Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jep, varsinainen Einstein-väläys vetää 5vs5 TDMää, ei kiitos.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

hehe, sillon kun cod4 ilmesty niin oli vähän eri ääni kellossa täälä foorumilla :D porukka suorastaan vaati respamuotoja. ja kun ehdotettiin s&d cuppien jne pelimuodoks ni ei käynyt sitten millään. parempi myöhään ku ei millonkaan :) toki tdm on parhaimmillaan hyvinkin taktista puuhaa, mutta eipä sekään näille voice systeemeillä onnistu. S&D rulessss!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En kyllä itsekkään ollut aluksi tuon TDm:än puolella.

Aluksi kokeiltiin laittaa ihan leddereitä tuonne sivuille mutta totesimme että se oli aivan lian buginen homma hoitaa joten päädyimme hoitamaan vain cuppeja ja turnauksia.

Ja koska tuolla on vasta alussa nuo cupit ja turnaukset niin J.Rhy@n päätti laittaa ehkä hieman helpommin hoidettavissa olevan TDm:än.

Tulevaisuudessa saattaa tulla enemmän S&D:tä

Enkä oikein usko että tuo TDm nyt olisi niin paha että heikottaa rupeisi, kyllähän sitä nyt 1 matsin voi viikossa pelata :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En kyllä itsekkään ollut aluksi tuon TDm:än puolella.

Aluksi kokeiltiin laittaa ihan leddereitä tuonne sivuille mutta totesimme että se oli aivan lian buginen homma hoitaa joten päädyimme hoitamaan vain cuppeja ja turnauksia.

Ja koska tuolla on vasta alussa nuo cupit ja turnaukset niin J.Rhy@n päätti laittaa ehkä hieman helpommin hoidettavissa olevan TDm:än.

Tulevaisuudessa saattaa tulla enemmän S&D:tä

Enkä oikein usko että tuo TDm nyt olisi niin paha että heikottaa rupeisi, kyllähän sitä nyt 1 matsin voi viikossa pelata :)
Toivottavasti tarkoitat tolla cod5, koska cod4 turnauksille tuskin löytyy kysyntää enää tulevaisuudessa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Uskoisin kyllä tulevaisuudessakin CoD4:sen pysyvän hyvin edustettuna. Ainakin mikäli IW:n edellisien CoDien suosioon on uskominen. Eivät kaikki automaattisesti siirry seuraavaan CoDiin. Osalle ostopäätökseen vaikuttaa varmasti myöskin se, että kyseessä ei ole "aito" CoD, koska tekijänä onTreyarch.
E: Saattaa tietysti käydä myös toisin, kun tämä on eka CoD:ni konsolilla, mutta PC puolella ainakin CoD2:nenkin on vielä ihan hyvin edustettuna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä tuo cod4 tulee pysymään elossa vielä kauan. Itse en ainakaa suunitellut lopettavani sen pelaamista vaikka cod5 onkin tulossa.

Ostaa kyllä aion tuon CoD5:en.

Mikä idea olisi jättää CoD4 unholaan kun ei edes ole samojen tekijöiden kuin CoD5.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä tuo cod4 tulee pysymään elossa vielä kauan. Itse en ainakaa suunitellut lopettavani sen pelaamista vaikka cod5 onkin tulossa.

Ostaa kyllä aion tuon CoD5:en.

Mikä idea olisi jättää CoD4 unholaan kun ei edes ole samojen tekijöiden kuin CoD5.
No vaikka se ei ole samojen tekijöiden tekemä, on se periaattessa täysin sama kuin cod4, mutta vain uusilla mapeilla, aseilla ja parilla uudella perkillä.

Toki osa pelaajista jää vielä jyystämään cod4:sta, mutta se on vain kylmä tosiasia, että kaikki astetta kovemmat klaani lopettaa cod5:sen ilmestyessä viimeistään cod4:n pelaamisen. Suurin osa on lopettanut jo aikoja sitten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No vaikka se ei ole samojen tekijöiden tekemä, on se periaattessa täysin sama kuin cod4, mutta vain uusilla mapeilla, aseilla ja parilla uudella perkillä.

Toki osa pelaajista jää vielä jyystämään cod4:sta, mutta se on vain kylmä tosiasia, että kaikki astetta kovemmat klaani lopettaa cod5:sen ilmestyessä viimeistään cod4:n pelaamisen. Suurin osa on lopettanut jo aikoja sitten.

