Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, vihdoin on saatu modeemi pelittämään. Onhan tämä moninpeli nyt aivan eri planeetalta verrattaessa esim. R6:Vegasiin. Bloc on ainoa kartta, mikä saa äänestämään skippausta. Muuten aivan loistavia kenttiä ovat väsänneet. Ja se tunnelma... Rank on nykyään Captain II eli jotain 32-33,joten omia suosikkisettejä alkaa löytymään:

AK-47+punapiste, M9, RPG, Stopping Power, Extreme Cond.

M16+ACOG, M9, Claymore, Double Tap, Extreme Cond.

AK-47u+punapiste, M9, 3xFlash, Double Tap, Extreme Cond.

Nuo vaihtelee aina vähän pelityylin ja kartan mukaan. Extreme Condition tuntuu itselle aika pakolliselta, kun pystyy helpommin kiertämään vihujen selustaan:D . Tuon AK-47u:n lisäksi tuolla paikalla pyörii muutkin SMG:t kokemuspisteiden takia, mutta se vaikuttaa silti parhaalta tähän asti. Sais Overkill ja Dead Silence jo pian tulla, että pääsisi tekemään vähän monipuolisemmin noita Classeja.:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja täällä yksi vastus (lue: tykinruoka) lisää nettipeleihin, yksinpeli menikin jo regularina läpi tovin tahkoamisen jälkeen jos siitä saa jotain käsitystä taidoista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

peoh1985 sanoi:
Juu, vihdoin on saatu modeemi pelittämään. Onhan tämä moninpeli nyt aivan eri planeetalta verrattaessa esim. R6:Vegasiin. Bloc on ainoa kartta, mikä saa äänestämään skippausta. Muuten aivan loistavia kenttiä ovat väsänneet. Ja se tunnelma... Rank on nykyään Captain II eli jotain 32-33,joten omia suosikkisettejä alkaa löytymään:

AK-47+punapiste, M9, RPG, Stopping Power, Extreme Cond.

M16+ACOG, M9, Claymore, Double Tap, Extreme Cond.

AK-47u+punapiste, M9, 3xFlash, Double Tap, Extreme Cond.

Nuo vaihtelee aina vähän pelityypin ja kartan mukaan. Extreme Condition tuntuu itselle aika pakolliselta, kun pystyy helpommin kiertämään vihujen selustaan:D . Tuon AK-47u:n lisäksi tuolla paikalla pyörii muutkin SMG:t kokemuspisteiden takia, mutta se vaikuttaa silti parhaalta tähän asti. Sais Overkill ja Dead Silence jo pian tulla, että pääsisi tekemään vähän monipuolisemmin noita Classeja.:cool:

Olen aina miettinyt mitä tuo Stopping power tai double tap muka auttaa? Itse en ole huomannut mitään. Kuinkas paljon on muuten porukoiden fragi ennätykset yhden kartan aikana? Omani on 28. Ei kovin hyvin mutta kelpaa minulle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hieman päälle 60 tuli kerran. About 50 on tullu monta kertaa.
Mulla ainakin on aina päällä stopping power ja steady aim. Ihan mikä vaan ase.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Olen aina miettinyt mitä tuo Stopping power muka auttaa? Itse en ole huomannut mitään. Kuinkas paljon on muuten porukoiden fragi ennätykset yhden kartan aikana? Omani on 28. Ei kovin hyvin mutta kelpaa minulle.

Itse kokeiltuani AK:ta sekä ilman SP:a sekä sen kanssa, niin mielestäni eroa on kuin yöllä ja päivällä. Minulle SP sopii, kun headshotteja ei punapistellä ei tule kuin vahingossa:D AK on muutenkin sen verran tehokas, että tuolla perkillä ei torsoonkaan montaa kutia näytä tarvitsevan. Ja frag-ennätys taitaa olla vähän päälle 30.

Edit. Kokeile vaikka Uzia Double Tapilla ja ilman. Varmasti löytyy eroja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Frägiennätys ehkä 48:n paikkeilla. Mikäs tuossa P90:ssä muuten on niin erikoista, kun kaikki sitä halajavat?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Hieman päälle 60 tuli kerran. About 50 on tullu monta kertaa.
Mulla ainakin on aina päällä stopping power ja steady aim. Ihan mikä vaan ase.
60 tapon kieppeillä heiluu mulla kanssa.
Ja mullakin aina aseesta riippumatta Stopping power ja Steady aim käytössä (barretista en oo varma mitä siinä oli)...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
Frägiennätys ehkä 48:n paikkeilla. Mikäs tuossa P90:ssä muuten on niin erikoista, kun kaikki sitä halajavat?
Tehokas, tarkka, ja iso lipas.
Ja Stargate:lla saattaa myös olla pieni osa fanitukseen :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

peoh1985 sanoi:
StarGate-faneja?
Superasefaneja :p Periaatteessa tuo on pelin paras ase monessa kentässä. Lonkalta voi ampua monen kymmenen metrin päähän nappi pohjassa ja vihut kaatuu heti.

