Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mulla ollut sellainen bugi jo 2 kertaa että kun aseesta loppuneet panokset ja painan kolmiota jotta vaihtais pistooliin,niin kuuluu "klik" ääni joka jatkaa toistamistaan 0,5s välein. klik,klik,klik,klik ja ei saa vaihdettua asetta,ei voi ampua,ei voi puukottaa,ei voi naatittaa. ainut millä lähtee pois on ettimällä maasta ase ja vaihtaa se siihen. tuossa on aina panikoimista kun ei voi millään ilveellä tappaa vihua mutta joutuu juoksemaan taistelun keskelle että saa taas aseen käyttöön:)

Olen huomannut joskus killcamia jälkeenpäin katsoessani, että vihu onkin ampunut minua ensin, vaikka olen lähes 100% varma, että minä ammuin ensimmäiset laukaukset. johtunee lagista. Toivottavasti tuokin korjataan mahd. pian.

Olen huomannut joskus killcamia jälkeenpäin katsoessani, että vihu onkin ampunut minua ensin, vaikka olen lähes 100% varma, että minä ammuin ensimmäiset laukaukset. johtunee lagista. Toivottavasti tuokin korjataan mahd. pian.

Tuota tapahtuu jokaisessa verkkopelissä, eikä sitä voi oikeastaan korjata, korkeintaan minimoida. Suuressa osassa ovat myös pelikaverien, ja oma laajakaistayhteytesi.

itelle kävi tossa äskön sellane bugi että; jäin Last Standiin ja sit vaan ammuskelin siinä pislalla vihuja kunnes panokset loppu. sen jälkee yritin painaa neliöö, ei mitään tapahtunu... sit koitin vaihtaa asetta, ei toiminu, yritin laittaa claywhoren, se onnistu (!?), jälleen yritin vaihtaa asetta, onnistuin, oli vaan panokset molemmista pyssyistä loppu... nooh, sit ei muuta ku uuden pyssyn hakuun!!:D
huijasin siis kuolemaa!! btw, kettänä oli Bog...
"It took Jesus three days to respawn....now thats LAG!!"

Tuota tapahtuu jokaisessa verkkopelissä, eikä sitä voi oikeastaan korjata, korkeintaan minimoida. Suuressa osassa ovat myös pelikaverien, ja oma laajakaistayhteytesi.
Kasimegasella mennään, että sen puolesta ei ainakaan pitäisi olla propleemaa.

Pieni vinkki niille joilla on ongelmia pelien löytämisen suhteen. Minulla ongelmat pahenivat päivityksen myötä. Pahimmillaan meni neljä päivää ilman yhtään peliä. Nyt olen huomannut, että ennen kuin painaa find game, kannattaa antaa pelin vain seisoa n.5 min (valikossa missä lukee fing game). Tämä on toiminut minulla täydellisesti. Kannattaa ainakin kokeilla vaikka tämän jipon logiikkaa en minäkään tajua.

Toinen jippo on, et aloitat yksin Priva matsin esim. Domination ja käyt valloittamassa lipun...odotat sen verran et voitto tulee sulle, sen jälkeen lopetat pelin....etsit pelin jota haluat pelata...yleensä itse löydän saman tien pelin:eek:

Toinen jippo on, et aloitat yksin Priva matsin esim. Domination ja käyt valloittamassa lipun...odotat sen verran et voitto tulee sulle, sen jälkeen lopetat pelin....etsit pelin jota haluat pelata...yleensä itse löydän saman tien pelin:eek:

Itseasiassa mikä tahansa privamatsi käy. Itse harrastan sitä, että aloitan matsin, koohotan ja riehun muutaman minuutin ja laitan end game. Toimii yleensä ja samalla tulee tutustuttua pakollisesti kenttiin hieman syvällisemmin. Mm. hyviä leirintäpaikkoja on löytynyt näin :D.

Itseasiassa mikä tahansa privamatsi käy. Itse harrastan sitä, että aloitan matsin, koohotan ja riehun muutaman minuutin ja laitan end game. Toimii yleensä ja samalla tulee tutustuttua pakollisesti kenttiin hieman syvällisemmin. Mm. hyviä leirintäpaikkoja on löytynyt näin :D.

