Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty Black Ops 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mathael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mathael

Well-Known Member
1758567581054.png

Nimi: Call of Duty Black Ops 7
Kehittäjä: Activision
Julkaisija: Activision
Alustat: S/X PC PS5
Lajityyppi: FPS
Julkaisu: 14.11. 2025
Kotisivut: <täytä>
KonsoliFIN Pelisivu:

Uusi vuosi joka tuo toki mukanaan aina uuden CoDin. Black ops 6 tuli pelattua todella paljon tässä menneen vuoden aikana ja en usko että tämän vuodenkaan painos tulee pettämään.. Itse tykkää tuosta Black ops 7 futuristisesta menosta. Day one myös Game Pass

Black Ops 6 pelasin myös passin kautta pc:llä. Se on edelleen ostamatta PS5 kun hinnat on edelleen yli kuudessakympissä uusi, käytetyn tietty sais vaikka torista. Kaikki muut codit löytyy fyysisenä hyllystä, joskus ostan kyllä 6 ja tulevan 7 myös kokoelmaan. Black Ops 7 menee heti kyllä passissa peluuseen.

Black Ops 6 pelasin myös passin kautta pc:llä. Se on edelleen ostamatta PS5 kun hinnat on edelleen yli kuudessakympissä uusi, käytetyn tietty sais vaikka torista. Kaikki muut codit löytyy fyysisenä hyllystä, joskus ostan kyllä 6 ja tulevan 7 myös kokoelmaan. Black Ops 7 menee heti kyllä passissa peluuseen.
Itse olen hankkinut myös kaikki CoD:it loppujen lopuksi boxille. Osa oli aiemmin jo hankittuna pleikkarillekin, mutta nyt boxista on tullut pääasiallinen konsoli CoD:in osalta, koska uudet CoD:it tulevat day one Game Passiin. Ostan ne sitten omaksi joskus myöhemmin, kun hinnat ovat tulleet alas. Itse en CoD:eja pelaa kuin kampanjan osalta joko yksinpelinä, tai sitten co-oppina, jos sen mahdollisuus on. Nuo kampanjat ovat melkeinpä parasta elokuvamaista pelaamista mitä tiedän, vaikka noin yleisesti en ole elokuvamaisten pelien ystävä. Noissa se elokuvamaisuus on kuitenkin itselleni toiminut. Myös Zombie-pelimuoto on ollut varsin toimiva co-op-pelaamisen takia. Multiplayer-osio ei kiinnosta pätkääkään, enkä ole siihen koskenut vuosiin pitkällä tikullakaan.

• Like
Reactions: rap
Ylös Bottom