Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Advanced Warfare

Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Olenko muuten ainoa kelle tulee mieleen Idris Elba tuosta yhden kuvan sotilaasta? Hänhän ääninäytteli jo mw3:saa yhtä hahmoa muistaakseni.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kovana Battlefiels fanina, täytyy myöntää että tämä CoD on ensimmäinen joka on oikeasti herättänyt mielenkiinnon.

Kunhan tulisi kuvaa vielä moninpelistä niin saisi paremman kuvan pelistä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kovana Battlefiels fanina, täytyy myöntää että tämä CoD on ensimmäinen joka on oikeasti herättänyt mielenkiinnon.

Kunhan tulisi kuvaa vielä moninpelistä niin saisi paremman kuvan pelistä.

Kovana cod fanina tämä on ensimmäinen sarjan peli joka laittaa miettimään pitäisikö hommata Battlefield.
No aika näyttää mihin moninpeli menee.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kovana cod fanina tämä on ensimmäinen sarjan peli joka laittaa miettimään pitäisikö hommata Battlefield.
No aika näyttää mihin moninpeli menee.
No moninpelihän tuskin tulee muuttumaan radikaalisti, se kun tuntuu edelleen nostavan pelisarjan uusimman osan vuosittain myyntitilaston kärkeen.

Jos siis hyperaktiivinen nopeatempoinen moninpeli ei kiinnosta, niin pelisarjan uusinta osaa ei kannata ostaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Jos siis hyperaktiivinen nopeatempoinen moninpeli ei kiinnosta, niin pelisarjan uusinta osaa ei kannata ostaa.

Alkaahan tuo ghostin menokin olla jo turhan aktiivista.
Paras tempo oli blopsissa, mutta siihen tuskin palataan.
Aina vaan nopeampaa peliä ja nyt ehkä höystettynä kengurun loikilla, jos näin, täytyy keksiä luultavasti jotain uutta pelattavaa.

Itse pelaan vain yhtä peliä eli codia.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

No moninpelihän tuskin tulee muuttumaan radikaalisti, se kun tuntuu edelleen nostavan pelisarjan uusimman osan vuosittain myyntitilaston kärkeen.

Jos siis hyperaktiivinen nopeatempoinen moninpeli ei kiinnosta, niin pelisarjan uusinta osaa ei kannata ostaa.

Käsittääkseni Sledgehammer Games on vihjaillut, että se mitä näimme yksinpelitrailerilla, niin meidän fanien pitäisi kuvitella ne ominaisuudet multiplayeriin. Eli todennäköisesti tulossa nämä puvut ihan vakituiseen käyttöön tuohon multiplayerin puolelle. Jospa perkit muutetaan niin, että ne onkin sen "robottipuvun" ominaisuuksia esim. kestävyys tai nopeus? Tietenkin sitten jommasta kummasta pitää karsia, jotta ei tule liian epätasapainoista multiplayeria. Näin minä sen näkisin, mutta varmaan tiedetään enemmän viimeistään elokuussa. Ilmeisesti nyt on sellainen uudistus tulossa, että se joko on tosi hyvä tai sitten kaikkien aikojen suurin pettymys.

Alkaahan tuo ghostin menokin olla jo turhan aktiivista.
Paras tempo oli blopsissa, mutta siihen tuskin palataan.
Aina vaan nopeampaa peliä ja nyt ehkä höystettynä kengurun loikilla, jos näin, täytyy keksiä luultavasti jotain uutta pelattavaa.

Itse pelaan vain yhtä peliä eli codia.

Itse olen aina pitänyt eniten Modern Warfare -sarjan sopivan nopeasta temposta. Ärsyttäisi juosta mappien läpi löytämättä ketään ja sitten saada luodit selkäänsä, kuten usein Ghostissa käykin. Black Ops sarjan ainut hyvä puoli on zombies, mutta ainakin Black Ops 2 kärsii mappisuunnittelussa B-lipun sijoituksesta - miljoona ikkunaa ja muita väijytyspaikkoja ympärillä. MW3 oli siitä hyvä, että sen mappisuunnittelu oli hyvä minun makuuni. Terminal, Dome ja Mission ovat mahtavia mappeja, jos on voittajien puolella, vuorostaan häviäjien puolella ne on painajaisia.

