Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen oli aika matsit. Yks suomiservu pelas Ground Waria ja mukana oli pelkkiä suomalaisia, toisaalla taas pelattiin HCSD:tä(myös pelkillä kotimaisilla voimilla) ja itse pidän siitä enemmän ja oli tuttuja siellä joten pelasin siellä. Muutaman kerran kävi hassusti ja kuulin vastustajan tiimichatin koko kenttien ajan... aika kiva kun sieltä kuuluu kentän alussa "aalle aalle, mennään aalle" :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo mullakin tuli välillä noita että kuuli vastustajien puheet vaikka ei ollutkaan sitä perkkiä. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla tulee tuo joskus klaanimatseis..
CTd:tä vastaan kuului pelkästään vihut..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo mullakin tuli välillä noita että kuuli vastustajien puheet vaikka ei ollutkaan sitä perkkiä. :eek:

Sähän olitkin siinä servulla mitä Pforce hostas, sen puhe kuuluu aina vastustajille :D Taitaa olla pelissä joku bugi?

Hyvät pelit oli eilen, tänään uusiks illalla?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen samaa mieltä. Koko peli olisi pitänyt suunnitella Hardcore pelimuotona.

No ei välttämättä kokonaan, mutta olisihan tuo ihan mukavaa jos kaikki pelimuodot olisivat myös HC:na.
Itse en oikeastaan muuta pelaakkaan kuin HC:ta, ja silloinkin lähinnä TDM:ää, niin käy tökkimään pikkuhiljaa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC, pelaajille jotka eivät kykene ampumaan normaali kestoisia vihuja. Riittää että sohaisee tähtäintä vihussa thats it.... IMO.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nää HC -normaali kiistelyt kannattaa jättää heti koska toiset tykkää ampua kolme ammusta ja toiset puoli lipasta vastustajaan. Molemmissa tarvitaan tietynlaista taitoa mitä toisessa muodossa ei. Ite tykkään siitä enemmän jossa se kuka ampuu ensin tappaa toisen kuin siitä että amput toista se kääntyy ja ampuu sut head shotilla:) Makuasia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC, pelaajille jotka eivät kykene ampumaan normaali kestoisia vihuja. Riittää että sohaisee tähtäintä vihussa thats it.... IMO.

Vähän heikko yleistys, ei ne nyt aivan noin helpolla putoa. Samaa voisi sanoa ei-HC pelimuodoista: Pelaajille jotka ovat liian tyhmiä ymmärtämään että keskellä katua seisominen ja maisemien tiirailu voi viedä hengen.

Itse pelaan molempia, hiippailupuoli S&Dtä ja TDM tavallisena.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC, pelaajille jotka eivät kykene ampumaan normaali kestoisia vihuja. Riittää että sohaisee tähtäintä vihussa thats it.... IMO.

No hohhoijaa.

Vaikka kyseessä onkin videopeli niin haen siitä edes jotain realistisuutta.Eli tuskin aikuisten oikeassa elämässäkään menee puolta lipasta miehen tiputtamiseen.
Ne on ne super mario pelit erikseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC, pelaajille jotka eivät kykene ampumaan normaali kestoisia vihuja. Riittää että sohaisee tähtäintä vihussa thats it.... IMO.
Minulle tavallinen TDM on helpompaa, silti (tai ehkä juuri siksi) pidän kuitenkin enemmän HC-pelimuodoista. Realistinen meininki vaan miellyttää enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähän porukka tippuu viellä normaalissakin suht hätäseen jos on stoppari ja joku vähänkään tehokkaampi ase.

Se oldschool onkin sitten asia erikseen. Siellä se meno on melko naurettavaa kun porukkaa saa porata lipaskaupalla ennnekuin niiltä lähtee henki.... Tosin kait osa porukasta tykkää siitäkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC, pelaajille jotka eivät kykene ampumaan normaali kestoisia vihuja. Riittää että sohaisee tähtäintä vihussa thats it.... IMO.

Normimatseissa itseäni häiritsee eniten että kartasta näkee aivan liikaa, vai vaatikos se sitten taitoa nähdä kartalta missä joku sniperi on, ja mennä puukon kanssa selkään ? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Normimatseissa itseäni häiritsee eniten että kartasta näkee aivan liikaa, vai vaatikos se sitten taitoa nähdä kartalta missä joku sniperi on, ja mennä puukon kanssa selkään ? :rolleyes:

