Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Elektroonillakin pärjää, kunhan on oikeen pankin, OP ja joku toinen pankki ni niitten elektroonit ei kelpaa, sampo ja nordea toimii ainakin....

Noni, siinä meni viimesetki mahikset ostaa ne :D.. (OP:n Visa Electronin ylpeä omistaja :cool:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jes!! Nordean, Sammon ja OP:n elektroni löytyy...kattellaan, minkä hintasta....parilla eurolla voin ostaa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

asiasta apupyörään..
miksi ihmeessä konsoli-versiossa ei ole samalainen online-lobby systeemi kuin PC-versiossa?
oli nimittäin huomattavan paljon kätevämpää hakea mieleisiä pelejä ja karttoja.

ilmeisesti myös pingin mukaan pystyi hakemaan servuja (en tiä,katoin vaan vierestä.)
eikä ollut host ended gamesta tai connection interruptedista havaintoakaan.

kiitos vaan IW, kun meitä konsolipelaajia niin kovin rakastatte.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa se peli "army of two" kertoa musta ja Joulukuusesta :D
Pelattiin tossa äske varmaan 2,5h ja aina oltii pisteissä sijoilla 1. ja 2.
Sabotage-matsit kesti jotain 1min+pommin aika:p

Kauheeta nöyryytystä välillä...
Parissa mapissa mulla ja kuusella 40+ tappoa, kun vastustajan parhaalla alle 10.
Vaihtu porukka aika tehokkaasti aina kiekan jälkeen.

Sori pröystäily-viestistä:eek:
Mutta anyway; lisää näitä! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitos kukkoiluviestistä. Just yritin kauheessa kännissä pelata HC TDM:ää, sain 7 tappoa, kuolin 23 kertaa.

Hävettää.

Peli myyntiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiiä mikä ihmisiä kiehtoo tuossa TDM mutta musta se on suoraan sanottuna PERKELEEN PERSEESTÄ.... SYVÄLTÄ... Se on sen takia paska että ei tiedä mistä suunnasta vastustajat tulee tai että ne kämppii joka vitun nurkassa... sais poistaa koko vitun TDM joka pelistä. Ehän siitä saa ees CoDissa kunnolla pojoja verrattuna HQ/S&D.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiiä mikä ihmisiä kiehtoo tuossa TDM mutta musta se on suoraan sanottuna PERKELEEN PERSEESTÄ.... SYVÄLTÄ... Se on sen takia paska että ei tiedä mistä suunnasta vastustajat tulee tai että ne kämppii joka vitun nurkassa... sais poistaa koko vitun TDM joka pelistä. Ehän siitä saa ees CoDissa kunnolla pojoja verrattuna HQ/S&D.


Se olin vain minä kuka sut jokavälissä yllätti ;D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se olin vain minä kuka sut jokavälissä yllätti ;D
ja suomalaisiahan ei herrasmies-sopimuksen nojalla tapeta :D

melko intensiivistä mättöä on ollut nämä tämän yön pelit, ei pysy enää nuorempikaan paappa perässä..
ja kyllä, mute-ominaisuus olis mukava, hemmetin hola espanhol-poijjaat.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se olin vain minä kuka sut jokavälissä yllätti ;D

Harski perkele! Kyllä otti päähän kun jäbä tappo meikäläisen joka kerta... muutenkaan innosta pelata TDM mutta kun klaanin kanssa riehuttiin. Kiitos vaan päivän pahimmasta vitutuksesta =D

Pari bishee meni että selvisin kaameasta TDM kokemuksesta....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eilen ostin kans tämän pelin. aika pettymys oli. varsinkin nettipeli. yksinpeli on ihan mukiinmenevä. kyl battlefield ja warhawk on nettisodan ykkös pelejä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

koskahan se päivitys tulee (online modeen) koska pelaan ihan hulluna cod4 käyttäjä nimeni on hurpales myös cod4:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eilen ostin kans tämän pelin. aika pettymys oli. varsinkin nettipeli. yksinpeli on ihan mukiinmenevä. kyl battlefield ja warhawk on nettisodan ykkös pelejä.

Nää on niin makuasioita..:rolleyes: Mielestäni tähän asti paras nettipeli, vielä kun se lisämappi tulee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eilen ostin kans tämän pelin. aika pettymys oli. varsinkin nettipeli. yksinpeli on ihan mukiinmenevä. kyl battlefield ja warhawk on nettisodan ykkös pelejä.

Kokeiles pelata online-puolella Hard Core -tasolla pelimuotoa Search & Destroy. Siinä alkaa olla jo yritystä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

en minä vaikeustasoa moiti vaan yleensä ottaen nettipeli on tylsä. ei ajoneuvoja ei mitään.
Ei tämmöisiin paljoa ajoneuvoja kaipaakkaan kun kentätkin ovat tän kokoisia... vai pitäiskö jossain shipmentissä tankilla vielä päästä jyräämään, kiitos ei.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No kyl, mut jos maksaa niin ei hyvä :mad:

mielellään maksaa niin saa pojat korvausta työstä ja jaksaa jatkossakin väsätä kaikkea. ihan mielellään maksaa jos jotain 5e on paketti. toivottavasti ei hirveesti enempää.

edit: niin siis DLC...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo o....

Tuosta tdm:stä....

meikäläinen ei vaan pysty codissa pelata kuin HC s&d....jonku yksittäisen hc tdm pystyy välissä vetästä mutta sit äkkiä jo sd pariin...
En tiedä on minussa vika mutta domination,hq,tdm jne=ihan suolesta.Ehkä tuo sd on rauhallisempaa joten sopinee siksi meikäläiselle...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

meikäläinen ei vaan pysty codissa pelata kuin HC s&d....jonku yksittäisen hc tdm pystyy välissä vetästä mutta sit äkkiä jo sd pariin...

Sama vika. HC S&D on kyllä ehdottomasti paras pelimuoto. Onnistuminen ei perustu pelkästään siihen miten taitava on sitä tattia käsittelemään :D Vaan pitää osata myös taktikoida.

HC TDM menee myös paremman puutteessa, ja k/d ration nostelussa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistähän moinen johtuu että olen jo jonkin aikaa sitten saavuttanu 55 tason mutta prestige valikko ei ole auennut vielä tähän päiväänkään mennessä? kellään samanmoista kokemusta?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistähän moinen johtuu että olen jo jonkin aikaa sitten saavuttanu 55 tason mutta prestige valikko ei ole auennut vielä tähän päiväänkään mennessä? kellään samanmoista kokemusta?

Sinun pitää kerätä vielä jonkin verran XP:tä lvl55 jälkeen, ennen kuin Prestige Mode aukeaa.
 
Ylös Bottom