Kuitenkin se siitä offtopicista, vaikka pelisarjaan liittyykin. Minulla ainakin hypetys korkealla ja jos ostan PS4 syksyllä, niin tämä tulee ostettua sille konsolille. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kylläpäs vaikuttaa paskalta. Toivottavasti se ww2 aiheinen codi tulee nopeasti ulos, mielellään uudella pelimoottorilla. Ennen näitä seikkoja kyllä jää valitettavasti codit kauppoihin, ghosts on niin suuri pettymys pleikka nelosellakin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Ei kyllä mitään muuta ole ollut kuin muutama epämääräinen huhu. Olisihan Se kiva mutta vaikea nähdä CoDin siihen aikakauteen palaavan, myynnit tippuisivat aivan varmasti.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Black Ops (ensimmäinen) on kyllä paras CoDi mitä on tehty. Zombie ja MP tunnelma oli ihan mahtava, kun silloin muutama vuosi sitten pelasi. MW3 oli vielä ihan hauska pelata kavereiden kanssa. Sen jälkeen kyllä menty alaspäin, BO kakkosta ei jaksanu enää hirveästi pelailla ja Ghostin jätin kokonaan väliin. Ei kiinnosta nämä tulevaisuus (eikä hirveämmin nykyaika) hömpötykset, vaan parhaimmat tunnelmat tulee WW2, Cold war teemalla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Black Ops (ensimmäinen) on kyllä paras CoDi mitä on tehty. Zombie ja MP tunnelma oli ihan mahtava, kun silloin muutama vuosi sitten pelasi. MW3 oli vielä ihan hauska pelata kavereiden kanssa. Sen jälkeen kyllä menty alaspäin, BO kakkosta ei jaksanu enää hirveästi pelailla ja Ghostin jätin kokonaan väliin. Ei kiinnosta nämä tulevaisuus (eikä hirveämmin nykyaika) hömpötykset, vaan parhaimmat tunnelmat tulee WW2, Cold war teemalla.

Itse olen pitänyt ylivoimaisesti eniten CoD4:sta (Modern Warfare 1). Siinä kaikki oli vielä mukavan yksinkertaista eikä tätä killstreak-adhd-menoa. Black Ops 1 ei missään vaiheessa toiminut kunnolla yhteysongelmien takia ja tästä syystä jäi varmaan myös BOps 2 ostamatta. Mw3 tosiaan meni vielä kavereiden kanssa pelatessa, mutta kyllä itse puutui siihen lopen aika kunnolla. Ghostille annoin vielä vuoden alussa mahdollisuuden, mutta samaa settiä sekin oli mitä useampi edellinen.

Tuon trailerin perusteella jää 100% varmuudella ostamatta, koska en itsekään tulevaisuuden robottisodista ole kiinnostunut. Saisi tulla semmoinen päivitysversio Mw1:stä, uusi pelimoottori ja uudet mapit jne. Killstreakeina olisi vain 3, 5 ja 7 tapon putket ja näihin saisi sitten vaikka kahdesta-kolmesta vaihtoehdosta valita jonku härpäkkeen, joka ei olisi kuitenkaan hallitseva osa peliä. (tyyliin chopper gunner tms.) Vannoutuneena cod-fanina jouduin kuitenkin nöyrtymään PS4:lle ostaman Battlefield 4 edessä, kyllä se vaan hakkaa joka osa-alueella tämän, aikalailla nähdyn pelisarjan. :eek:
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Digital Foundry testaili Xbox Onen E3-näytöksessä nähdyn materiaalin ruudunpäivitystä. Kovin tasaiselta se ei tässä vaiheessa näytä.

