Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

alkuun parhaat on m16 sekä ak47. nuubi tuubia älä turhaan käytä tappojen saamiseksi noihin aseisiin koska tietääkseni ne ei listaudu noihin aseisiin. jos oot hyvä pelaan S&D niin pelaa ihmeessä sitä. sillä saat helpoiten pisteitä.suorita sitte toki niitä challengeja joilla saa helpot pisteet.

Joo, nuubituubi EI kerrytä aseen tappomäärää.(Hyvä!)

Kyllä oon ainaki ite saanu aina paljon enemmän pisteitä HQ:ssa ja lisäksi vielä että peli kestää paljon vähemmä aikaa. Eli score/h on paljon korkeampi...Ainakin mulla siis:D

Oli nätein HC S&D äsken mitä olen pelannut. Kaveri laitto heti alkuun Pipelinessa hävittäjät rinteen ylös jolloin kaikki muut paitsi minä ja yks toinen kuoli, muut juoksi tietysti samassa ryppäässä. No kaveri sai pommin vietyä sen toisen parakin oven suulle(missä toinen pommi on) ja siihen tapettiin. No pommi oli siinä ovensuussa ja tietysti joku sata varmasti kyttäs, koska se tullaan hakemaan. Juoksin sitten alas otin pommin ja kudit vaan viuhu ohi ku nopeesti juoksin toiselle pommille eli sinne junaradalle, planttasin heti ja menin sinne päällysteiden alle makaamaan snipu salkun päälle tähdättynä. Yritti kovasti ettii mua mut ei löytäny ja sit kaks kaveria siihen sniputin lopulta ku yritti defusaa ja sit posahti. RAMBOO :D:p

1 vs. 6 ja voitto kotiin :cool:

Ja sori jos jotaan vituttaa tämmöset brag-postit, mutta sillon ku kerran onnistuu niin pakko kertoo :)

hyvä että jollain onnistuu! itse kun olen onnistunut olemaan vielläkin huonompi tuossa sotalajissa (s&d) kuin yleensä muissa pelimuodoissa:(
eikun reenaamaan

kertokaapas nyt viisaammat, jos alottasin Prestigen,
niin mitäs pyssyköitä ja niihin liitettäviä kivoja kapistuksia mulla on alussa?

tahdo niin kauas enää muistaa. :rolleyes:

MP5:n lisäksi ei muuta tarvi jos pelaat pääasiassa hc-pelimuotoja. Normaaleihin pelimuotoihin käytettäväksi tulee suht. alkuleveleillä ak-47. Ite en pelaa juurikaan muita kuin HC-pelimuotoja, joten eri SMG:en lisäksi en paljon muuta aseita tarvi. Ak-47 + silencer + UAV jammer kuitenkin on osoittautunut yllättävän hyväksi vehkeeksi sama missä pelimuodossa. Ak:ssa kun on imo pelin paras rautatähtäin niin pystyy käyttämään ilman red dottiakin.

Kyllä oon ainaki ite saanu aina paljon enemmän pisteitä HQ:ssa ja lisäksi vielä että peli kestää paljon vähemmä aikaa. Eli score/h on paljon korkeampi...Ainakin mulla siis:D

meikäläinen ei saa tuossa kuin maximissaan 500 pojoa:D mitä teen väärin? S&D tulee välillä päälle 1000 pojoa. ei toki aina. joskus se menee päin per**ttä ja kuolee koko matsin ajan jonku naatteihin eikä saa ku 1 tapon.

hyvä että jollain onnistuu! itse kun olen onnistunut olemaan vielläkin huonompi tuossa sotalajissa (s&d) kuin yleensä muissa pelimuodoissa:(
eikun reenaamaan

Itsellekin vasta viime päivinä ruvennut kolahtamaan nuo S&D pelit. Mapit, alkuspawnit ja pommipaikat kun oppii, ja osaisi hahmottaa niiden väliset matkat, niin helpottaa jo kummasti :)

Suomiservua kellään pystyssä? Peliseuraa olisin vailla. PSN: melamaa Inviä kehiin :D

Voi luoja mitä porukkaa tuolla on. HC S&D pelimuotona ja kaverin vika äijä saa plantattua pommin, sniputan sen ja kiirehdin purkamaan pommia... no pommi melkein purettu niin oma äijä tappaa mut, jotta saa ite ne xp:t siitä :eek::mad:

Ei voi sanoa kuin, että mitä vittua? :(

Voi luoja mitä porukkaa tuolla on. HC S&D pelimuotona ja kaverin vika äijä saa plantattua pommin, sniputan sen ja kiirehdin purkamaan pommia... no pommi melkein purettu niin oma äijä tappaa mut, jotta saa ite ne xp:t siitä :eek::mad:

Ei voi sanoa kuin, että mitä vittua? :(

Tuo on tosi ärsyttävää, juuri tuollaisten idioottien takia en HC-pelejä juurikaan pelaa. Välillä suomalaisten kanssa kun ne osa käyttäytyä. Tuli tosta mieleen sellanen tapaus kun pelasin HC S&D. Meidän puolelta oli kaikki jo kuollut ja vihujen piti ainoastaan purkaa pommi. Yksi vihu juoksee purkamaan pommia ja onnistuu melkein purkamaan sen, kunnes oma tulee ja ampuu pommin purkajan. (Tavoitteeena purkaa itse pommi) Mutta eipä raukka huomannut, että aika oli jo melkein loppunut, joten pommi räjähti tappaen viimeisen vihun, eli voitto meille vihun älyttömästä virheestä. Kyllä meidän joukkuelaisia nauratti. :D

meikäläinen ei saa tuossa kuin maximissaan 500 pojoa:D mitä teen väärin? S&D tulee välillä päälle 1000 pojoa. ei toki aina. joskus se menee päin per**ttä ja kuolee koko matsin ajan jonku naatteihin eikä saa ku 1 tapon.

Mulla on ihan vakio tuo 400-500 pojoa/matsi, siihen tietty päälle matchbonukset ja challenget...

Ei siinä muuta ku rushi kauniiseen käteen ja HQ:lle:D
Tosi moni pelaa sitä silleen väärin, että hiippaillaan ku jossai S&D:ssä...Väärin... John Rambosta mallia!

Hyvät kitit HQ:ssa (mulla on kaksi kittiä varattuna)

voittava joukkue, eli saa niitä HQ:ta:
- Claymore
- stoppari
- condition
M16/AK47 redillä

pa*ka tiimi, jossa kaikki pitää tehä ite:
-3frag/3xspec. nades
- juggernaut (kestää rushia sinne HQ)
- steady aim/condition
Aseena mielellään RPD/Saw. Joskus sitten gripillä, riippuu ampumaetäisyyksistä.

Ihan muuta... Tuo Saw on muute loppuen lopuksi aika pirun hyvä SMG; tehoa on iha mukavasti, pirun nopea RoF ja tarkkaki vielä. Toimii pikkumapeissa ku junan vessa:p

Joo joo...Vähemmän sitä kaljaa:rolleyes:

Saw on muute loppuen lopuksi aika pirun hyvä SMG

:

Saw on kyllä LMG, mutta pistetään sen kaljan piikkiin..:p

HC S&D kannattaa muuten pelata kuuden suomalaisen kanssa nii ei ainakaan oo näitä pisteiden ryöstäjiä ja team killereitä. Muutenkin on mukavampaa kun pystyy vähän suunnittelemaan pelitapaa.

Ei siinä muuta ku rushi kauniiseen käteen ja HQ:lle:D
Tosi moni pelaa sitä silleen väärin, että hiippaillaan ku jossai S&D:ssä...Väärin... John Rambosta mallia!

tuon osaan:p oltii tänää illalla kavereitten kans kattomas Rambo 4 leffas:D menkää ihmees kattomaan! sai repeillä niin ettei muista koska olis viimeks noin nauranut. koko leffa teatteri nauroi sielä :D ps. OT:rolleyes:

Saw on kyllä LMG,

Eikun tarkotin juurikin sitä, että se on pirun hyvä SMG... Se on tehoton rutku KK:ksi, mutta smg:nä hyvä 100 ammuksen lippaan, ja nopean tulinopeuden takia. Toimii Vacantissakin tosi hyvin! Ei tartte latailla yms....

Nyt tapahtuu jotain outoa tuolla COD4:n online pelissä.

