Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Advanced Warfare

Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

No on perkk.. Mut olihan niillä toki tupla xpeet käytössä? On se silti aika hyvin.

Tupla XP:t ja suomiporukka. Aika hyvät lähtökohdat levelöintiin. Itsellä ei mitään kiirettä, mutta mukavahan se on siinä tavaravirrassa olla mukana.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Ihan kivalta peliltä vaikuttaa, mutta mutta. Tuli heti kohta mistä en tunnin yrittämisellä päässyt. Eli aikas alussa missä mennään bussin katolla. Se kohta missä pitää X painella ja hypätään takas sinne bussin päälle. Se alku meni ihan ok joka kerta, mutta se bussiin takas meno ei onnistunut. Vihaan pelejä missä tarvii nappeja painella. Ikävä kyllä peli halut meni tähän totaalisesti ja ilmeisesti lähtee samantien vaihtoon ja FarCry 4 tilalle.
Eipä tuossa takaa-ajossa tarvinnut kuin X ja R3 namihkoita käyttää (loppupuolella vielä neliökin...) ja ampua pari vihulaista. Minulle noissa kohdissa oli hankalinta huomata se mitä nappulaa pitää painaa kun se oli aina siinä kohteessa mihin toiminto kohdistui eikä esim aina keskellä ruutua. Meni välillä hetki etsiessä kohdetta :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Ekan päivän pelien jälkeen 50 lvl ja pirun positiiviset kokemukset. Tuli pelailtua vasta respamuotoja. Kentistä ei tullut yhtäkään inhokkia vastaan mitä yleensä on tullut heti parin peluu kerran jälkeen muissa codeissa. Pitää katsoa nyt sitten vielä miten SnD:ssa toimivat. Peli tuntuu melkoisen tasapainoiselta mitä nyt assault riflet(AK12,BAL-27) ovat melko tehokkaita verrattuna muihin aseisiin. Exosuitit oli pirun hauskoja ja toivat peliin kyllä ihan uutta meininkiä. Katsotaan sitten 1-2kk päästä minkälainen maku on suussa. Toivon kyllä todella, että tämä peli tulee onnistumaan paremmin kuin viime vuotinen. Toivottavasti SH Gamesilla on intoa päivitellä peliään ahkerasti (tarpeen vaatiessa) eikä vain myydä weed camoja ja Snoop Dogg äänipaketteja...
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Eipä tuossa takaa-ajossa tarvinnut kuin X ja R3 namihkoita käyttää (loppupuolella vielä neliökin...) ja ampua pari vihulaista. Minulle noissa kohdissa oli hankalinta huomata se mitä nappulaa pitää painaa kun se oli aina siinä kohteessa mihin toiminto kohdistui eikä esim aina keskellä ruutua. Meni välillä hetki etsiessä kohdetta :)

Juu ei tarvinnutkaan mitään muuta tehdä, mutta se ei vaan toiminut tai jotain. Aloitin tehtävän 2x alustakin. Sama oli joskus BF3 siinä auttoi pelin uudelleen asennus.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

No niin, taas ollaan isojen asioiden äärellä:

[video=youtube_share;b82idSYHSu8]http://youtu.be/b82idSYHSu8[/video]
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Kenellä huutaa tuulettimet täysillä ps4:lla tämän pelin kanssa. Välivideot nostaa kierrokset aivan käsittömättömän hermoja vieväksi. Kunhan vain tiedustelen, että vienkö ny takuuseen tämän vai mitäs tekis.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Eilen tuli ensityypit otettua (Xbox One), ja varsin positiiviset fiilikset jätti. Vaikka vuosi vuodelta oma suoritustaso verkkomittelöissä heikkenee iän karttumisen myötä, ei ainakaan vielä iskenyt turhautuminen, vaan meno oli todella nautittavaa. Tasot nousivat tuplaexpoilla kiitettävää tahtia ja koukuttuminen oli taattu. Parin matsin mittaiseksi tarkoitettu pelisessio venyikin aivan liian pitkälle yöhön. Nyt siitä maksetaan kovaa hintaa, mutta kerrankos sitä... :D

Kampanjaa koitin ihan testimielessä muutaman minuutin verran. Tuskin mitään mullistavaa tarjoaa, mutta ainakin yksi COD-vihaajien kestovalitus voidaan vihdoin heittää romukoppaan: audiovisuaalinen anti oli huikean hienoa!

Taisi "tulokastiimi" Sledgehammer Games nostaa itsensä kertaheitolla CODien kyhäilyn ykkösnyrkiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Muuten hyvä peli mutta vuodesta toiseen aina uuteen codiin luvataan poistaa/vaikeuttaa tuota quickscopetusta. hah sanon minä...siellä ne jampat juoksee ja henki aina pois ennen kun tähtäin ees kohillaan mutta kuti napsahtaa ottaan aina...se on vaan ni helppoo...vie kyllä peli iloo suuresti.
Jotkut ehkä tykkää mutta ei kyllä jaksa kun voi ampua metritolkulla ohi mut silti osuu.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Kertokaa pidemmälle pelanneet, että löytyykö tästä claymore/bouncingbettyjä ? Jos ei niin kärsii kyllä SnD pahasti :/


Ja joku mestari voisi kertoa, että miten ja mitä exo abilityä kannattaisi käyttää ? Olen huomannut, että tulee todella harvoin käytettyä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Kenellä huutaa tuulettimet täysillä ps4:lla tämän pelin kanssa. Välivideot nostaa kierrokset aivan käsittömättömän hermoja vieväksi. Kunhan vain tiedustelen, että vienkö ny takuuseen tämän vai mitäs tekis.

