Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Advanced Warfare

Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Aika härski plagiaatti eräästä EAn räiskintäpelistä. Melkosen noloahan tuo on lähteä peesaamaan, mut minkäs teet kun ei ole munaa keksiä mitään fressiä kaavaa. Peli ei tietysti ole välttämättä huono, mut kyllä vähän hapansilakan maku tästä jää.

Itse kuulun siihen koulukuntaan joka vähät välittää noista streakeistä ja muusta ylimääräsestä kohelluksesta. COD4:sta tulee joka vuosi enemmän ikävä... Niin ja Black ops ygöstä. Sitä päivää odotellessa kun joku puulaaki tajuaa että CS on edelleen kurko ja palaa tekemään pelejä joissa taktikoinnilla ja tiimipelaamisella saavutetaan jotain merkittävää. Kaava ei ole freesi, mut jotain mitä konsoleilla ei ole aikoihin nähty. Jotain kertonee sekin että COD4 turnauksia täälläkin järjestettiin vaikka kuin monta. Miettikää sitä...
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kyllä ensi talven fps-räiskintä lepää pitkälti tässä ja Destinyssä. Bäfä tulee beesaamaan sitten aikanaan.

BuyOxazCAAATB3m.jpg:large


Lähde: https://twitter.com/ScottLowe/status/498930639836413952
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Kannattaa ottaa huomioon molempien pelien kehitysaika. :)

Tosin erojahan on, kuten se niiiiin loistavasti toimiva wallrun joka toisesta tekeleestä puuttuu :) Mutta mikäpä on letkehammersia on estänyt lisäämästä hyppyreppuja viimetinkaan ekojen Titsfallien jälkeen kun Respawn ekana kerkesivät sen esitellä.

Ghostin jälkeen Codilla oli aika pitkä matka päästä mielenkiintoon, mutta prkl, Kevin Spacey! Yksinpelistä ei ole tainnut tulla muuta julki kuin E3:n pätkä? Moninpeli on sitten vain lisä itselle :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Ei v**** mitä p*****! Toi uus CoD näyttää Titanfallin kopiolta tai toisin päin, jopa paskemmalta kuin Titanfall. Uutena pelimuotona on näköjään tarjolla "jump high" ja "jet pack-race". Tulee mieleen MW2 modatut lobbyt, jossa voi lennellä ympäri kenttää ja liitää taivaalla. Kivaa 5 min, jonka jälkeen v********.... Voit hypätä ilmaan, tehdä siksakkeja ja pujotella kuin Kalle Palander. Voit myös harrastaa pituushyppyä taaksepäin ja sekin onnistuu ilmassa, kivaa! Voit myös ampua kranaatteja perseenreiästä, amazing! Välillä voit olla vaikka näkymätön, superfantsua!

Trailerin perusteella ei voi muuta sanoa, kun et kuinka idiootilta voi näyttää, kun 7 jätkää hyppää 15 metrin korkeuteen ja yrittää ampua lonkalta. Kyllä, vastaus on v**** tyhmältä. Pitkästä aikaa, kun odottaa CoDia (en pelannut BO2 tai Ghostia) niin sieltä tulee ämpärillinen hevosen ripulia suuhun. On haloota, on Destinya tulossa, on v**** Titanfall transformerikenguru loikkimispelit, pitikö nyt v**** CoD vetää samaan paskaan?

30 minuutin multiplayer pätkien katselujen jälkeen ei voi muuta sanoa, että kuinka ikävä onkaan vanhoja Codeja. CoD 4, missä olet?

Rest in peace Call of Duty. Tää pelisarja on mun osalta taputeltu lopullisesti, v****** kuin pientä oravaa tällä hetkellä... En olisi kyllä osannut arvata, että jokin videopeli 25-vuotiaana voi käydä näin pahasti tunteisiin.

