Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukkosenjumala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ukkosenjumala

New Member
Saisko täälä partya Dominationiin tänään (11.11.) aikaseksi alkaen vaikka klo 17.00 tai 18.00? Dominationia olis halu pelata kotimaisella possella.

Vastatkaa tähän, pistäkää foorumiprivaa tai viestiä VonBohnelle PSN:ssä.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mukana ollaan! Lisäilkää vain listoille, niin katellaan sitten viideltä. :D

Mukana oon. Lista vaan täynnä ni en voi lisätä sua M-Arkku, mutta jos joku mun kaverilistalla tulee mukaan ni eiköhän se suostu pistään inviä :)

Foxi jos pistää mulle kutsua niin mukana ollaan, kun tuolta isänpäivän vietosta takaisin kerkiää.

Itsekin voisin yrittää tuolloin pelailla, jos pääsen. Riippuu miten kauan nämä isänpäivänpidot kestää. Joka tapauksessa illalla olen menossa pelailemaan, että inviteä vaan sitten.

Porukkaa kertyy kivasti. Alan laittaan kutsuja sovittuun aikaan ja katellaan sit miten kertyy porukkaa. Jos saadaan oma peli pystyyn niin sen parempi, mut jos ei löydy tarpeeksi sakkia, ni sit etitään matsi. Tämä varmaan sopii kaikille.

Mullei oo headsettiä ni pitää sopia vähän ennakkoon asioita, oikeasti ottaa päähän ettei edes lobbyssa ole tekstipohjaista viestitysmahdollisuutta.

Laittakaa mullekin viestiä, SamuelM6 on nimi jos ei listalta löydy. Oon 17 mennessä paikalla.

samuel6 sanoi:
Laittakaa mullekin viestiä, SamuelM6 on nimi jos ei listalta löydy. Oon 17 mennessä paikalla.

Jos jollakin mukaan tulevalla on Samuel listoilla ni nakatkaa vastinetta, ite en saanu kaveria omille listoille kutsuttua, sillon liikaa kavereita. :)

Niin joo ja jos en liity vielä ekasta invitestä, niin pistäkää toista tai kolmattakin jos en suostu tuleen. Mulle tulee nimittäin joskus "unable to join jnejne" jos joku pistää inviten ja laitan että liity. IW, PÄTSIÄ!

Kutsu tulee kyllä perille, mutta serveri on joka kerta täynnä, joten mukaan ei mahdu. :(

no niin nyt on saanu pelata suomalaisten kesken lisätkää vaan lisää minut kaveri listoillenne!!

saipa on nimeni mukavempi pelata kun enemmän porukkaa:D

jees. lisäilkääpä kaverilistalle jehovantodistaja niin päästään muulloinkin pelailemaan

no onko hyvä peli? (en jaksa kattoo edellisii vastauksii). en kumminkaa aio ostaa..

Ekat 5 invitee meni siihen "error unable to join jnejne", seuraavassa olikin jo jostain hostista ja jo kuudennella kerralla pääsin mukaan. Pelasin 15 sekkaa, tuli musta ruutu jossa luki että "connection timed out" ja exit-nappi. Hakkaan äksää, taustalla kuuluu kaikki servun äänet, mukaanlukien pelaajien puheet.... Siinä sitten minuutin varmaan seisoin paikallani kun en nähnyt mitään kunnes se musta ruutu vihdoin lähti pois, ja pääsin tykittään. Ja kunnolla pääsinki :D

Mutta naurettavan buginen toi nettisysteemi. Paha yhdistelmä kun on äärimmäisen koukuttava nettipeli mutta paska ja buginen lobby- ja invitesysteemi.

Ylös Bottom