Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Mitään ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta ihmisiä näyttää Call of Duty 4 -turnaus kiinnostavan. Pistetään siis pystyyn uusi äänestys, jossa mietitään pelimuotoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Tällainen turnaus on mielestäni todella hyvä idea. Uutena CoD4 pelaajana en missään turnauksessa ole koskaan pelannut, joten mukava ois testata. Ei sillä menestyksellä niin väliä :rolleyes: Minulle mikä tahansa pelimuoto sopii hyvin, mutta normi ja HC Team Deathmatch ja S&D voisi olla sopivimmat. Tai jos pelimuotoa vaihdeltaisiin tietyin väliajoin tai jotain :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Minä voisin tulla mukaan, koska en ennen ole turnauksissa ollut ja kiinnostaisi kokeilla ;) Free for All olisi minun ehdotukseni pelimuodoksi ..
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Minä voisin tulla mukaan, koska en ennen ole turnauksissa ollut ja kiinnostaisi kokeilla ;) Free for All olisi minun ehdotukseni pelimuodoksi ..

Free for Allia tuskin järjestetään.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Sabotage tai Snd. jos on normia niin molemmat, jos HC niin pelkkä SD. helppoa. hc:ssa on jotai järkee vaan äsdeessä. jos lätkitte dominattioo ni normia kehiin. ei sellasia pelata HooCeena. Luulis et kaikki sen ymmärtävät. Ottelukaaviot kehiin!:D:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Ei pakko olla SD. Sabotage tai Dominaatio tois vaihtelua. mutta tosiaan ku on turnee eikä liiga kyseessä.. eli SD vissii paras ratkasu.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Ihmisillä kun sattuu olemaan erillaisia tottumuksia, esimerkiksi joku tykkää normista ja toinen taas HC:sta.
Olisi siis periaatteessa reilua olla kaksi eri turnausta.

Itse olen HC s&d:n kannalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Eiköhän tätä HC porailua olla jo kateltu ihan tarpeeksi.. Ehdottomasti normaali SD.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Itse en ole yhtään normi turnausta vielä pelannut ja HC:na olen pelannut aika monta niin tulisi ainakin vaihtelua.

Normi/SnD
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Jos äänetys pysyy koko ajan näin tasainena, voitaisiin laittaa healtheiksi halv :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Jos äänetys pysyy koko ajan näin tasainena, voitaisiin laittaa healtheiksi halv :cool:
Ei toimi. Half healtheilla asetasapaino kusee liikaa. Yksi M21 -kuti tappaa seinän läpi/jalkaan ammuttuna jne. Normia nyt mieluummin, miljoona HC-turnausta/liigaa on Suomessa jo ollut...
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Eiköhän tuo HC ole jo hieman kulunut pelimuoto turnauksissa.
Nähtäisiin myös se todellinen taito Normimuodossa.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Kunnon pelit eli normia, kun tuota HCta joutuu suomalaisten kesken liikaakin pelata.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

HC Search and Destroy.

Eiköhän tuolla pelimuodolla saataisi eniten osallistujiakin turneeseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Ei toimi. Half healtheilla asetasapaino kusee liikaa. Yksi M21 -kuti tappaa seinän läpi/jalkaan ammuttuna jne. Normia nyt mieluummin, miljoona HC-turnausta/liigaa on Suomessa jo ollut...

Kokeilisit ensin ennen ku rupeat huutelemaan täällä. Miksi HC olisi sitten muka halvia parempi?
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Kokeilisit ensin ennen ku rupeat huutelemaan täällä. Miksi HC olisi sitten muka halvia parempi?
Kyllä olen ihan riittävästi sillä kokeiluja tehnyt. Se muuttaa peliä paskempaan suuntaan omasta mielestä. Eikä se HC olekaan parempi, normia kiitospl0x.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Normi SnD, eipähän ole konsolifin vielä sellasta järkännyt. Monipuolisuus kunniaan siis.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Ihmisillä kun sattuu olemaan erillaisia tottumuksia, esimerkiksi joku tykkää normista ja toinen taas HC:sta.
Olisi siis periaatteessa reilua olla kaksi eri turnausta.

Itse olen HC s&d:n kannalla.

Mitään kahta turnausta, eihän aiemminkaan CoD4 mättö ollut normina, vaan pelkästään HC:na.

Nyt ne HC pelaajat normiin mukaan vaan rohkeasti, vähän vaihtelua teillekkin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom