Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4 Prestige

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuleri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kuuleri

New Member
Okei, tää ketju nyt ois sellanen et PlaystationFIN ja XboxFINn puolesta porukka vois yhtenäisesti kertoa että missä mennään, eli "lesoo" omalla statuksellaan, presstigellään, levelillään, mitkä Challenget on suorittanut, miten on suorittanut, missä järjesttyksessä? Kertokaa, väitelkää, sana on vapaa. Helpottaakseni kahden ketjun lukemista, kirjoittakaa tänne taistonne. Molemmat versiot ovat lähesttulkoon samanlaisia joten alustojen välistä taistelua tänne ei tarvita.
(Jos ketju ei menesty niin ylläpito poistaa sen tarpeenttullen) Sana on vapaa, Playkkaripojat kertokoot pelikokemuksistaan ja Xboxpojat niin yhtälailla, PC pojat mukaanlukien!

(Modet vois varmaan siirtää tämän tuonne "Yhteiset" alueelle?") :))

Vastaus: Call of Duty 4 Prestige

Ollut jo jonkun aikaan prestige 10 (Kultainen risti) 55lvl. Hommaan meni itseltä 11päivää laskurin mukaan. Tähän mennessä kerättyä: Kultainen AK-47, Kultainen Dragunov ja Kultainen M60. Työn alla olisi nyt kultainen haulikko ja mini uzi. Kaikissa aseissa noissa luokissa on jo digital camo tai blue tiger, paitsi siinä "paremmassa" haulikossa :rolleyes: Ratiot tippunu hieman kun noita heduja metsästänyt, mutta kohta ois urakka ohi ja voi taas vain nauttia keskivartalo-osumista :D
Challenge puolella on vielä pari hassua suorittamatta... Free for allit kun jaksaisi pelata läpi, muutama kranu pitäisi palauttaa lähettäjälle, mgllä 5n putki ja esim. airborne jostain rätkäyttää... Eli pointtina oli vissiin "hypätä" korkealta ja tappaa pari kaveria kerralla?

[iM]Mortali83 ja ei, iM ei ole klaani :cool:

jotain lvl 50 plussaa ihan ensimmäisestä merkistä, ja prestige grindaukseen ei löydy intoa sitten millään. Ihan hyvin saa kumoon populaa P90 ja dessu kombinaatiolla netissä ilman mitään suurempaa arvo merkkiä. En tosin ole pelannut peliä lähellekään niin paljon kuin moni mutta silloin tällöin kun on tekee mieli vähän räiskiä niin nappaan levyn kelkkaan.

Yksinpeli on hardenedilla tosin läpäisty ja täytyy katsoa jos tuota veteran vaikeusasteella jossain vaiheessa kokeilisi.

Voiko joku laittaa tänne kuvia niistä merkeistä, mitä saa milläkin Prestigellä?

Itse en aio aloittaa Prestigeä, vaan jään siihen 55 levelille, mutta kun noita erilaisia merkkejä näyttää olevan niin hirveesti joka tyypillä, että menen aina sekasin niissä.

Prestigen puolivälissä ollaan ja mp5 on oma suosikki vaikka asetta tuleekin vaihdeltua. Challenget luonnollisesti tekemättä. Pelkkää TDM- pelimuotoa tulee pelattua paitsi Suomalaisten kanssa muutkin pelimuodot menee. TDM hakkaamalla menee kyllä tovi ennenkuin kultainen risti tännekin saapuu. Mikä muuten olisi paras pelimuoto rankin nostamiseen?

Prestigen puolivälissä ollaan ja mp5 on oma suosikki vaikka asetta tuleekin vaihdeltua. Challenget luonnollisesti tekemättä. Pelkkää TDM- pelimuotoa tulee pelattua paitsi Suomalaisten kanssa muutkin pelimuodot menee. TDM hakkaamalla menee kyllä tovi ennenkuin kultainen risti tännekin saapuu. Mikä muuten olisi paras pelimuoto rankin nostamiseen?

Pikkuveli ainakin pelailee Search & Destroy pelimuotoa ja saa 700 exp:stä ylöspäin hyvin menneessä matsissa.

Itse olen vasta ekan prestigen saavuttanut ja tällä hetkellä lvl on jotakin 28:n luokkaa.
Ei ole ollut oikein aikaa pelata koulukiireitten ja muiden takia.

Nyt ois sitten vielä lisäksi kaikki kultaiset aseet hankittu... Välillä oikein hermoja raastavaa toimintaa :) 5 challengea tekemättä ni sit ois moninpelistä kaikki tehty!

joo eli menossa lv 14... jee jee hurjaa :D .. peli aikaa ehkä 3h ja noin 3 challengea saatu... kuka helvetti jaksaa pelata tätä 11d? eli yli 260h? ei siinä paljoo muuta sit tehäkkään...:confused: noh kukin käyttää aikansa kuten haluaa... ei muuta, jatkakaa ;)

Itse olen miettinyt että pitäisikö aloittaa prestige. Olen nyt lvl. 53, joten kohta on päätöksen aika. :)

Itse olen miettinyt että pitäisikö aloittaa prestige. Olen nyt lvl. 53, joten kohta on päätöksen aika. :)

Kannattaa aloittaa niin kuin minäkin ja sitten huomata "ei saatana, mitä mä tein" :D
Mutta minulle peli avautui lisää kun opin käyttämään Snipua:)

Ei prestigeä, level 55 :)

En näe hyötyväni lainkaan Prestigestä. Ja minua ei oteta ihan niin vakavasti kuin Prestigeläisiä, niin ei tule paineita.
Itsellä ne kolme pelatuinta pelimuotoa järjestyksessä ovat

1. Search & Destroy
2. Team Death Match
3. Free for All

Mitä hyötyä tosta prestigestä sit on? Oon ite 48 levelil ni ois kiva tietää että kannattaako sit ryhtyä tuohon vai jatkaa normaalisti. Hyödyt ja haitat kiitos:)

Mitä hyötyä tosta prestigestä sit on? Oon ite 48 levelil ni ois kiva tietää että kannattaako sit ryhtyä tuohon vai jatkaa normaalisti. Hyödyt ja haitat kiitos:)
Haitat:
Menetät kaikki kerätyt aseesi
Menetät kaikki tekemäsi challenget
Level on taas 1lvl
Sinun on avattava kaikki aseet uudelleen
Sinun on avattava kaikki challenget uudelleen

Hyödyt:
Tulee siisti sotilasarvomerkki nimesi eteen

Diagnoosi: Ole pelaaja, ota Prestige
:D:D:D:D

Täällä jäätiin heti alkuun tarkoituksella siihen lvl 55:n, eli ei prestigeä.

Ei merkitystä minkälaista merkkiä tarjoaa nickin yhteydessä, lopullinen arvojärjestys tulee siinä matsin lopussa :D

Täällä jäätiin heti alkuun tarkoituksella siihen lvl 55:n, eli ei prestigeä.

Ei merkitystä minkälaista merkkiä tarjoaa nickin yhteydessä, lopullinen arvojärjestys tulee siinä matsin lopussa :D

Mut on kiva olla ykkönen kun on hieno lätkä siinä nimen edessä ;)

Ylös Bottom