Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muutenkin tuntuu että saitit puhuvat vähän ristiin.. Sillä monet artikkelit ovat puhuneet siitä kuinka PS3 on parhaimman näköinen versio, mm. tarkemmilla textuureillaan sun muilla.ShotcowS sanoi:Noitten PS3 videoitten jälkeen en usko yllä mainittuun.
Snigge sanoi:Muutenkin tuntuu että saitit puhuvat vähän ristiin.. Sillä monet artikkelit ovat puhuneet siitä kuinka PS3 on parhaimman näköinen versio, mm. tarkemmilla textuureillaan sun muilla.
Samapa tuo, ero tuskin on mitään isompaa luokkaa joten kaikkille nyt smaili päälle ja odottelemaan sotaa![]()
Totta.Everlast sanoi:On mennyt aika naurettavaksi tämä kinastelu 360- ja PS3-versioiden välillä
Sekö saavutus, että peliä on yhtä hyvä pelata puolet paremmalla ohjaimella joka on nopeammin käytettävissä joka mielessä, ja jossa tatit on puolet sulavemmat?Everlast sanoi:Mikä on tärkeämpää on se, ettäohjaustatsi on sixaxiksellakin yhtä sulava ja hyvä kuin 360:llä, mikä on jo saavutus.
Everlast sanoi:Yksinpeli ei ole pitkä, mutta uskomattoman viihdyttävä ja sen jaksaa pelata läpi uudelleenkin, mikä ei todellakaan kiinnostanut aiemmissa COD-peleissä.
Everlast sanoi:On mennyt aika naurettavaksi tämä kinastelu 360- ja PS3-versioiden välillä, kun valtaosa porukasta ei ole edes pelannut peliä.
No, itse olen aiemmin jo kertonut, miksi ostan multiplattarit mieluummin PS3:lle: hiljaisempi ja toimintavarmempi kone ja ilmainen on-line. Grafiikassa erot ovat kuitenkin niin mitättömiä (joitain täysfloppeja, kuten Splinter Cell Double Agent) lukuunottamatta, että se ei voisi vähempää vaikuttaa. Ruudunpäivityksen sulavuudella voi olla merkitystä, jos silmäni pystyy sen suhteen jotain eroa tekemään. Varsinkin räiskinnöissä on kiva, jos peli ei mene dia-show'ksi.Hex sanoi:En ole juuri seurannut koko COD4-keskustelua, mutta tottahan se on kiinnostaa, kumpi kannattaa ostaa, PS3- vai 360-versio, vaikka erot olisivatkin pieniä. Foorumilaisilla monilla on kummatkin koneet.
CoD4 on 60fps peli, eli saa kyllä tapahtua niin perkeleesti että se tippuisi alle sietokyvyn.. Eli tuolta puolelta ei ainakaan pitäisi miinuksia tullajryi sanoi:No, itse olen aiemmin jo kertonut, miksi ostan multiplattarit mieluummin PS3:lle: hiljaisempi ja toimintavarmempi kone ja ilmainen on-line. Grafiikassa erot ovat kuitenkin niin mitättömiä (joitain täysfloppeja, kuten Splinter Cell Double Agent) lukuunottamatta, että se ei voisi vähempää vaikuttaa. Ruudunpäivityksen sulavuudella voi olla merkitystä, jos silmäni pystyy sen suhteen jotain eroa tekemään. Varsinkin räiskinnöissä on kiva, jos peli ei mene dia-show'ksi.
jryi sanoi:No, itse olen aiemmin jo kertonut, miksi ostan multiplattarit mieluummin PS3:lle: hiljaisempi ja toimintavarmempi kone ja ilmainen on-line. Grafiikassa erot ovat kuitenkin niin mitättömiä (joitain täysfloppeja, kuten Splinter Cell Double Agent) lukuunottamatta, että se ei voisi vähempää vaikuttaa. Ruudunpäivityksen sulavuudella voi olla merkitystä, jos silmäni pystyy sen suhteen jotain eroa tekemään. Varsinkin räiskinnöissä on kiva, jos peli ei mene dia-show'ksi.
Mistä noita saa ostaa?Pibe sanoi:PS3:n parempi ohjain ja paremmat tatit.
No ei ainakaan Suomalaiseen normikäteen. Dualshockilla pelatessa sain kädet kipeäksi alle kahdessa tunnissa. XO:n ohjainta pitää vaikka koko päivän.Pibe sanoi:PS3:n parempi ohjain ja paremmat tatit.
Tämähän ei ole vähimmässäkään määrin mielipidekysymys...tsinivuo sanoi:No ei ainakaan Suomalaiseen normikäteen.
jryi sanoi:Tämähän ei ole vähimmässäkään määrin mielipidekysymys...
Finaxis sanoi:Tässä on maailman vaikutusvaltaisimman peliarvostelijan arvostelu CoD 4:stä.
Itse pidin tätä hauskimpana peliarvosteluna aikoihin![]()
http://www.gametrailers.com/player/27119.html