Voitte arvailla sensuroituja sanoja...
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Mä en oikein ymmärrä tätä vihaa. Ihan sama onko se uus Codi tai Bäfä niin vihaajia riittää tottakai. Ja missä on Cod4? Erittäin hyvässä kunnossa pc:llä, sinne vain mukaan pyörimään. On niin vanha peli että toimii toimistokoneilla mutta ei aivan kännykällä. Se on huvittavaa että ne jotka aina sitä Cod4 aina kaipaa ei kuitenkaan sitä pelaa. Itse pelaan sitä jopa Xbox360:lla välillä eikä ole hakkereita paljoa näkynyt. Peace.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Joka kerta kun uusi codi ilmestyy riittää huutelijoita, jotka valittavat siitä, ettei pelisarja uudistu lainkaan. Uuden vuosipäivityksen hankkivat vain idiootit, jotka syytävät rahaa sokeina activisionin laariin.

No nyt on luvassa ainakin jonkinasteista uudistumista! Itse en oikein tiedä mitä mieltä pelistä loppujen lopuksi olen, se selvinnee vasta, kun olen päässyt pelaamaan. Hienoinen pelko tässä on kuitenkin persiissä, sarja viedään entistä kauemmas juuriltaan. Cod4 ja alkuperäinen Black Ops ovat kuitenkin itselle ne mieluisimmat codit. Cod4 uusilla (saman henkisillä kuin alkuperäiset) kartoilla, aseilla ja pienellä hienosäädöllä balanssiin esim. kranaattien suhteen olisi mulle edelleen se täydellinen tuotos.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Peli alkaa muistuttaa ulkoasultaan ja teemaltaan enemmän hyperaktiivisia free-2-play -räiskintöjä, kuin varteenotettavaa kassamagneettia.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Mä en oikein ymmärrä tätä vihaa. Ihan sama onko se uus Codi tai Bäfä niin vihaajia riittää tottakai. Ja missä on Cod4? Erittäin hyvässä kunnossa pc:llä, sinne vain mukaan pyörimään. On niin vanha peli että toimii toimistokoneilla mutta ei aivan kännykällä. Se on huvittavaa että ne jotka aina sitä Cod4 aina kaipaa ei kuitenkaan sitä pelaa. Itse pelaan sitä jopa Xbox360:lla välillä eikä ole hakkereita paljoa näkynyt. Peace.

Kerro mistä löydän Xbox Onelle Call of Duty 4 pelin niin voin sitä sitten myös pelata? Kysymys oli se, että minkä takia pitää nykyään jokainen sotapeli pilata jollain futuristisella teemalla? Battlefieldista kukaan tässä ole sanallakaan puhunut. Kohta varmaan NHL:ää ja Fifaakin pelataan avaruudessa, voi aina teleportata itsensä siniviivalta siniviivalle ja päästä läpiajoon...
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Voihan mitä ovat sledgehammerin pojat tehneet. Olen aina pitänyt COD sarjaa parhaana MP pelinä koska se on paljon nopeatempoisempi ja kaaottisempi kuin muut sarjat ja nyt sitä saadaan paljon isommassa suhteessa. Liikkumisen vapaus on hämmästyttävää ja hahmon kustomointi viety aivan uudelle tasolle. no ainakin tietää mitä marraskuussa pelataan :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Voihan mitä ovat sledgehammerin pojat tehneet. Olen aina pitänyt COD sarjaa parhaana MP pelinä koska se on paljon nopeatempoisempi ja kaaottisempi kuin muut sarjat ja nyt sitä saadaan paljon isommassa suhteessa. Liikkumisen vapaus on hämmästyttävää ja hahmon kustomointi viety aivan uudelle tasolle. no ainakin tietää mitä marraskuussa pelataan :D

Et ole ilmeisesti pelannut Titanfallia?
CoD on kuin suossa juoksemista vrt.TF.

No, TF:n suuntaahan tää uusi yritys on menossa., mutta ei meidän pelikoneessa. Mulla on jo TF.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Et ole ilmeisesti pelannut Titanfallia?
CoD on kuin suossa juoksemista vrt.TF.

No, TF:n suuntaahan tää uusi yritys on menossa., mutta ei meidän pelikoneessa. Mulla on jo TF.

Arvasin että joku tähän tarttuu ja en ole koska microsoft päätti että xboneria ei tietyissä euroopan maissa julkaista 2013.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Arvasin että joku tähän tarttuu ja en ole koska microsoft päätti että xboneria ei tietyissä euroopan maissa julkaista 2013.

