Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika outoa, että kun äsken menin pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea Multiplayerissa, niin uudet kartat eivät näy valikoissa. Olen ostanut ne noin viikko sitten, ja ovat toimineet moitteettomasti.

Privaatti serverillä kartat näkyvät, mutta ei pelivalikossa yleisillä palvelimilla. Outoa!

Uudet mapit on lisätty vanhaan playlistiin.

Miten tää voi käydä päinsä, kun kaikilla ei ole karttapakettia. Tästä ne ongelmat alkavat...

Mitkä ongelmat????
"Mapittomat" pelaa eri servulla kuin "mapilliset"....jos sun partyyn tulee joku kellä ei oo mappeja, niin oikeaan alalaitaan tulee teksti "NN hasn't got the variety map pack - variety map pack disabled"
Tai jotain vastaavaa...ei nyt just muista tarkalleen mitä siinä luki...

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aivan.Varsinkin hardcore search and destroy:ssa on rasittavaa kun joku jenkki heti alussa ampuu rpg:llä koko tiimin kuoliaaksi....

Mulla on muutaman aasin nikkikin tallella.
-> Quinn2421 - kinekonn - C Tavo

(Siinä pahimmat jotka on osunu vastaan. Pitäs vaan laatia se palaute [onko paikalla lontoota hyvin hallitseva ja muutenkin kouluttautunut henkilö jolla riitäis motivaatiota ja osaamista hyvän asiallisen palautteen kirjoittamiseen?])

Hostilla pitäis olla mahdollisuus kikata pelaaja ulos, tai sit joku automaaginen banni servulle esim. 3-4tk/2rundia, jolloin vahinko naattitapot ei potkis heti ulos (vahinkojakin sattuu :D).
Menee ilo pelaamisesta ja vuoroon astuu armoton kiristely. Lopputuloksena naurava tk ääliö ja kamala kilpajuoksu rundin alussa.

Kylläpä meni äsken hyvin. Pelailin HC Team Deathmatchia ja HQ:ta. Olin melkein joka kerta top 3:ssa ja monesti myös ensimmäinen. Samalla kertaa tuli myös uusi Kill Streak -ennätys, joka on nyt 26. Ennen oli 24, parantui kahdella. Kummasti alko kädet tärisemään, kun olin just siinä 24:n kohdalla:p No onneksi sain sentään pari tappoa vielä sen jälkeen.

Mulla on muutaman aasin nikkikin tallella.
-> Quinn2421 - kinekonn - C Tavo

(Siinä pahimmat jotka on osunu vastaan. Pitäs vaan laatia se palaute [onko paikalla lontoota hyvin hallitseva ja muutenkin kouluttautunut henkilö jolla riitäis motivaatiota ja osaamista hyvän asiallisen palautteen kirjoittamiseen?])

Hostilla pitäis olla mahdollisuus kikata pelaaja ulos, tai sit joku automaaginen banni servulle esim. 3-4tk/2rundia, jolloin vahinko naattitapot ei potkis heti ulos (vahinkojakin sattuu :D).
Menee ilo pelaamisesta ja vuoroon astuu armoton kiristely. Lopputuloksena naurava tk ääliö ja kamala kilpajuoksu rundin alussa.

Eipähän noita varten kannata mitän erillisiä palautteita lähteä antamaan, vaan liven kautta player review ja file complainment, näitä jos kaverit keräävät tarpeeksi niin bänni pitäisi heilahtaa.

Eipähän noita varten kannata mitän erillisiä palautteita lähteä antamaan, vaan liven kautta player review ja file complainment, näitä jos kaverit keräävät tarpeeksi niin bänni pitäisi heilahtaa.

File complaintia olen itsekin joutunut antamaan muutaman kerran tässä parin vuoden aikana. Jotkut pelaajat oikein tuntuvat haluavan moisia, sen verran sairasta puhekieltä käyttävät. Myös täysin älytön "pelityyli" rasittaa, silloin pistän vain bad reviewin hepun kohdalle.

Onneksi olen COD4:n kanssa jäänyt täysin paitsi noista "omien ampujista", vaikka pelitunteja on aivan hirvittävä määrä.

Täältä jos mistä löytyy apua?!?
Jätin pelin viime vuoden lopulla lepäilemään, kun kyllästyin vaikeuksiin lobbyyn kirjautumisessa. Nyt puhalsin pölyt kansista ja iskin levyn sisään. Päivitysten myötä onlineen näyttäisikin pääsevän, mutta jostain syystä joinatessa mihin tahansa pelimuotoon, olen ainoana odottamassa pelin alkua ja muita pelaajia (joita ei tietenkään ilmesty). Mikä avuksi? Aikaanaanhan pääsin suoraan valmiisiin peleihin mukaan (pitkän yrittämisen jälkeen siis), nyt en pääse onlinea ollenkaan...

olen ainoana odottamassa pelin alkua ja muita pelaajia (joita ei tietenkään ilmesty). Mikä avuksi?
odottele lobbyssa vaan, kyllä niitä pelaajia ropisee huoneeseen kuin huoneeseen.

ja nyt kun karttapaketti on jaossa, voi syy olla siinäkin, ettei pelejä löydy.
olettaen toki, ettet ole variety map packia ostanut.

