Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4

Symbolia

New Member
Tuo COD4:n on aika tuskallinen tuolla vaikemmalla tasolla. Aika hyvin selvinnyt mutta nyt kyllä alkoi jumittaan pahasti tuohon yhteen tehtävään (jonka nimeä en nyt muista). Siinä pitäis ehtiä muutamassa minuutissa sinne helikopterille ja apuna saa käyttää niitä ilmahyökkäyksiä.

Alkuvaiheesta selviän aika hyvin mutta sitte siinä tien kohdalla alkaa oleen ideat vähissä ja aika lopussa. Mitenkä te ootte kohdasta selvinnyt, ja löysittekö jotain "huijausta" millä selvisitte. Nimenomaan ohjeita vaikeimmalle tasolle ku siinä ei paljon luotisateessa juosta :).

- Symbolia
 
Vastaus: Call of Duty 4

Itelllä melkeen pää katkes siinä Barret tehtävässä, pääsin siihen saakka missä pitää suojella sitä puolkuollutta hemmoa. Mahdotonta.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Mikähän tehtävä se mahtaa olla? En muista itse käyttäneeni yhtään mitään ilmaiskuja pelin aikana. Vai saako niitä vain vaikeimmalla tasolla? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4

Mikähän tehtävä se mahtaa olla? En muista itse käyttäneeni yhtään mitään ilmaiskuja pelin aikana. Vai saako niitä vain vaikeimmalla tasolla? :D

Pellon poikki juostaan alamäkeen, siinä ainakin on 10 (?) ilmaiskua käytössä. Se mikä tulee All Ghillied Up muistelun jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Onkos All Ghillied Up se Snipuhiiviskely kenttä?

Osana sitä "The Shot" Anchievementtiä?
 
Vastaus: Call of Duty 4

Ite pääsin sen ja sain sen 20G siitä ettei herätä vihuja, eli en ampunut muita kun sen yhen alussa.
Sitten kun se armeija tulee "päältä" kannattaa mennä maihin lähes vasemmassa reunassa olevien kahden puun väliin!

Sitä anchievementin toista kenttää yritin peräti 5 tuntia enkä päässyt, aina se oma helikopteri jäi siihen n. 2500m päähän. Vituttaa!!
 
Vastaus: Call of Duty 4

Ite pääsin sen ja sain sen 20G siitä ettei herätä vihuja, eli en ampunut muita kun sen yhen alussa.
Sitten kun se armeija tulee "päältä" kannattaa mennä maihin lähes vasemmassa reunassa olevien kahden puun väliin!

Sitä anchievementin toista kenttää yritin peräti 5 tuntia enkä päässyt, aina se oma helikopteri jäi siihen n. 2500m päähän. Vituttaa!!

Paa youtubeen hakusanaksi sen kentän nimi niin sieltä tulee tekniikka millä sen voi läpäistä.
Helvetillinen kohta kyllä, mutta niin on myös se "no fighting in the war room" -karttakin...
 
Vastaus: Call of Duty 4

Paa youtubeen hakusanaksi sen kentän nimi niin sieltä tulee tekniikka millä sen voi läpäistä.
Helvetillinen kohta kyllä, mutta niin on myös se "no fighting in the war room" -karttakin...

Tell me about it... Itelläni meno tyssäs totaalisesti veteranilla siihen viimeseen bonustehtävään, missä on panttivankitilanne lentokoneessa. Noh sekin meni sitte läpi useamman illan yrityksen jälkeen, henki lähti n.500 kertaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4

Tähän väliin vähän statistiikkaa:

137 suomalaista on läpäissyt COD4 :n täydellisesti kaikki saavutukset hommaten, joten kuulutaan poijjaat valiojoukkoon. :)

Tän perusteellä pitäs antaa intti vapaaksi. heh heh.:p


EDIT: Ja luvuthan ovat peräisin mygamercard.net -saitilta.
Mä oon Suomen top 50- joukossa sentään (ei oo viel päivittynyt), mutta vielä on matkaa ykkössivulle.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Tähän väliin vähän statistiikkaa:

137 suomalaista on läpäissyt COD4 :n täydellisesti kaikki saavutukset hommaten, joten kuulutaan poijjaat valiojoukkoon. :)

Tän perusteellä pitäs antaa intti vapaaksi. heh heh.:p

Mistäs tuo statistiikka on peräisin?
 
Vastaus: Call of Duty 4

Muistutuksena; tuohon on laskettu vain Live-käyttäjät. Vai onko niin että jokaikinen suomalainen 100%-CoD-pelaaja on XO:nsa verkkoon liittänyt?
 
Vastaus: Call of Duty 4

Muistutuksena; tuohon on laskettu vain Live-käyttäjät. Vai onko niin että jokaikinen suomalainen 100%-CoD-pelaaja on XO:nsa verkkoon liittänyt?

Totta. Esim. itsekään en ole luonut ees live-tunnusta, sen verran oon boksia käyttäny piuhassa että on päivitykset saanu.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Ai mitenniin ei?

Ja oli LLoope mun mielestä ainakin COD-listan ykkösenä sadan muun tyypin kanssa :)

Jaa no Lloopekin on sitten viitsinyt käydä huoraamassa ne parit saavutukset pelistä. Muistin vain vielä vähän aikaa sitten katsoneeni hänen gamercardistaan, että muutama saavutus uupui. Mutta hyvä Lloopelle!

Ja tuo "ei ehkä sittenkään" oli vain loppuheitto, jonka merkitysarvoksi voidaan rustata nolla.

Kyllähän tuo MyGamerCardin lista tosiaan vain konsolinsa Liveen kytkeneet jannut laskee, mutta on se mukava edes jotakin statistiikkaa saada.
 
Vastaus: Call of Duty 4

Mites live peleissä saate mutetettua jonkin pelaajan?

Ohje: Quick Mute Option - Now you can easily and quickly mute players in-game or in-lobby without ever going through the Xbox Live blades. Just go to their gamertag on screen and hit A to quick mute in lobby, or via the in-game scoreboard if playing.

Mutta tämä ei minulla toimi ja päivitys on päivittynyt.

Miten olette tehneet tämän?
 
Vastaus: Call of Duty 4

Mites live peleissä saate mutetettua jonkin pelaajan?

Ohje: Quick Mute Option - Now you can easily and quickly mute players in-game or in-lobby without ever going through the Xbox Live blades. Just go to their gamertag on screen and hit A to quick mute in lobby, or via the in-game scoreboard if playing.

Mutta tämä ei minulla toimi ja päivitys on päivittynyt.

Miten olette tehneet tämän?

En ole kokeillut tai varma muutenkaan, mutta kokeile, jos vaikka olet pelaamassa parhaillaan, painamalla back-namiskalla tilastot ja siinä sitten liikut d-padillä. Varmaan sama juttu lobbyssa. Kuten tossa sanotaan :D ja sit A:lla mute
 
Vastaus: Call of Duty 4

Lobbyssä kokeilin painaa a-nappia mutta pitääköhän sitä pitää pidempään pohjassa? Pelkkä painaus ei toiminut. (pitää kokeilla tänään)

Missäs päin dashboardilla on sellainen toiminto et voi mutettaa kaikki muut paitsi ystävät?
Tälläisestä toiminnosta luin jostain?
 
Ylös Bottom