[video=youtube;itNFYTmXTw8]https://www.youtube.com/watch?v=itNFYTmXTw8[/video]
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Digital Foundry testaili Xbox Onen E3-näytöksessä nähdyn materiaalin ruudunpäivitystä. Kovin tasaiselta se ei tässä vaiheessa näytä.
Siis onhan CoDien yksinpelin ruudunpäivitys aina ollut tuota luokkaa. Moninpelissä on se taattu 60fps, mutta yksinpeliltä voi odottaa sitä 40-60fps hajailua.
Tässäpä vertailukohteeksi Black ops 2:
[video=youtube;doMx1UEKEzU]https://www.youtube.com/watch?v=doMx1UEKEzU[/video]

Kunhan ruudunpäivitys ei ole samanlainen kuten Ghostissa niin hyvä tulee, jossa fps nykii ja paukkuu miten sattuu. Yks heittää savukranaatin ja fps tippuu siihen 30 paikkeille.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Digital Foundry testaili Xbox Onen E3-näytöksessä nähdyn materiaalin ruudunpäivitystä. Kovin tasaiselta se ei tässä vaiheessa näytä.

[video=youtube;itNFYTmXTw8]https://www.youtube.com/watch?v=itNFYTmXTw8[/video]

Omituista ettei tuota videota ole edes tähän aiheeseen vielä linkattu. Kuitenkin itse ainakin ihmettelin koko videon ajan, miten siitä ollaan saatu noin hyvän näköinen, jopa paremman kuin Battlefield 4 (mielipide, mutta en ole yksin mielipiteeni kanssa). Tosiaan kuten jo mainittiin, niin tuskin tuo ruudunpäivitysnopeuden tippuminen vähän väliä haittaa, jos kerran aiemmissakin näin on tapahtunut, koska en ole itse edes havainnut koko asiaa. Ja lisäksi luulenpa, että edelleen hiotaan noita teknisiä asioita vielä, joten eiköhän tuokin tuosta hoidu edes jotenkin. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kuitenkin itse ainakin ihmettelin koko videon ajan, miten siitä ollaan saatu noin hyvän näköinen, jopa paremman kuin Battlefield 4
Vuosi enemmän tuotantoaikaa.

Battlefield tuli konsolijulkaisuun, joten eivät olleet päässeet testaamaan lopullisella raudalla.

Mikään upeahan tuo ei silti vieläkään ole, ja savuefektit on vieläkin hieman köpöset. Liikkeessä näytti perus codilta, mikä lienee faneille hyvä asia, itsestä se näyttää vanhahtavalta tekniikalta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Vuosi enemmän tuotantoaikaa.

Battlefield tuli konsolijulkaisuun, joten eivät olleet päässeet testaamaan lopullisella raudalla.

Mikään upeahan tuo ei silti vieläkään ole, ja savuefektit on vieläkin hieman köpöset. Liikkeessä näytti perus codilta, mikä lienee faneille hyvä asia, itsestä se näyttää vanhahtavalta tekniikalta.

Pitää vielä antaa optimointi aikaa tälle, niin eiköhän tuosta ihan hyvältä näyttävä peli saada aikaiseksi. Mukavaa, että jaksetaan panostaa graafiseen ulkoasuun, josta ihmiset ovat huudelleet tähän asti. Nyt on huutaminen jäänyt vähemmälle, vaikka silti "perinteinen codin vihaaminen" internetissä jatkuu.

Itse olen todellinen fani ja olet oikeassa. Luulenpa, että halutaan säilyttää pelin suuri fanijoukko mukana menossa pitämällä perus codin liike mukana. Kuitenkin samalla tulevaisuus jakaa mielipiteitä, sillä joidenkin mielestä kyseessä on tosi kiinnostava aikakausi, kuten minun mielestäni, kun taas toisaalta toiset hieman epäröivät ja vertailevat jopa Haloon, joka sinänsä on hauskaa.

Nyt jo vaikuttaa siltä, että on parempi peli kuin Ghosts, joka on hyvä homma. Itselleni kyseinen peli ei ollut mikään katastofi, mutta läheltä mentiin (kampanja pelasti). Kuitenkin odotellaan sitä multiplayer revealia, niin saadaan ostopäätös valmiiksi. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Onhan jo aikakin että uusi CoD näyttää graafisesti kilpailukykyiseltä muiden aaa-pelien kanssa. Edellisestä kerrasta taitaakin olla ainakin 7 vuotta.
 
Ylös Bottom