Täältä jos mistä löytyy apua?!?
Jätin pelin viime vuoden lopulla lepäilemään, kun kyllästyin vaikeuksiin lobbyyn kirjautumisessa. Nyt puhalsin pölyt kansista ja iskin levyn sisään. Päivitysten myötä onlineen näyttäisikin pääsevän, mutta jostain syystä joinatessa mihin tahansa pelimuotoon, olen ainoana odottamassa pelin alkua ja muita pelaajia (joita ei tietenkään ilmesty). Mikä avuksi? Aikaanaanhan pääsin suoraan valmiisiin peleihin mukaan (pitkän yrittämisen jälkeen siis), nyt en pääse onlinea ollenkaan...
Jos et jaksa odotella siinä yksinään, että tulee lisää pelaajia niin menet vain takaisin lobbyyn ja koitat uudestaan. Jos itsellä ei ole ketään huoneessa niin kyllä useimmiten jo seuraavalla yrityksellä pääsen suoraan täyteen huoneeseen. Ja siinä yksin odottamisessa voi joskus kestää aika kauan että tulee kunnolla pelaajia ja muutenkin pelaajat yleensä lähtevät heti kun näkevät että huone on melkein tyhjä. Noh, onhan siinä se hyvä puoli että voit olla hosti ja sulla on täydet yhteydet. ;)

downloading game settings-ongelma on tehnyt meikäläiselle comebackin.
ei pääse edes pelinhaku-valikkoon, ei auta buuttaukset tällä kertaa, eikä pitkästä pinnastakaan ole iloa..

Elikkä kun pistää ton prestige moden päälle nii siitä menettää vai sitten kaikki aseet ja scopet (tähäimet) sun muut mitä on ehtinyt saamaan?

PS. Varmaan jossain sivulla sanottukkin mutta ei viitsis alkaa kissojen ja koirien kanssa etsimään..

Elikkä kun pistää ton prestige moden päälle nii siitä menettää vai sitten kaikki aseet ja scopet (tähäimet) sun muut mitä on ehtinyt saamaan?

PS. Varmaan jossain sivulla sanottukkin mutta ei viitsis alkaa kissojen ja koirien kanssa etsimään..

Jep, kaikki aseet ja niiden ominaisuudet + ansaitut perkit männöö.

joo o... eniten vituttaa tämä avautuminen klaani matseissa...millai isot ihmiset voi porata kun snipulla vetää päähän... yleensä valitetaan kun kämpätään mutta siitä että osuu snipulla päähän!!! tää pitäis olla jossain määrin ihan ajan vietettä ja kunnian havittelua omalle klaanille mutta oikeesti avautiminen vihuille siitä kun ammutaan??? Ja viittaan meidän edelliseen kllani peliin MI vastaan...vaikka itse en pelissä mutta seurasin vierestä kun klaani toveri pudottaa porukkaa ja mieletön avautuminen siitä...en ymmärrä...ketä ei halua tulla kuolluksi ehkei kannata pelata codia hetkeen!!! sori tämä pieni avautuminen kännis mut vituttaa tollanen ruikutus klaani peleissä...!!!!!!:eek:6+

joo o... eniten vituttaa tämä avautuminen klaani matseissa...millai isot ihmiset voi porata kun snipulla vetää päähän... yleensä valitetaan kun kämpätään mutta siitä että osuu snipulla päähän!!! tää pitäis olla jossain määrin ihan ajan vietettä ja kunnian havittelua omalle klaanille mutta oikeesti avautiminen vihuille siitä kun ammutaan??? Ja viittaan meidän edelliseen kllani peliin MI vastaan...vaikka itse en pelissä mutta seurasin vierestä kun klaani toveri pudottaa porukkaa ja mieletön avautuminen siitä...en ymmärrä...ketä ei halua tulla kuolluksi ehkei kannata pelata codia hetkeen!!! sori tämä pieni avautuminen kännis mut vituttaa tollanen ruikutus klaani peleissä...!!!!!!:eek:6+

Pieni ot, mutta minkäs kukaa voi vanhalle sanonnalle: Linkki hoitaa :D

Kertokaa teistä parhaita aseita team death matchiin ja niihin perkkejä.

Ylös Bottom