Saahan konetta mistä vaan tännekin.
Ja PC:lle sekä X360:lle peli löytyy.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Saahan konetta mistä vaan tännekin.
Ja PC:lle sekä X360:lle peli löytyy.

saa toki jos haluaa maksaa ylimääräistä hintaa. mutta odotan mielummin tuota suomi versiota 400e hintaan kahdella pelillä joka alkaa olla jo kohtuuden rajoissa. todennäköisesti titanfall on yksi niistä peleistä jonka sille hankin, nähtäväksi jää sitten kumpi vetoaa paremmin.

Mutta eiköhän tää OT ollu ny tässä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Et ole ilmeisesti pelannut Titanfallia?
CoD on kuin suossa juoksemista vrt.TF.

Ihan validi pointti tämä. TitanFall on kuitenkin entisten CoD-tekijöiden tuotos, joten ei mikään ihme, että uuden CoDin tekijät ovat "lainanneet" tuota ideaa. Varsinkin kun pidetään mielessä, että CoD ei ole vuosiin ollut mikään innovatiivisuuden multihuipentuma fps-markkinoilla. Tasan nolla(0!) syytä ainakin itsellä edes vilkaista tämän jälkeen tämän pelin suuntaan. Destiny tarjoaa sen tämän syksyn räiskintäpläjäyksen muun pelitulvan seassa ja se on siinä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Surkuhupaisinta tässä asiassa on vielä se, että peli tulee jälleen kerran pesemään kaikki muut räiskintäpelit julkaisusta lähtien.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Surkuhupaisinta tässä asiassa on vielä se, että peli tulee jälleen kerran pesemään kaikki muut räiskintäpelit julkaisusta lähtien.

Suurin syy lienee se, että suurin osa maailman pelaajista on niitä kavereita, jotka ostaa vuosittain sen uuden CoDin ja sen kaveriksi vielä sen vuosipäivityksen uudesta NHLstä/Maddenista/Fifasta/NBAsta ja pelaa niitä iloisesti taas seuraavien osien julkaisuun asti...Ja Activision sekä EA kiittävät ja nauravat partaansa astellessaan pankkiin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Surkuhupaisinta tässä asiassa on vielä se, että peli tulee jälleen kerran pesemään kaikki muut räiskintäpelit julkaisusta lähtien.

En näe tätä lainkaan ihmeellisenä asiana. Siellä ei ole kilpailua samassa lajissa Battlefieldin siirtyessä ensi vuoteen. Tietysti Destiny heittää oman hetkellisen haasteensa. Näillä kovilla uudistuksilla on kyllä paikkansa ansainnut.

Kilpailullinen, hyvin nopeatempoinen verkkomoninpeli on tässä parhaimmillaan. Nyt rikotaan se perinteinen jäykkyys kentältä ja tarjotaan rakettirepullinen ylläriä jokaiseen erään. Vahva tuki eSportsin suuntaan on myös selvä viite mihin pelisarjaa ollaan viemässä. Halutaan sinne samoihin hippoihin CS:GO:n ja Starcraftin kanssa. Täyttämään areenat ja ruuhkauttamaan YLE:n palautepuhelimen.

[video=youtube_share;4T2_glZeepw]http://youtu.be/4T2_glZeepw[/video]
 
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

En kyllä ymmärrä mitä ihmiset näkee tässä pelissä. Omaan silmään aivan karmeaa katsottavaa, että CoD sarja on viety scifiräiskintäpuolelle. Foliohattu päähän, rakettireppu selkään ja laserpyssyt esille. Katsoin tuota multiplayer -videota n. 2 minuuttia ja alkoi päätä särkemään. Menee vain pahemmaksi tämä ADHD peli uusien versioiden myötä. Oikeesti... Tsunami killstreak? :rolleyes: Kaikki muut pelaajat hukkuu paitsi sinä?

IMO olisivat voineet tehdä vaikka Call of Duty 4: Remastered / Call of Duty: BO Remastered. Sama koodi grafiikkapäivityksellä uudelle sukupolvelle = helppoa ja varmaa fyrkkaa.
 
Ylös Bottom