"Netissä" ainakin löytyy kohtolotovereitasi aika paljon. En tiedä mistä kyse.

Muistuu mieleen oma xbox360:nen. Sinne kun työnsi Halo3:sen niin tuntui että olisi boksin kapteeni laittanut turbiinit käyntiin ja rullannut kiitoradalle.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

"Netissä" ainakin löytyy kohtolotovereitasi aika paljon. En tiedä mistä kyse.

Muistuu mieleen oma xbox360:nen. Sinne kun työnsi Halo3:sen niin tuntui että olisi boksin kapteeni laittanut turbiinit käyntiin ja rullannut kiitoradalle.
Koskiko juuri codia vai oliko yleistä puhetta tästä? Jos codia niin oisko laittaa linkkiä. Tiedän myös kyllä, että tämä ongelma monella on, mutta kun niitä hiljaisiakin pleikkareita tuntuu olevan eli kärsinkö tässä nyt turhaan kun hiljainenkin se voisi olla.

Pitää toki nyt vielä nostaa se tuohon tv tasolle vaikka ei se nyt missään ahtaassa kolossa ole tälläkään hetkellä.

Pahoittelen ot mut tämä ongelma vain osuu taas tämän pelin kohdalle. Änäri/destiny pitävät kyllä konsolin äänentason rauhallisena.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Kertokaa pidemmälle pelanneet, että löytyykö tästä claymore/bouncingbettyjä ? Jos ei niin kärsii kyllä SnD pahasti :/


Ja joku mestari voisi kertoa, että miten ja mitä exo abilityä kannattaisi käyttää ? Olen huomannut, että tulee todella harvoin käytettyä.
Local playssa näkee kaikki perus aseet ja vermeet.
Tais siellä joku piikki miina olla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Löytyyhän pelistä custom game mahdollisuus? Meinaan että voisi verrytellä botteja vastaan ennen kun hyppää multiplayeriin
tykinruuaksi :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Onko 60e arvoinen peli? Olen juuri tilaamassa.. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Löytyyhän pelistä custom game mahdollisuus? Meinaan että voisi verrytellä botteja vastaan ennen kun hyppää multiplayeriin
tykinruuaksi :)

Löytyy kyllä.



Olenko ainoa, vai onko tässäkin pelissä aivan tajuton lag compensate, jossa hyvän netin omaavat kärsivät hyvästä yhteydestä? Vähän turhauttavaa pelata, kun itse kuolee puolessa sekunnissa ja vaikka selvästi aloittaa ampumisen ennemmin ja kaikki panokset osuu, niin vastustaja vaan syö sut aamupalaks. Ja eikös tässä pitänyt olla dedicated serverit konsoleillakin? Muutaman kerran tullu jo host migrationia..
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare

Toimiiko kellään tuo AW appsi android luurissa?

Eipä taida toimia. Itellä kitkatti ja ei toimi sillä ainakaan. Lisäksi näin twitterin puolella samaa muiltakin, ettei toimisi.

Löytyyhän pelistä custom game mahdollisuus? Meinaan että voisi verrytellä botteja vastaan ennen kun hyppää multiplayeriin
tykinruuaksi :)

Löytyy custom game ja botit.

Kertokaa pidemmälle pelanneet, että löytyykö tästä claymore/bouncingbettyjä ? Jos ei niin kärsii kyllä SnD pahasti :/

Ja joku mestari voisi kertoa, että miten ja mitä exo abilityä kannattaisi käyttää ? Olen huomannut, että tulee todella harvoin käytettyä.

Tästäkin voidaan olla montaa mieltä mutta mun mielestä ne vaan pilaa SnD:tä ja tuo lisää random kuolemia peliin. En tiedä mikä sinun ajatus on asiasta mutta gunskill kunniaan. Ja tosiaan en mielestäni ole nähnyt mitään muita räjähteitä kuin perus nadet ja semtexit.

Itsekin olen huomannut, että itse exokykyjä tulee käytettyä todella vähän ja olenkin niitä karsinut suosiolla pois. SnD puolella voisin kuvitella käyttäväni sitä movement speedin nostamaa kykyä esim. alku rusheihin. Toinen mitä mahdollisesti voisin käyttää on se healt regenin nopeutus.

EDIT: Niin ja tietenkin se kyky millä jalan askeleet saa hiljaiseksi. Tosin kun en sitä SnD:ta ole vielä pelannut niin en tiedä kuinka tarpeellinen se on publalla.
 
Ylös Bottom