Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Tykkäsin videoasta, kuin myös musiikista : ) Varsinkin nuo snipu-etäisyydeltä ammutut tapot olivat kivaa katseltavaa, mutta oisin toivonut ehkä enemmän lonkalta tappoja... : )
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Miten ihimeessä sulla tippuu äijät dessusta yhestä... Mulla vie ainaki 2-3 panosta : DD

E: Hardcore...roflcopter

E2: Miten ihmeessä postasi kahesti saman viestin?? : S Nooh laitan tohon ekaan viestiin kommentit.
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Tyylikkäästi porukkaa putoaa! Hienoa. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Tämä oli loistava esimerkki kuinka HC pelimuotona on kuin vanhan holliwoodin siloitellut westernit. Se voittaa joka ampuu ensin, riippumatta siitä onko siinä mitään järkeä vai ei.

Jokainen joka on ampunut dessulla oikeasti tietää, että jo kymmenestä metristä yli 45 pisteen ampuminen 5 laukauksella on todella hyvin. Saati sitten tuollainen 30m+ ampuminen samalla, kun yrittää väistellä luoteja...
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Ei voi muuta sano ku vou, iha pirun nättiä settiä vedät! Ja jälleen musiikki juuri sopiva! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Nättejä tappoja dessulla ja musiikit sopii todella hyvin videoon. Olisiko 4/5 arvosana.
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Mielestäni ei mikään kummoinen vidi... Helppo hommahan porukkaa on tiputtaa HC:ssa, jos tiputtausin normissa samanlaisella tahdilla, niin täältä tulis huomattavasti enemmän rispektiä. Hyvin tehty video kuitenkin! :peukku:

Mutta tämä oli vain oma mielipiteeni...
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Ei kyllä mikään kummoinen ole ja pisteet kuitenkiin videoneh... mikäs se sana olikaan hmmm.. unohdin. Joo hyvät tapot tuli joo joo ja ihan kuin olisi nähnyt tusian samanlaisia videoita.

On tämäkin tapa saada lisää viewsejä videoon (camwhore) :)

Mutta kuitenkin jatka samaan tapaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4 : My Deagle |doran50|

Aika hyvin. Mä ite pelaan tota COD nelosta ehkä vaan 2 kertaa viikossa ja sekin aika menee onlinessa ku pelin ehti läpästä jo kahes päiväs(helpoimmalla vaikeustasolla):rolleyes:

Oon vasta joku lvl 13 onlinessa.

Toi videon musa on muuten fifa 2004:ssa, mul on se ps1:selle.
 
Ylös Bottom