Juu...tiedossa on mut, tuntuu vain auttavan kun on "voitto" alla :D

Ettei tuo priva matsi yms. pelleilyt liity yksinkertaisesti siihen, että silloin tavallaan odotatte jonkin aikaa ennen nettipelin ettimistä. Ite laitan aina pelin ensin siihen multiplayer tilaan oottelee(missä siis find game yms.) ja käyn röökillä, syömässä, pas*alla tai jotain. Kertaakaan ei ole herjannu.;)

""It took Jesus three days to respawn....now thats LAG!!""

Hehhhehhh:D aika hyvä.

Ettei tuo priva matsi yms. pelleilyt liity yksinkertaisesti siihen, että silloin tavallaan odotatte jonkin aikaa ennen nettipelin ettimistä. Ite laitan aina pelin ensin siihen multiplayer tilaan oottelee(missä siis find game yms.) ja käyn röökillä, syömässä, pas*alla tai jotain. Kertaakaan ei ole herjannu.;)

Jaa-a vaikea sanoa, mut joskus vaan kyllästyin odottelemaan et pääsis johonkin servulle ja sit päätin vaan lähteä yksin tutkimaan kenttiä ja sitä kautta keksin kyseisen "jipon"..... ja sama "jippo" näyttää edelleen toimivan :confused:

Peleihin pääsee todella nopeeta päivityksen jälkeen (yhtä nopeeta pois kun se party levii). Koskaan ei kuitenkaan 10 sekkaa pidempää tarvi odotella.

Perskule että tekis miel riipasta känni, koska alkaa potuttamaan se, kun Soomiporukassa pelaa, niin mikit pätkivät jokaisella, eikä kovinkaan moni kuule toisten puheita mitä jutellaan.
Neuvottele siinä sitten pelissä taktiikoista sun muusta, kun puolet lauseesta peli "sensuroi" :mad:

Perskule että tekis miel riipasta känni

Otatko kaveria? Sain lääkärintodistuksen lopulle viikkoa, eli mun loma alkoi nyt! :D

Codinturvajoukot aktivoituu, meitsi menee pelaamaan. Jos vain pääsisin loggautumaan sisään tuohon PSN:ään, mokoma jaksanut vinkua kokoajan jostain hiton aikakatkaisusta tms.

olikos teillä timppa78 eilen klaanien välinen matsi hakusessa siinä 21.00 aikoihin kun ilmestyin siihen suomi partyyn? en kuullut mitä te siinä suunnittelitte joten lähdin ryömimään takavasemmalle.

onko vielläkään tullut mitään tarkempaa aikaa sille päivitykselle???

kranaattien tiputtelu haudantakaa pitäisi kieltääää!

http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?PHPSESSID=b63e6c26ed749e52492d2211ed1c5a8a&board=30.0

Tuo on se paikka jossa pätsin tulosta ilmoitetaan suurella todennäköisyydellä nimimerkin fourzerotwo välityksellä, on käsittääkseni joku silmäätekevä Infinity Wardilla, joten sieltä voi tiirailla.

Pelasimpa äsken HC TDM:ää ja vasta puolelle osui 3 vihreää nickiä ja omalle puolelle 2 tumpeloa, jotka ampuivat minut aina nähdessään, joten yritäppä siinä sitten pelailla kun pitää jo omiakin varoa !"#kele.

olikos teillä timppa78 eilen klaanien välinen matsi hakusessa siinä 21.00 aikoihin kun ilmestyin siihen suomi partyyn? en kuullut mitä te siinä suunnittelitte joten lähdin ryömimään takavasemmalle.!

Juu tai siis Konsolifinin Liiga matsi oli, siellä(kin) oli häikkää aikas paljon kuulla omia saati sitten aulassa kenenkään puhetta, jonkun puhe kuului kaikuna toisen kuulokkeista, ota siinä nyt sitten selvää, että kuka puhuu ja muutenkin ärsyttää, kun siellä aulassa puhuu, niin puolien heppujen mikit välkkyy samallalailla kuin puhuisi. Erittäin sekavaa sanon mä ja sanonhan mä: Erittäin sekavaa toi mikkijuttu tossa pelissä:mad:

eipä pääse codia mättämään psn ongelmien takia. jää klaani matsi väliin. buutattu modeemit ym. ei auttanut.

Ylös Bottom