilin 3 peliä niin kuolemia on vain 4 enemmän kuin tappoja eli aika hyvin pärjäsi, kun osaa pelata.

opa95 sanoi:
Mistä nuo avataan? :o

Mä oon siis iha purjeessa?
Joku IP-osote tai vastaava pitää kirjottaa selaimeen. Äksien tilalle numeroita, se on jotain tyyliin xxx.xxx.xxx.xxx, xx.x.x.xx tai muuta. En yhtään kyllä tiiä mistä näkee mikä on oman routerin osote-systeemi.

Eiköhän sekin riitä että Purkista on laitettu Ps3:n ip (DMZ tms.) jolloin julkiset portit olisi auki?
Toimii tuossa Nat type 3 hommassa, olenko väärässä?

Yks nettipeli takana (ja muutama taisto veljen kanssa jaetulla ruudulla) ja voin kyllä nyt jo sanoo että voittaa Warhawkin.
Ihan ookoosti meni, lopussa taisi olla jotain tyyliin 9 tappoa ja 10 kuolemaa

HELP!

Yksinpelinä tuntuu todella hyvältä alkuminuuttien perusteella.

Mutta muissa osissa alkavatkin ongelmat
Moninpeliin en pääse kun raksuttaa loputtomasti loading game settings
Split screenin lataus taas jumahtaa aivan alkumetreille ja ohjaimen ainutkaan nappi ei enää reagoi vaan joudun vetäisemään itse laitteesta virrat poikki.

Olisi tietenkin kiva päästä pelailemaan muutakin kun pelkkää omaa kampajaa.

Kenelläkään kokemuksia vastaavasta / ratkaisuja näihin???

Kiitos jo etukäteen avusta!

Takakannessa on 1080p merkintä, mutta pyöri 720p tilassa.. :confused:

Ja mulla taas heittää tyhjälle servulle nettipelissä, jonne ei muita pelaajia tule... WTF!?
Nojaa, pukkaa taas tätä vanhaa vittumaista DNS-erroria tää meijän paska routeri, joten en taaskaan muutamaan tuntiin pääse pelaamaan...

BTW, jo kolmannessa matsissa olin omasta joukkueesta ekana, ja kaikista pelaajista tokana. Kiitos perhanan hyvin toimiville kontrolleille

Nettipeli oikeastaan parempi mitä Betasta jäi käteen. Kentät on kohtuullisen hyviä ja nuo Challenget on mukavia, siinä on vähän tavoiteltavaa että nuo kaikki saa kasattua. Itsellä pari kertaa jäi kanssa tuo haku polkemaan tyhjää, se korjaantui sillä että menin pois hausta ja aloin hakemaan uudestaan.

Sanoisin että hands down ps3n paras peli, ainakin ensi viikkoon asti... :)

Jonkunlainen viestitys systeemi olisi tarpeessa, nyt ei porukka invi peleihin mukaan :/

Nojaa...
aikaisemmin valittamani ongelmat selvisivät sitten parilla buutilla ja nettimoninpeli tuntuu melkoisen koukuttavalta...
Pelissä lienee sama puute kuin monissa muissa vastaavissa (paitsi Warhawk), eli samalla konsolilla ei pääse useampi pelaamaan??? Onko näin vai selaanko manuaalin läpi :confused:

Offline peleihinkään ei tunnuta online-aikakautena juuri panostavan, vaan botit loistavat poissaolollaan..

Muilta osuuksilta 10 pistettä tälle pelille.

Joo, online-pelistähän tämä aika vahvasti elää. Itsellä harmittaa hieman alun sössimiset, niiden takia tilastot ovat surkeat. Taitaa olla T/K ratio jotain 0.70 luokkaa, vaikka viimeisimmissä peleissä onkin tullut aikasta vahvaa tulosta.
Mutta mitäs noista tilastoista, kukaan niitä katsele kuitenkaan :p

Pari kertaa online-peleissä näkynyt Konsolifinniläisiäkin puolustamassa kunniaansa, hieno homma. :rolleyes:

Ainoa mikä meikäläistä harmittaa on kun ei pysty lähettää pelissä viestejä toisille, tai en ainakaan mä oo onnistunu. Muuten aivan lositava peli

Ylös Bottom