Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti kun ei adhd hipassa todellakaan ole mitään vikaaYksinpeli varmasti loistava. Moninpeli luultavasti taas jotain ADHD hippaa.
Täällä Destinyn pvp-verkkopeli syö samalta lautaselta josta ajattelin tätä nauttia. Rakettireppu ja kiivastahtinen pelaaminen. Ostopäätös vielä tekemättä, vaikka vielä äsken oli varma ennakkolataaja...
Nyt on kyllä pakko kääntää itse kelkka tämän suhteen. Alkuun olin aivan perhanan skeptinen sen suhteen, että minkälaista sontaa tulee ulos. Mutta nyt mitä on noita gameplay videoita yms katsellut niin on kyllä todella mielenkiintoisen oloinen. Ja voipi olla, että tästä tulee tosiaan samanlainen mullistus codi maailmassa minkä teki Cod4. Itseäni kyllä innostaa, että on avattavaa tavaraa paljon ja sitten tuo supply drops systeemi kuullostaa hyvältä.
Ghostissa ärsytti todella paljon se ettei ollut mitään väliä menetkö prestigelle vai et. Vaan sait ostettua aina vaan ne lempiaseet heti alkuun millä pelaat. Toki tämäkin jakaa pelaajat varmasti todella paljon, mutta itse tykkään siitä kun pelaamalla saat avattua "parempia" aseitaJa ilmeisesti tässä on monia eri modifikaatioita jokaiselle aseelle.
Lisäksi tykkään itse pelata snipalla todella paljon ja silti olen jollain tavalla tyytyväinen kun on otettu quickdraw snipoista pois. Kommenttien perusteella snipaaminen vaatii enemmän taitoa (lue: bo1) kuin ennen. Mikä on omasta mielestäni loistava asia
Eiköhän tätä jaksa master prestigeen asti taas mätätä kun ei tuolle onelle nyt liikaa niitä räiskintöjä ole
Ennakkotilattu/Maksettu gamestopista ja 3.11 sais mennä sen sieltä sitten noutamaanYömyynnistä ei kuulemma ollut vielä tietoa, koska on SU-Ma välinen yö
![]()
Samaa minäkin mietin. Voisiko tämä olla Call of Duty 4:n tasoinen peli? Kyllä ainakin kertoo paljon, että useat ihmiset ovat uudelleen kiinnostuneita Black Ops 1:n jälkeen eli siis vuoden 2010 jälkeen.
Minullakin on ennakkotilattuna Playstation 4:lle, mutta Kampin Gamestopissa eivät tienneet Day Zerosta mitään? Kerroin useamman kerran, että sellainen on olemassa ja pelin omilta sivuilta löytyy tietoa siitä. Totesivat vaan, että koneella julkaisupäivänä on 4. päivä marraskuuta. Toisaalta kertoivat ottavansa yhteyttä, mikäli saan haettua sen jo 3. päivä marraskuuta. Omituista, ettei yksi maailman suurimmista pelien jälleenmyyjistä ei tiedä tällaisesta mitään?
Netanttilassa sais halvalla kun vertaa muihin puljuihin, mutta ei taida olla day zero versio?Et sie menetä kuin muutaman euron jos fyysisenä ostat ja myyt poies jos et tykkää. (netanttilassa 52€ postikuluinee)
Netanttilassa sais halvalla kun vertaa muihin puljuihin, mutta ei taida olla day zero versio?
Myykö muuten kaikki verkkokaupat tuota normi versiota joka tulee ulos 4. päivä ja PSN/xboxlive myy 3. päivä jo day zeroa kuten myös gamestop?
Eipä ny kauhia kiire ole päästä heti codia pelaamaan, mutta sattumoisin 3 ja 4 päivä on itelle vapaapäivä. Vois jo senpuolesta hankkia jostain sen day zeron. Mistä ikinä saakaan kaikista halviten day zeron?
Itse en tilaisi netistä jos haluaisin tuommoisen day-zero version. Joka ikisen ennakkotilauksen kohdalla tämäkin foorumi on täyttynyt valituksesta, kun peli ei saapunutkaan ajoissa.
Joo, tätä itekkin mietin ja sen takia päätinkin ennakotilata suoraan Storesta. Esim. Verkkokauppa.comin sivuilla lukee suoraan jo tän AW:n kohdalla, että eivät lupaa toimituksen saapuvan varmasti perille tuolloin 3.11. Onkos täällä muuten muita Storen kautta ennakkotilanneita? Mietin, että milloinkohan tuota pääsee ennakkolataamaan kun ei ainakaan itsellä tullut latausjonoon vielä mitään? Storen kautta kun katsoo kirjastoa, niin lukee vaan montako päivää on jäljellä, että peliä pääsee pelaamaan.