Pikku veljeni pelaa Hardcore Search & Destroy -pelimuotoa. Outoa tässä on se, että samalla servulla on 18 pelaajaa, ja ruudussa näkyy kaikki ammusten määrät, sun muut tiedot jotka näkyvät ei-hc pelimuodoissa.

Ja olen varma että se on nimen omaan tuo HC S&D, eikä kyseessä ole priva servu.

PS. Kun peli nyt loppui, ja Lobby aukesi, niin pelaaja määrä tippui normaaliin 12 pelaajaan. Ja uuden pelin alettua kaikki on muutenkin taas normaalisti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eikun tarkotin juurikin sitä, että se on pirun hyvä SMG... Se on tehoton rutku KK:ksi, mutta smg:nä hyvä 100 ammuksen lippaan, ja nopean tulinopeuden takia. Toimii Vacantissakin tosi hyvin! Ei tartte latailla yms....

Jaa ymmärsin väärin :o.

Se on kyllä totta, että Vacantissa älmängeet on tehokkaita deep impactin ja stopparin kanssa, kun vaan ampuu seinien läpi ja porukkaa kuolee :D. Mikään ei ole nöyryytävämpi tapa kuolla kun headshot seinän läpi :p.

Siinä tapauksessa et saa niin paljoa tappoja S&D, koska siinä saa reilusti eniten xp.
Jos pelit menee hyvin niin se on reilu 1000 xp/map ja ei niissä mapeissa kauan kestä. ;)

Siinä tapauksessa et saa niin paljoa tappoja S&D, koska siinä saa reilusti eniten xp.
Jos pelit menee hyvin niin se on reilu 1000 xp/map ja ei niissä mapeissa kauan kestä. ;)

näinpä :) hyvällä säkällä pääsee rynnimään heti vihujen selkään p90+silencer yhdistelmällä josta tulee 5 tappoa ja seuraavan rundin alkuun airstrike josta heti n. 3 tappoa. pisteitä saa yllättävän helposti S&D muodosta. eniten mun mielestä.

täähän on taas toisaalta näitä mielipide-juttuja...:rolleyes:

Ite en henk.koht. tykkää kauhiasti S&D:n hiippailusta, tai no normi menee mutta ei HC....

Kai sitä on tullu vaa erikoistuttua tuohon HQ:n pelaamiseen, nii sit sen takia siinä saakin parhaita pojoja...

Pieni fraghunter piilee sisällä, nii on pakko pelailla noita "mättö"-pelimuotoja:D

3000:s viesti :cool:

Pitkästä aikaa tuli taas pelailtua, AritheGr8:n kanssa tällä kertaa. Mukavaa oli, mitä nyt taas perinteiset nettiongelmat. Yhden pelin pääs pelaamaan aina samalla serverillä ja sit heitti ulos. Alkaa pian olemaan tää peli historiaa, jos sitä patchia ei sieltä pikkuhiljaa tule...

Onko muilla kaatuillu toi peli viimeaikoina ?

Ite pelasin kauan sitte viimeks ni nytte ku otin ton päivityksen kone on leikannu kiinni jo 2 kertaa yhen päivän aikana. Hyytyy yleensä siihen ku koittaa ettii peliä. Muuten kone on toiminu kyllä hyvin.

Ja joo ite oon väännelly niit aseita takas ku menin ottamaan sen prestigen :/ En pahemmin sd tykkää ni aika hidasta keräillä pojoja.

Yhen kerran kokeilin sd ja tuli suht helposti se 200 pistettä mikä oli melko heikko tulos siinä pelissä. Kuitenkin ku vertaa free for all muotoon mikä on oma lemppari niin 200 on siihen verrattuna tosi hyvin. FFA ne pisteet menee harvoin 200 ellei nyt tule jotain palkintoja erän aikana.

Sais olla joku buusteri kaikissa muodoissa, että vaikka ekat 5 kaatoa olis jollain x10 kertoimella ja sen jälkeen se alkais laskea mitä paremmin pelaa. Tällä tavoin niistä muistakin sais pisteitä edes hieman nopeammin. Voi toki olla, että sd saa paremmin pisteitä jotta siellä pyörisi enemmän väkeä.

Ylös Bottom