Ite käytän melkein aina G36 koska se soveltuu tilanteesee ku tilanteesee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

69 / kakskyt jotain.....mappina shipment ja porukkaa ihan mukavasti ja m60 oli pakko laittaa laulamaan...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toi shipmentti on aika härski mappi kyllä:D m60 doubletap 114/55, niin paska ruutu kun olla ja voi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu Shipment HQ 120 tappoa 35 kuolemaa. M4+Red Dot+Stopping Power+Martyrdom. (+Airstrike ja kopteri) :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäs ihmeen kenttä tuo shipment on? En ole pelannutkaan semmosta vielä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Mikäs ihmeen kenttä tuo shipment on? En ole pelannutkaan semmosta vielä.
Se on se missä voi ottaa kaksi askelta ennen kun kuolema korjaa.

Eli se helvetin pieni viheriö, missä on tälläisiä laivakontteja ympäriinsä, ja taitaa pari auton raatoakin löytyä.. Mutta ei siis sisätiloja tai mitään muutakaan, parhaiten kenttää varmaankin kuvaa sana neliö.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Se on se missä voi ottaa kaksi askelta ennen kun kuolema korjaa.

Eli se helvetin pieni viheriö, missä on tälläisiä laivakontteja ympäriinsä, ja taitaa pari auton raatoakin löytyä.. Mutta ei siis sisätiloja tai mitään muutakaan, parhaiten kenttää varmaankin kuvaa sana neliö.

Toinen pelimuoto kyseisessä kentässä taitaa olla domination. Kerran on vain tullut vastaan tuo kenttä. :eek: Ja tosiaan oli aikamoista verilöylyä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pibe sanoi:
Mikäs ihmeen kenttä tuo shipment on? En ole pelannutkaan semmosta vielä.

juu en oo minäkään sitä ikinä pelannu, pari kertaa tullu vastaan mut aina on porukka lähteny heti pois.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla kans jotai 55/18... Kenttänä oli se siilo kenttä, jossa ei ole suojaa kovin paljoa.
tankkeriauton päälle vaa makailee ja antaa lyijyn lentää..RPD Gripillä+stopping power+parempi läpäisy. Siinä tulee niitä 5 kills ja 7 killsejä nii paljon että menee iha naurettavaks :D mulla oli jotai 3x enemmä pisteitä ku seuraavalla:cool:

Yhdeksi lempi-kiteistä nousi tänään seuraava:
M16 + red dot
perk 1: lisäammuksia
perk 2: stopping power
perk 3: parempi läpäisy/martyrdom

toinen lempparihan on tuo ylempänä mainittu RPD hässäkkä...

tolla paremmalla läpäisyllä ja stoppari putoo äijät yhdellä 3 laukauksen burstilla keskikehoon, eli vähä niinku pitkän matkan haulikko :p Kannattaa koittaa, tähtää vaa ekan keskelle kroppaa nii viimene on aikas lähellä päätä... Sillä sain Ambush kentässä 40/18..(ei edes ilmaiskut osunu ku parin fragin verran...)

Ja mitä tulee stoppari ja läpäisykyvyn hyötyyn, niin on niistä pirusti apua! KK:lla pystyy suolaa tyyppejä aika hyvin seinien läpi..( ja saa noilla perkseillä Scorpionistaki vaarallisen :eek: )

Edit: oon kans pelannu tota shipmenttiä, mutta ku en muista mitkä oli statsit... Isoja numeroja molemmat, se on varma :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänään laittoi oikein kunnolla veetuttamaan tuo invite systeemin kuseminen. Olisi pitänyt olla klaanimatsi tänään ja klaanilaisia varmaan 10+ onlinessä pelaamaassa, mutta kauhean vaivan takana oli saada 6 jätkää samaan partyyn kun invit eivät menneet perille.
Sitten kun oltiin saatu 6 omaa jätkää kasaan ni vihut taistelivat että saivat porukkansa samaan partyyn.
Kaiken kruunasi vielä se että invitet eivät menneet kumpaankaan suuntaan läpi meidän ja vihujen välillä, joten samaan huoneeseen pääseminen oli mahdotonta.
Toivottavasti saavat tämän ongelman korjattua pikaisesti...

Vähän liian paljon on ollut nyt noita online-ongelmia muuten niin loistavalla pelillä, jospa se sitten joskus alkaisi toimimaan ongelmitta...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikä helvetti siinä on ku hedukka tappaa yhdestä tai kahdesta osumasta, mutta rinnuksiin saa ampua kirjaimellisesti puoli lipasta M4:lla?! Alkaa vituttaan se, kuten myös tuo viivekkin. Kiva juttu kun vastustaja tulee vastaan ja luulet ampuvasi sitä, mutta ammutkin ohi, tähtäin siis osoittaa suoraan naamaan.
 
Ylös Bottom