riippuen snipusta;) esim mua ei melkeen ikinä tapeta selästä. saan lähes aina tapettua ne jotka tulee selkään. useimmiten kuolen sniputtaessa toisen snipun luotiin tai sitte joku ampuu m16.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Normimatseissa itseäni häiritsee eniten että kartasta näkee aivan liikaa, vai vaatikos se sitten taitoa nähdä kartalta missä joku sniperi on, ja mennä puukon kanssa selkään ? :rolleyes:
Mää käytän kleikkoi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse olin pitkään sitä mieltä, että HC:tä pelataan vain pakon edessä, jos sattuu olemaan enemmistö sen kannalla - ja sitä olen vieläkin, openeilla heilun mieluummin ns. normaalissa pelimuodossa. HC:tä pelattaessa tosin löytyy eräs loistava pelimuoto eli Search & Destroy, siihen tämä HC:n ´realistisuus´ sopii parhaiten. Heittomerkit laitoin sen takia, että eilen tuli pelattua lukuisia pelejä Suomalaisten kanssa ja testattiin sitten, miten helposti kuolee jos ammutaan pistoolilla esim. jalkaan - tulos oli yhdellä kudilla, ampui sitten isovarpaaseen tai polveen muutaman metrin päästä. Kuulostaa naurettavalta, että headshot on sama asia kuin mikä tahansa muu vartalon osa HC-pelimuodossa.

HC-fanit, laittakaa ns. normaalimuotoon Stopping Power tehokkaaseen aseeseen ja käyttöön hyvätehoinen snipu tai M16 ja tippuu yhdellä kudilla tai burstilla jos osaatte ampua keskivartaloon. Nopeasti ampuva ase taas silloin jos olette hyviä ampumaan päänuppiin. Pärjäätte paremmin, vaikka pitääkin ampua enemmän - ja sivuliikettä mukaan takaisin ammuttaessa, niin vihut eivät saa niin helposti hengiltä - vaikka yleensä HC:tä enemmän pelaavat ovatkin tottuneet siihen, että vihu on jo kuollut lähes saman tien, kun sitä ampuu ja edelleen jökötetään paikallaan siinä kohtaa mistä ampuminen aloitettiin.

Keskustelua tästä nyt saisi paljonkin, mutta taitaa mennä enemmän vastakkaisten mielipiteiden sodaksi - ja tämäkin oli vain oma mielipiteeni.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelailin muutamat free-for-all:it tuossa pitkästä aikaa. Pelihän menee näin; tetsaat eteenpäin ja tunnet kipua selässä (vihu ampuu sua), kännyt ympäri ja sitten alatte ampumaan toisianne mielipuolisina, molemmat siksakkaa sivuttain ja se joka nyt ehtii saamaan sen 6-8 luotia kroppaansa (mitä se kuolema vaatii?) kuolee ensin.

Ilman stopparia tota on ihan turha edes yrittää pelata. On toi normipelikin ihan hauskaa välillä; siinä oppii tähtäilemään liikkeessä. Mutta sitten kun tosissaan pelataan niin HC only.

Normipelin huono puoli on nimenomaan se että ei ole juurikaan väliä miten pelaa. Senkun testaa pitkin kenttää ja kun alkaa tulemaan luotia ni sitten vasta alkaa kaksintaistelu. HC:ssa kun suhun osuu olet luultavasti jo kuollut, joten joutuu enemmän taktikoimaan sitä omaa peliä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelailin muutamat free-for-all:it tuossa pitkästä aikaa. Pelihän menee näin; tetsaat eteenpäin ja tunnet kipua selässä (vihu ampuu sua), kännyt ympäri ja sitten alatte ampumaan toisianne mielipuolisina, molemmat siksakkaa sivuttain ja se joka nyt ehtii saamaan sen 6-8 luotia kroppaansa (mitä se kuolema vaatii?) kuolee ensin.

Ilman stopparia tota on ihan turha edes yrittää pelata. On toi normipelikin ihan hauskaa välillä; siinä oppii tähtäilemään liikkeessä. Mutta sitten kun tosissaan pelataan niin HC only.

Ei sitä stopparia tarvitse, jos osaa valikoida oikean aseen oikeaan kenttään. Itselläni ainakin on äärimmäisen harvinaista, että kaveri jota olen aloittanut ampumaan selästä niittaisikin minut.

Nyt olen pelaillut tässä pitkästä aikaa UT:n sijasta Codia ja täytyy vaan ihmetellä, että miten PASKA nettikoodi Codissa on. Viimeisimpinä vitutuksina tänään host ended-pelit kolme kertaa putkeen siinä vaiheessa, kun olemme tasatilanteessa ja pommi on juuri räjähtämäisillään. Toinen asia, joka nosti jälleen kerran tunteet pintaan oli että pelasin monta kertaa täysillä palkeilla-->Näen vihun ensimmäiseksi ja ammun, ei saatana kuole-->killcamista toteankin, että kaverihan se minut ensiksi näki. On meinaan hieman ärsyttävää, varsinkin kun pelissä yleensä se nopeampi gunslinger voittaa, toisin kuin UT:ssa.
 
Ylös Bottom