Kun COD 5 ilmestyy, ei meikäläistä näy enää nelosen lobbyissa ainakaan pariin, kolmeen kuukauteen. On meinaan kartat niin kuluneita, niin kuluneita. Eksyisin täällä kotikylässä helpommin kuin cod 4:ssä. :D

EDIT: Pari kolme kuukautta on ehkä liian vähän, sillä niihin aikoihin ilmestyy sitten kauppoihin se toinen iso peli, KZ2.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No vaikka se ei ole samojen tekijöiden tekemä, on se periaattessa täysin sama kuin cod4, mutta vain uusilla mapeilla, aseilla ja parilla uudella perkillä.

Toki osa pelaajista jää vielä jyystämään cod4:sta, mutta se on vain kylmä tosiasia, että kaikki astetta kovemmat klaani lopettaa cod5:sen ilmestyessä viimeistään cod4:n pelaamisen. Suurin osa on lopettanut jo aikoja sitten.

En lähde arvuuttelemaan tässä asiassa. Voi olla jopa että omasta puolestani jää CoD4 kokonaan pois tuo uuden saapuessa.

Mutta mistä minä tiedän. Se pitää vaan sit nähdä. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on yleensä sillein, että uusissa peleissä on justiinsa semmosta jännitystä, mutta sitten kun on vähän pelannu niin ei sitä pelaamista edes ajattele. Sen takia mun mielestä socomit on hyviä, että kun kuolee, niin jaksaa taas keskittyä seuraavalla rundilla odottelun jälkeen. Tarkoitan siis sitä, että respawnissa tylsistyy nopeesti, varsinkin semmosissa peleissä joita on pelannu jo paljon.

Juuri näin. Itsekkään en ajattele pelaamista kun pelaan esim. COD4, mutta sellaisissa peleissä jossa kuoleee, ja joutuu odottamaan rundin loppua päästäkseen uudelleen pelaamaan, niin kykenee keskittymään peliin paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juuri näin. Itsekkään en ajattele pelaamista kun pelaan esim. COD4, mutta sellaisissa peleissä jossa kuoleee, ja joutuu odottamaan rundin loppua päästäkseen uudelleen pelaamaan, niin kykenee keskittymään peliin paremmin.

Tämän takia itsekin pelaan käytännössä koko ajan S&D-pelimuotoja. Jos respapelissä kuolet, sillä ei useimmiten ole mitään väliä. Kun taas S&D:ssä kuoleminen harmittaa aina rankasti, ja innostus pelaamiseen säilyy paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämän takia itsekin pelaan käytännössä koko ajan S&D-pelimuotoja. Jos respapelissä kuolet, sillä ei useimmiten ole mitään väliä. Kun taas S&D:ssä kuoleminen harmittaa aina rankasti, ja innostus pelaamiseen säilyy paremmin.

Mutta kuitenkin kiinnostukseni CODiin on hiipunut, koska pelatessa ei tule vastaan enään mitään uutta ja pelimuodot/mapit on jo puhkikulutettuja ja siksi tuskin ostan COD5. Vertailun vuoksi omat peliajat Socom2(PS2) n.2vuotta ja vieläkin jaksais pelata, kun taas COD4(PS3) n.4kk ja peli tuntuu jo puhkikulutetulta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta kuitenkin kiinnostukseni CODiin on hiipunut, koska pelatessa ei tule vastaan enään mitään uutta ja pelimuodot/mapit on jo puhkikulutettuja ja siksi tuskin ostan COD5. Vertailun vuoksi omat peliajat Socom2(PS2) n.2vuotta ja vieläkin jaksais pelata, kun taas COD4(PS3) n.4kk ja peli tuntuu jo puhkikulutetulta.
Socomia ainakin omasta mielestä piti lähinnä pystyssä se ihana suomiporukka. Ei naurutta voinu viikonlopusta selvitä jos kävi socomin puolella morjestamassa tuttuja jannuja. Oi niitä aikoja.

sori ot
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta kuitenkin kiinnostukseni CODiin on hiipunut, koska pelatessa ei tule vastaan enään mitään uutta ja pelimuodot/mapit on jo puhkikulutettuja ja siksi tuskin ostan COD5. Vertailun vuoksi omat peliajat Socom2(PS2) n.2vuotta ja vieläkin jaksais pelata, kun taas COD4(PS3) n.4kk ja peli tuntuu jo puhkikulutetulta.

Hassua, että kyllästytte tähän peliin näin helposti. Minä olen pelannut joulusta saakka, kuten olen aiemmin jo sanonut. Minua ei kyllästytä lainkaan. Played on noin 17 päivää.

Kannattaa pelata pelimuotoja monipuolisesti, käyttää eri aseita, ja niin edespäin, sillä silloin peli ei välttämättä olisi niin kyllästyttävä.

Off-Topic: Olen pelannut Call of Dutyn ensimmäist, toista, ja tätä neljättä osaa eikä minua ole koskaan kyllästyttänyt mikään näistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hassua, että kyllästytte tähän peliin näin helposti. Minä olen pelannut joulusta saakka, kuten olen aiemmin jo sanonut. Minua ei kyllästytä lainkaan. Played on noin 17 päivää.

Kannattaa pelata pelimuotoja monipuolisesti, käyttää eri aseita, ja niin edespäin, sillä silloin peli ei välttämättä olisi niin kyllästyttävä.

Off-Topic: Olen pelannut Call of Dutyn ensimmäist, toista, ja tätä neljättä osaa eikä minua ole koskaan kyllästyttänyt mikään näistä.

Asiaa! Mä tykkään sun tyylistä! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Off-Topic: Olen pelannut Call of Dutyn ensimmäist, toista, ja tätä neljättä osaa eikä minua ole koskaan kyllästyttänyt mikään näistä.

Juuri näin, CoD1:stä jaksaa jopa vieläkin aina välillä PC:llä mättää, CoD2:sta puhumattakaan. Todella koukuttavia ovat näistä nettipeleistä saaneet, kuten myös tästä CoD4:sta. Vaikka noita pelitunteja ei tässä pelissä läheskään niin paljoa ole kuin edellisissä CoDeissa, niin silti voin melkeipä sanoa, että ehkä koukuttavin CoD heti 1:sen jälkeen (ykköstä takana onlinessa varmaan sellainen 1500h). Juuri tämä juttu, että aseista voi tehdä vaikka minkänäköisiä versioita saa jaksamaan vielä helpommin. Täytyy todeta, että IW todellakin osaa hommansa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juuri näin, CoD1:stä jaksaa jopa vieläkin aina välillä PC:llä mättää, CoD2:sta puhumattakaan. Todella koukuttavia ovat näistä nettipeleistä saaneet, kuten myös tästä CoD4:sta. Vaikka noita pelitunteja ei tässä pelissä läheskään niin paljoa ole kuin edellisissä CoDeissa, niin silti voin melkeipä sanoa, että ehkä koukuttavin CoD heti 1:sen jälkeen (ykköstä takana onlinessa varmaan sellainen 1500h). Juuri tämä juttu, että aseista voi tehdä vaikka minkänäköisiä versioita saa jaksamaan vielä helpommin. Täytyy todeta, että IW todellakin osaa hommansa.

vcod onkin se ainoa oikea! ainoo mikä harmittaa on puolalaiset ja unkarilaiset koodihomot jotka on ruvennut pilaan viimevuosina tätä nautintoa. FPS peli ei vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan tuosta parane. mapitkin on jo niin puhki koluttuja että vähänkään väkinäisemmällä tiimipelillä ei pysty pärjäämään kärkiporukoita vastaan mitenkään :) kaikki on niin nähtyä että siitä ei vaan pääse pois :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noniin, Cup osallistumiset ovat alkaneet.

Osallisukaa foorumien kautta ja lukekaa säännöt!

http://www.j-rhyan.de/blog/

P.S Cup on vaihdettu TDm:stä, S&D:ksi!!!


Ei taida DMD100 olla ihan turha äijä vai mitä ;)

Edit: Noobtubet on OFF, eli kukaan ei saa käyttää nyyppätuutteja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vertailun vuoksi omat peliajat Socom2(PS2) n.2vuotta ja vieläkin jaksais pelata, kun taas COD4(PS3) n.4kk ja peli tuntuu jo puhkikulutetulta.

Itsekkin SOCOM2:sta 2 vuoden ajan pelanneena mielelläni kuulisin miksi COD4 ei nappaa. Omasta mielestäni (Hardcore) S&D on lähinnä SOCOM2 pelimuotoa, ollen ehkä hitusen rivakampi (tiukemmat aikarajat yleensä).

Muutoin SOCOM2 toissa viikolla pikaisesti kokeilleena (pelaajia oli vieläkin!) pelin lagi + immersio ovat selkeästi heikommat kuin COD4:ssa. Vai oliko 2 vuotta SOCOM2:sta tarpeeksi jotta saman tyyppisen parissa ei enää 4kk:ta pidempään viihdy?
 
Ylös Bottom